تجاوز در مدرسه آمریکایی به 8 دختر دانش آموز


 تجاوز در مدرسه آمریکایی به 8 دختر دانش آموز

طبق گزارش پلیس آمریکا یک متخصص فناوری اطلاعات در یک مدرسه ابتدایی در ویرجینیا به سوء استفاده جنسی از چند دختر متهم شده است.

افسران اداره پلیس شهرستان "پرنس ویلیام" (PWCPD) "جاناتان جورج اسکوچیک" 33 ساله را پس از اینکه کارآگاهان در 6 آوریل از اتهامات جدی متعددی که علیه وی مطرح شده بود مطلع شدند، دستگیر کردند.

"newsweek" در این باره نوشت, گفته می‌شود که تجاوز به دختران در مدرسه ابتدایی "جان جنکینز" بین ماه‌های مارس و آوریل امسال رخ داده است. در زمان وقوع این حوادث، او کارمند مدارس دولتی پرنس ویلیام (PWCPS) بوده است.

در تحقیقات انجام شده کارآگاهان در مجموع چهار قربانی تجاوز به کودکان را که همگی دختران 8 ساله بودند، شناسایی کردند. پلیس گفت اسکوچیک در 15 آوریل دستگیر شد و به 4 مورد تجاوز جنسی و 4 مورد آزار‌ و اذیت جنسی متهم شد.

تجاوز به چند دختر بچه

طبق قانون ایالت "ویرجینیا"، جنایات جنسی تشدید شده یک جرم جنایتکارانه است که مجازات آن حداق از یک سال و حداکثر 20 سال و همچنین جریمه بیش از 100000 دلار دارد. بسته به شدت سوء‌استفاده جنسی، فردی که به خاطر استفاده از آزادی‌های ناشایست توسط سرپرست مجرم شناخته می‌شود، می‌تواند با جنایات کلاس 5 یا 6 مواجه شود.

در ویرجینیا، یک جنایت کلاس 5 می‌تواند منجر به حبس حداقل یک سال و حداکثر 10 سال و جریمه بیش از 2500 دلار شود.

تجاوز و آزار و اذیت جنسی علیه کودکان در ایالات متحده موضوعی است که سالانه ده‌ها هزار قربانی دارد و "شبکه ملی تجاوز، سوء‌استفاده و مبارزه" در آمریکا تخمین می‌زند که هر 9 دقیقه یک بار ادعای سوء‌استفاده جنسی از کودکان مطرح می‌شود.

بر اساس نظرسنجی بدرفتاری با کودکان که در سال 2018 منتشر شد و توسط بسیاری از مراکز خدمات حمایت از کودکان ایالات متحده انجام شده است، 57329 کودک زیر سن قانونی در سال 2016 قربانی آزار جنسی شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تجاوز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله اسرائیل به سوریه و عراق همزمان با صدای انفجار در ایران