امن ترین روش ثبت نام لاتاری لو رفت!


شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید امن ترین روش ثبت نام لاتاری لو رفت!

امن ترین روش ثبت نام لاتاری لو رفت!

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید ثبت نام لاتاری چیست؟ چرا برگزار می شود و اصلا چگونه می توان در آن ثبت نام کرد؟قرعه کشی لاتاری، برنامه ای است که هر ساله توسط اداره مهاجرت آمریکا برگزار می شود و این امکان را در اختیار افراد از سراسر دنیا قرار می دهد تا با هر وضعیت شغلی و تحصیلی بتوانند در این برنامه شرکت کنند و مجوز مهاجرت به آمریکا را دریافت کنند.

لاتاری گرین کارت آمریکا چیست؟

لاتاری آمریکا به نوعی یک قرعه کشی است که برندگان آن گرین کارت آمریکا را دریافت می کنند و می توانند به آمریکا مهاجرت کنند، اقامت دائم بگیرند و از مزایای زندگی و کار در این کشور بهره مند شوند.در واقع، مهاجرت به آمریکا از طریق لاتاری، یکی از راحت ترین و بی دردسرترین روش های مهاجرت است که به هیچ مدرک شغلی و تحصیلی نیاز ندارد و همه افراد می توانند در آن شرکت کنند.

سالانه 55000 نفر در این قرعه کشی برنده می شوند و سهم ایرانی در حدود 4000 نفر است و این موقعیت خیلی خوبی است تا شانس تان را امتحان کنید.

امن ترین روش ثبت نام لاتاری لو رفت!

ممکن است ثبت نام لاتاری ساده به نظر برسد، اما این را در نظر داشته باشید که اگر شرایط ثبت نام در لاتاری رعایت نشود و شما کوچک ترین خطا و اشتباهی در مراحل تبت نام تان داشته باشید، سیستم به طور خودکار شما را حذف می کند و شانس خود را برای برنده شدن از دست خواهید داد.

یکی از مهم ترین مواردی که هنگام ثبت نام باید در نظر داشته باشید، عکس لاتاری است.

در واقع، از آن جایی که نیازی به ارائه مدرک خاصی برای ثبت نام نیست، تنها شانس شما برای برنده شدن از طریق وارد کردن اطلاعات دقیق و آپلود کردن عکس مخصوص لاتاری است.

شرایط ثبت نام لاتاری

ثبت نام لاتاری محدودیت سنی ندارد اما افرادی که زیر 18 سال هستند، خودشان نمی توانند ثبت نام جداگانه ای داشته باشند و به صورت غیر مستقیم و از طریق پدر یا مادر باید برای ثبت نام اقدام کنند.داشتن مدرک تحصیلی دیپلم که معادل 12 سال تحصیل است، از شرایط مورد نیاز ثبت نام است و دیپلم فنی حرفه ای رد صلاحیت می شود.

خب، اگر فردی مدرک دیپلم نداشته باشد، نمی تواند ثبت نام کند؟

خوشبختانه، حتی اگر فرد شرایط تحصیلی لازم را نداشته باشد، اما سابقه کار که معادل دو سال سابقه کاری طی پنج ساله گذشته است را داشته باشد، شانس شرکت را در لاتاری را خواهد داشت.بالا بودن مدرک تحصیلی هیچ تاثیری درشانس قبولی شما نمی گذارد و در واقع، تمام افرادی که در لاتاری شرکت می کنند، یکسان در نظر گرفته می شوند و شانس برنده شدن شان به یک اندازه خواهد بود.

حالا افرادی که متاهل هستند، شانس دو برابری برای برنده شدن دارند، آن هم به این صورت که یک بار برای خودشان و یک بار برای همسرشان ثبت نام می کنند، اما اگر اطلاعات یکی اشتباه وارد شود، دیگری نیز از قرعه کشی حذف خواهد شد.

پس حتما حتما اطلاعات تان را دقیق وارد کنید، شرایط عکس را قبل از آپلود مطالعه کنید تا تمام شرایط گفته شده را داشته باشد، تاریخ پاسپورت تان را نگاه کنید تا از اعتبارش نگذشته باشد و در بازه زمانی تعیین شده، ثبت نام تان را تکمیل کنید.

امن ترین روش ثبت نام لاتاری لو رفت!

ثبت نام در لاتاری

ثبت نام لاتاری هر سال از ماه اکتبر (مهر) تا نوامبر (آبان) انجام می شود و شما تقریبا 33 روز فرصت دارید تا در این قرعه کشی شرکت کنید.خبر خوب این است که برای ثبت نام نیازی به ارائه مدرک تحصیلی و شغلی خاصی نیست و تنها کافی است پاسپورت معتبر و عکس مناسب لاتاری داشته باشید تا با خیال راحت ثبت نام کنید.

خب، حتما می پرسید که چگونه می توانید ثبت نام کنید؟

یک خبر خوب دیگر این است که ثبت نام لاتاری کاملا رایگان است و شما هیچ هزینه ای پرداخت نمی کنید. شما می توانید خیلی راحت وارد سایت رسمی لاتاری به آدرس dvprogram.state.gov شوید و مراحل ثبت نام را خودتان در منزل انجام دهید.

اما اگر دسترسی به اینترنت پر سرعت ندارید و یا استرس می گیرید که فرم را اشتباهی پر نکنید، پیشنهاد ما به شما این است که ثبت نام تان را به گروه پذیرش تحصیلی پرگار بسپرید.افرادی که ثبت نام خود را از طریق هلدینگ پرگار انجام دهند،

قبل از ثبت نام صحت و درستی تمامی مدارک آن ها توسط کارشناسان بررسی می شود و شما این اطمینان را خواهید داشت که تمامی اطلاعات تان به درستی ثبت می شود و شانس برنده شدن در قرعه کشی را از دست نخواهید داد.حواستون باشه که شما هر سال، تنها یک بار مجاز به ثبت نام هستید و تنها برگ برنده تان، همین ثبت نام دقیق خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهاجرت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رئیس‌جمهور وارد سمنان شد