‌ نظامیان صهیونیست زنان معتکف را از مسجد الاقصی بیرون می‌کنند+ فیلم


‌ نظامیان صهیونیست زنان معتکف را از مسجد الاقصی بیرون می‌کنند+ فیلم

نظامیان رژیم صهیونیستی با بیرون راندن زنان معتکف فلسطینی از مسجدالاقصی راه را برای یورش صهیونیست‌ها باز می‌کنند.

نظامیان رژیم صهیونیستی زنان معتکف فلسطینی را از اطراف مصلی در مسجد الاقصی بیرون می‌کنند و به سمت صحن صخره سوق می‌دهند تا راه هجوم شهرک نشینان صهیونیست را ایمن کنند.

به گزارش خبرگزاری القسطل، نظامیان رژیم صهیونیستی از صبح امروز (سه‌شنبه) با یورش مجدد به مسجدالاقصی به بهانه انجام مراسم‌های دینی در اعیاد پسح، با ضرب و شتم نمازگزاران فلسطینی را پس از اقامه نماز صبح مجبور به ترک صحن مسجدالاقصی کردند.

شهرک نشینان صهیونیست نیز آماده فراهم شدن زمینه برای یورش به مسجدالاقصی و هتک حرمت قبله نخست مسلمانان هستند.

نوجوان فلسطینی در مصاحبه با خبرنگار الجزیره مباشر در قدس گفت: همانطور که می‌بینید ما اکنون در صحن مسجدالاقصی هستیم. هیچ چیزی نمی‌تواند مانع دفاع ما از مسجدالاقصی شود و پشتیبانی جز خداوند نداریم. نمازگزاران با فریاد‌های الله اکبر تلاش می‌کنند، با یورش صهیونیست‌ها مقابله کنند. ما از اذان صبح تا الان در اینجا اعتکاف کرده ایم، زیرا می‌دانیم که آن‌ها می‌خواهند حرمت مسجد الاقصی را زیر پا بگذارند. الحمدالله جوانانی هستند که در برابر اشغالگران ایستادگی می‌کنند. به خواست خدا ما همچنان در برابر اشغالگران پایدار خواهیم بود و هیچ چیز ما را متوقف نخواهد کرد. حتی اگر سر‌های ما را قطع کنند، باز هم از ما کسانی به ایستادگی ادامه خواهند داد.

وزارت اوقاف و امور دینی غزه خواستار اعلام آماده باش کامل و فعالیت در همه زمینه‌ها و سطوح برای متوقف کردن تجاوزات به مسجد الاقصی شد تا دشمن صهیونیستی متوجه خطر حملات خود و عواقب وخیم آن باشد.

این وزارتخانه تاکید کرد: حمله به مسجد الاقصی یک حمله کثیف و عبور از خطوط قرمز به علت هتک حرمت محل معراج پیامبر اکرم (ص) و برنامه ریزی برای ایجاد معبد خیالی (سلیمان) بر روی ویرانه‌های مسجد الاقصی است.

وزارت اوقاف غزه از همه گروه‌های ملی و اسلامی و همه ملت فلسطین خواست آتش جنگ را زیر پای متجاوزان در هر جای این سرزمین از جمله کرانه باختری، قدس، غزه و سرزمین‌های اشغالی روشن کنند و تا جایی که در توان دارند برای یاری مسجد الاقصی بکوشند.

فلسطینیانی که در مسجدالاقصی معتکف شده اند با ایجاد سر و صدا در مصلای القبلی که از سوی صهیونیست ها در محاصره است و ماندن سایر نمازگزاران در صحن ها تلاش دارند یورش صهیونیست ها را با اختلال مواجه کنند.

منابع فلسطینی اعلام کردند که نظامیان صهیونیست به داخل مصلای القبلی که ده‌ها نمازگزار فلسطینی در آنجا حضور دارند، گاز اشک‌آور شلیک کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403