38500 دلار کف قیمت بیت کوین بود؟


اهداف کوتاه مدت در بازار کریپتو ممکن است از نظر برخی، صعودی باشد، اما به گفته برخی کارشناسان، چشم انداز بلندمدت مبهم به نظر می رسد. اقتصاد آنلاین – حسین عسکری؛ پس از یک هفته سخت در بازار ارزهای دیجیتال، با توجه به داده های سنتیمنت، بیت کوین به زیر 39000 دلار سقوط کرد، که نشان می دهد معامله گران در حال ترک بازار هستند یا سرمایه های خود را در...

اقتصاد آنلاین – حسین عسکری؛ پس از یک هفته سخت در بازار ارزهای دیجیتال، با توجه به داده های سنتیمنت، بیت کوین به زیر ۳۹۰۰۰ دلار سقوط کرد، که نشان می دهد معامله گران در حال ترک بازار هستند یا سرمایه های خود را در بحبوحه افزایش ریسک بطور موقت خارج میکنند.

با توجه به داده ردیاب‌ها و ارائه‌دهندگان داده های زنجیره‌ای، بیت‌کوین در مقایسه با روز های گذشته، به‌طور قابل‌توجهی افزایش حجم معاملات داشته است به ‌ویژه در مقایسه با روز های معاملات آخر هفته که معمولاً با حجم معاملات بسیار کم دنبال شدند.

38500 دلار کف قیمت بیت کوین بود؟

در حال حاضر، بیت‌کوین، لونا و سایر ارزهای دیجیتال به قیمت‌های روز پنجشنبه هفته گذشته رسیده اند یا بالاتر از آن جهش کرده‌اند. در بلندمدت، بیت کوین همچنان در یک روند نزولی باقی مانده است، که نشان می دهد هیچ تغییری در احساسات جهانی در میان معامله گران و سرمایه گذاران وجود ندارد.

آیا بیت کوین می تواند بیشتر سقوط کند؟

پس از تشدید روند نزولی در بازار ارزهای دیجیتال، تحلیلگران مختلف نگرانی های خود را در مورد ثبات بیت کوین ابراز کردند زیرا به شکستن خط حمایت قوی تشکیل شده در فوریه بسیار نزدیک بود.

حرکت سهام‌های فناوری و سایر دارایی‌های ریسک‌پذیر نیز هماهنگ با اولین ارز دیجیتال بازار است. همانطور که ویل کلمنته، تحلیلگر Blockware متوجه شد، بیت کوین هنوز هم به شدت با اکثر شرکت های سهام فناوری ارتباط دارد، که نشان می دهد این دارایی به احتمال زیاد عملکرد آنها را در بازار دنبال خواهد کرد.

همانطور که فدرال رزرو افزایش نرخ را اعلام کرد، معامله گران مالی و ارزهای دیجیتال شروع به خارج کردن وجوه خود از دارایی های پرخطر کردند و آنها را در ارزهای فیات یا گزینه های سرمایه گذاری امن تر مانند اوراق قرضه سرمایه گذاری کردند.

با افزایش تمایلات کاهش ریسک در بازار، دارایی های دیجیتال در واقع ممکن است بخشی از ارزش خود را از دست بدهند، به ویژه با تشدید سیاست های پولی در ایالات متحده.

در زمان انتشار این خبر، بیت کوین پس از از دست دادن ۱۴ درصد ارزش خود از زمان رسیدن به بالاترین سطح در ابتدای آوریل، با قیمت ۴۰۸۰۴ دلار معامله می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(ویدئو) لحظه هدف قرار گرفتن چند ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند هوایی