20 طرح در کارگروه زیربنایی چهارمحال و بختیاری تصویب شد


20 طرح در کارگروه زیربنایی چهارمحال و بختیاری تصویب شد

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: 20 طرح در کارگروه امور زیربنایی استان در بخش‌های مختلف مسکن، صنعتی، کشاورزی، خدماتی، گردشگری و درمانی تصویب شد.

حسینعلی مقصودی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: محدوده الحاقی اراضی ملی و دولتی به طرح جامع به مساحت ۱۴۰ هکتار در ۱۱ شهر استان شامل شهرهای شهرکرد، فرخشهر، هفشجان، بن، سامان، سورشجان، نافچ، گهرو، شلمزار، فرادنبه و گندمان بررسی و تصویب شد.

وی تصویب این اراضی را در راستای تسهیل در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای مختلف دانست.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری افزود: همچنین ۱۸ طرح در بخش‌های مختلف شامل هفت طرح کشاورزی، ۶ طرح صنعتی، یک طرح درمانی، یک طرح ورزشی، یک طرح گردشگری و یک طرح مجتمع خدماتی و رفاهی در این جلسه به تصویب اعضاء رسید.

مقصودی به بررسی طرح مطالعاتی جابه‌جایی و یا درجاسازی روستاهای در معرض خطر شهرستان کوهرنگ اشاره کرد و گفت: این طرح شامل روستاهای سه جو، گاوشیر، قلعه کشکی و چم‌عباس علی است که برای سه روستای گاوشیر، قلعه کشکی و چم عباس‌علی با جابجایی و برای روستای سه جو با درجاسازی موافقت شد.

وی خاطر نشان کرد: طرح‌های ارسال شده به دبیرخانه کارگروه امور زیربنایی استان، پس از تکمیل مدارک و انجام استعلام از دستگاه‌های مرتبط در جلسات کمیته کار امور زیربنایی با حضور کارشناسان مختلف و همچنین متقاضیان مورد بررسی و بحث قرار گرفته و مشکلات آن ها برطرف می‌شود.

مقصودی افزود: پس از تصویب طرح‌ها در کارگروه امور زیربنایی، در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان به ریاست استاندار مطرح و در صورت تصویب، برای اجرا ابلاغ می‌شود.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری ۱۰ شهرستان و نزدیک به یک میلیون نفر جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی