76زندانی جرایم غیرعمد در چهارمحال و بختیاری آزاد شدند


76زندانی جرایم غیرعمد در چهارمحال و بختیاری آزاد شدند

شهرکرد-ایرنا-مدیرکل زندانها و اقدامات تامینی چهارمحال و بختیاری از آزاد شدن 76زندانی جرایم غیرعمد با همت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی و ستاد دیه در استان خبر داد.

به گزارش بامداد سه شنبه ایرنا، از روابط عمومی اداره کل زندانها و اقدامات تامینی استان، حمیدرضا حیدری افزود: برای آزاد سازی این زندانیان ۲ میلیارد ریال با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و یک میلیاردو ۴۰۰ میلیون ریال از سوی ستاد دیه پرداخت شد.

وی افزود: پارسال ۱۵۵ نفر از محکومان مالی جرایم غیر عمد با کمک ستاد دیه و به همت مردم به آغوش خانواده بازگشتند.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری نیز در این آیین گفت: اغلب زندانیان به لحاظ فکری و یا مادی از اقشار ضعیف جامعه هستند و ما تمام همت خود را بکار گرفته ایم تا با استفاده از ظرفیت ها و امکانات موجود زمینه آزادی و معیشت و اشتغال آنها را فراهم کنیم.

محمود ابراهیمی افزود: توانمندسازی زندانیان آزاد شده یکی از برنامه های ستاد اجرایی فرمان امام برای حمایت از این قشر است تا زندانیان پس از آزادی مجدد به چرخه جرم بازنگردند.

به گزارش ایرنا، هم اکنون ۱۶۰ زندانی جرایم مالی غیرعمد در زندان‌های استان در حبس هستند که از این تعداد ۱۳۰ زندانی جرایم غیر عمد نیازمند شناسایی شده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس دختر برای پروفایل | 80 عکس پروفایل دخترونه زیبا و لاکچری