خانه آموزش ، برگزار کننده دوره های طراحی لباس


طراحی لباس از جمله صنایع پر جنب و جوش و فعالِ عصر حاضر می‌باشد. صنعت مد و پوشاک از جمله صنایع بسیار مهم و فعال برای هر کشور و ملیتی محسوب می‌شود.

طراحی لباس از جمله صنایع پر جنب و جوش و فعالِ عصر حاضر می‌باشد. صنعت مد و پوشاک از جمله صنایع بسیار مهم و فعال برای هر کشور و ملیتی محسوب می‌شود. این صنعت به وجود طراحان خلاق و حرفه‌ای به منظور استفاده از ایده های آنها برای تولیدات خود نیاز اساسی دارد. طراحی لباس یکی از حرفه های پر درآمد دنیا محسوب می‌شود به همین خاطر از طرفداران و مشتاقان زیادی برای یادگیری اصولی آن برخوردار است.

امروزه آموزش طراحی لباس توسط آموزشگاه های متعددی برگزار می‌شود که هر کدام از آنها در تلاش هستند بهترین خدمات و آموزش خود را به هنرجو ارائه دهند. از آموزشگاه های معتبر در این زمینه می‌توان به خانه آموزش اشاره کرد که با داشتن چندین سال سابقه حرفه‌ای توانسته به یکی از بهترین ها تبدیل شود.

آشنایی با خانه آموزش

باتوجه به تقاضای بالای افراد نسبت به یادگیری و شرکت در دوره های طراحی لباس، آموزشگاه ها و موسسات گوناگونی تاسیس شدند تا به طور مناسب به این درخواست ها پاسخ دهند. خانه آموزش با داشتن چندین سال سابقه حرفه‌ای و طولانی در زمینه طراحی لباس توانسته به بهترین مجری آموزش طراحی لباس در کشور تبدیل شود.

خانه آموزش ، برگزار کننده دوره های طراحی لباس

متقاضیانی که در شهرهای دیگر و حتی خارج از کشور سکونت دارند نیز به راحتی می‌توانند در دوره های آموزشی طراحی لباس خانه آموزش شرکت نمایند. این دوره مختص افرادی است که تمایل دارند این حرفه را به طور جدی و تخصصی آموزش ببینند و وارد بازار کار آن شوند. خانه آموزش با داشتن تیمی مجرب و متخصص در زمینه برگزاری دوره های آموزشی و همراه با اساتید مطرح و حرفه‌ای در طراحی لباس، یک دانشپذیر مبتدی را به یک متخصص کاربلد تبدیل می‌کنند.

دوره طراحی لباس خانه آموز طی 6 ترم برگزار می‌شود که در پایان هر دوره، مدرک معتبر بین المللی و قابل ترجمه به هنرجو اعطا می‌شود. دارندگان این مدرک به راحتی می‌توانند در داخل و حتی خارج از کشور فعالیت نمایند و استخدام شرکت های مطرح مد و پوشاک شوند.

بهترین کلاس طراحی لباس

برای فعالیت در هر زمینه‌ای، ابتدا لازم است تخصص و تجربه کافی برای شروع کار را داشته بود. تبدیل شدن از یک فرد مبتدی به یک فرد متخصص تنها در صورت آموزش اصولی و حرفه‌ای بوجود خواهد آمد. دوره آموزش طراحی لباس خانه آموزش به صورت کاملا تخصصی و حرفه‌ای برای علاقه مندان به حرفه مد و طراحی لباس برگزار می‌شود.

این آموزشگاه شما را از ابتدایی ترین مراحل تا پایان آن همراهی می‌کند. همچنین باتوجه به حس احساس مسئولیتی که نسبت به هنرجویان خود دارد، آنها را حتی پس از اتمام دوره ها راهنمایی کرده تا سریعتر به موفقیت و دستاوردهای بزرگ برسند.

البته دقت داشته باشید که برای رسیدن به موفقیت تنها شرکت در بهترین کلاس های آموزش طراحی لباس فایده ندارد. به طور کلی نه تنها در این رشته بلکه برای موفقیت در هر رشته هنری باید از پشتکار نیز برخوردار باشید و همواره به دنبال کسب تجربه بیشتر در این زمینه باشید.

چراکه تمرین کردن به صورت ادامه دار و روزانه، در پیشرفت شغلی و حرفه‌ای شما در رشته طراحی لباس بسیار تأثیر است. هرچقدر که بیشتر تکرار و تمرین کنید، بیشتر متوجه اشتاباهات و خطاهای خود در حین کار خواهید شد و سریعا خواهید توانست آنها را برطرف نمایید. برای این کار باید روزانه زمانی را برای تمرین آموخته هایتان سپری کنید و به این ترتیب با گذشت زمان، در رشته طراحی لباس به مهارت برسید.

خانه آموزش ، برگزار کننده دوره های طراحی لباس

یادگیری طراحی لباس غیر حضوری

همانطور که اشاره شد متقاضیان گوناگون از سراسر ایران و حتی کشورهای دیگر در کلاس های طراحی لباس خانه آموزش شرکت می‌کنند. کلاس آموزش طراحی لباس در مشهد ،شیراز، اهواز، تبریز و سایر شهرهای دیگر کشور به صورت غیر حضوری و آنلاین برگزار می‌شود.

از این طریق علاقه مندان شرکت در کلاس های طراحی کلاس بدون آنکه مجبور باشند زمان و هزینه زیادی را برای رفت و آمد و خود خرج کنند، به راحتی خواهند توانست در منزل و یا هرجای دیگری که حضور دارند در کلاس ها شرکت نمایند.

همچنین از این طریق هنرجو میتواند زمان بیشتری را برای تکرار و تمرین آموخته های خود از کلاس طراحی لباس، بگذراند. تمامی آموزش ها و مباحث کلاس حضوری مانند کلاس های غیر حضوری است و هیچ تفاوتی میان این دو کلاس وجود ندارد. هر دوی این دوره ها توسط اساتید مطرح و باتجربه خانه آموزش برگزار می‌شود و در پایان نیز به دانشپذیر مدرک معتبر قابل ترجمه تعلق می‌گیرد.

آخرین متد روز طراحی لباس

خانه آموزش همگام با آخرین متدهای آموزشی روز دنیا و با بهره گیری از اساتید مطرح و با تجربه طراحی لباس، دوره های خود را مطابق با استانداردهای دنیا از سطح مبتدی تا پیشرفته برگزار می‌کند. شیوه کلاس آموزش طراحی لباس در تبریز کاملا منحصر به فرد بوده و حاصل تجربه‌ی چندین ساله اساتید حرفه‌ای در امر تدریس و شناخت نیازهای آموزشی دانشپذیران است. به طوری که دانشپذیر در مدت زمان کوتاهی آنچه که مورد نیازشان است را به بهترین شکل فرا می‌گیرد.

خانه آموزش ، برگزار کننده دوره های طراحی لباس

این دوره در طی 6 ترم برگزار شده که در هر ترم مباحث و فنون خاصی از طراحی لباس را فرا می‌گیرید. به طور کلی سرفصل های دوره طراحی لباس از مقدماتی تا پیشرفته شامل مبانی طراحی فیگور و اندام شناسی، رنگ شناسی تخصصی لباس، پرورش خلاقیت و ایده پردازی، اکسسوری پارچه و لباس، مولاژ یا الگو سازی حجمی و نرم افزار طراحی لباس است. از صفر تا صد تمامی مراحل طراحی لباس را با شرکت در این دوره ها فرا خواهید گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...