برگزاری جلسات روزانه آموزشی و دینی ویژه زائران حرم مطهر عباسی


برگزاری جلسات روزانه آموزشی و دینی ویژه زائران حرم مطهر عباسی

بخش امور دینی آستان قدس عباسی برگزاری جلسات ویژه ماه مبارک رمضان برای زائران حرم مطهر حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) را به صورت روزانه پیش از نماز ظهر و عصر در قالب محورهای دینی، ارشادی و آموزشی ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، صلاح الکربلایی، رئیس این بخش به شبکه الکفیل گفت، این بخش طرح تبلیغی و ارشادی را برای گرامیداشت این ماه مبارک در نظر گرفته و برای بهره مندی از برکات ماه رمضان تلاش می‌کند. به طوریکه از ابتدای ماه رمضان برگزاری این جلسات را آغاز کرده که پیش از نماز ظهر و عصر در صحن حرم حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) برگزار می شود.

وی ادامه داد: محورهای این جلسات متنوع است و به آیات قرآن کریم و احادیث پیامبر و اهل بیت ایشان (علیهم السلام) استناد دارد که دارای موضوعات متعددی از جمله عقیدتی، فقهی، اخلاقی، ارشادی و احکام عبادات و احکام روزه داری است.

وی در خاتمه گفت، اگر جلسات مصادف با مناسبتی اعم از میلاد یا وفات اهل بیت (علیهم السلام) یا یک واقعه تاریخی باشد به آن پرداخته خواهد شد. این بخش برنامه هاى خود را از ماه رجب و شعبان افزایش داده که تا ماه رمضان ادامه داشته است.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ اگر پرسیان یارو هاله محمد محمدی