استانداردسازی حرفه‌ای سالن‌ها دغدغه داورزنی


استانداردسازی حرفه‌ای سالن‌ها دغدغه داورزنی

رکنا ورزشی:رئیس فدراسیون والیبال در نامه‌ای به باشگاه‌های لیگ برتری بر استانداردسازی حرفه‌ای سالن‌های برگزاری مسابقات تاکید کرد.

به گزارش رکنا ورزشی به نقل از سایت فدراسیون والیبال، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در نامه‌ای به مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری بر استانداردسازی حرفه‌ای سالن‌های برگزاری مسابقات در راستای ارتقای سطح کیفی رقابت‌ها تاکید کرد.

در قسمت دیگری از این نامه آمده است: استانداردسازی سالن‌های مسابقات لیگ برتر که بالاترین سطح مسابقات حرفه‌ای والیبال در کشور است، ضمن جلوگیری از آسیب‌دیدگی بازیکنان شرایط لازم برای برگزاری مسابقات در سطح بین‌المللی را نیز فراهم می‌سازد.

بر اساس این ابلاغیه، باشگاه‌های لیگ برتری والیبال تا روز شنبه پنجم شهریورماه فرصت آماده‌سازی سالن‌های خود را دارند و سپس نمایندگان سازمان لیگ از این سالن‌ها بازدید میدانی به عمل خواهند آورد و در صورت مهیا بودن شرایط، اجازه حضور در مسابقات خواهند داشت.

گفتنی است، فدراسیون والیبال در نظر دارد در راستای ارتقای سطح کیفی مسابقات لیگ برتر نسبت به بررسی دقیق سالن‌ها و امکانات شهرستان‌های میزبان لیگ برتر مردان و زنان سال 1401 اقدام نماید.

انتهای پیام/

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه والیبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !