متهم به قتل را شناسایی کند!


متهم به قتل را شناسایی کند!

این حادثه هولناک دوازدهم مهر سال 99 در ابتدای جاده معروف به چشمه گیلاس مشهد هنگامی رخ داد که نزاعی مرگبار در جشن تولد درون باغ ویلا آغاز شد.

سجادپور- قاضی ویژه قتل عمد مشهد با صدور دستور درج بدون پوشش تصویر متهم به قتل فراری در روزنامه خراسان از شهروندان خواست اطلاعات خود درباره مخفیگاه این متهم خطرناک را به پلیس اطلاع دهند.

این حادثه هولناک دوازدهم مهر سال ۹۹ در ابتدای جاده معروف به چشمه گیلاس مشهد هنگامی رخ داد که نزاعی مرگبار در جشن تولد درون باغ ویلا آغاز شد.

متهم به قتل را شناسایی کند!

در این نزاع وحشتناک که گروهی از مهمانان با تبر و چاقو و اسلحه شکاری به جان هم افتادند، جوانی به نام امید نارویی به قتل رسید و تعدادی از عاملان شرکت در نزاع هم با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی دستگیر شدند، اما یکی از متهمان به قتل به نام علی خراس رشتخوار متولد ۱۳۷۸ از صحنه جنایت گریخت.

گزارش حاکی است، در همین حال مقام قضایی با دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم در روزنامه خراسان از شهروندان خواست اطلاعات خود درباره مخفیگاه متهم به قتل فراری را از طریق تلفن‌های ۲۱۸۲۵۲۹۰، ۲۱۸۲۵۲۶۷ و ۰۹۱۵۷۰۲۷۴۷۲ پلیس آگاهی خراسان رضوی اطلاع دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا