قیمت سکه امامی به کف کانال 13 میلیونی رسید


قیمت سکه امامی به کف کانال 13 میلیونی رسید

کاهش قیمت 30 دلاری اونس جهانی و نزول قیمت دلار تا میانه کانال 27 هزار تومان در معاملات امروز، قیمت انواع سکه را در بازار کاهش داد. اقتصاد آنلاین - پانیذ رحیمی؛ امروز اونس جهانی با کاهش 30 دلاری به قیمت 1962 دلار و 38 سنت رسید. از سوی دیگر نیز نرخ دلار تحت تاثیر اخبار سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا درباره به مذاکرات وین، اندکی کاهش قیمت...

اقتصاد آنلاین - پانیذ رحیمی؛ امروز اونس جهانی با کاهش ۳۰ دلاری به قیمت ۱۹۶۲ دلار و ۳۸ سنت رسید. از سوی دیگر نیز نرخ دلار تحت تاثیر اخبار سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا درباره به مذاکرات وین، اندکی کاهش قیمت داشته؛ بنابراین تحت تاثیر این شرایط، شاهد کاهش قیمت انواع سکه بودیم.

به این ترتیب سکه امامی در این ساعت از معاملات، ۱۳میلیون و ۷۸ هزارتومان قیمت خورده است. این سکه روز معاملاتی گذشته با قیمت ۱۳میلیون و ۲۴۹ هزارتومان معامله می‌شد که قیمت امروز این سکه، کاهش قیمتی در حدود ۱۷۰ هزار تومان را نشان می‌دهد.

نیم سکه نیز با قیمت ۷میلیون و ۲۴۵ هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به آخرین قیمت معاملاتی روز گذشته، کاهشی در حدود ۷۰ هزار تومان را تجربه کرده است.

همچنین ربع سکه ۴میلیون و ۲۵۲ هزارتومان قیمت خورده که نسبت به روز گذشته کاهش ۵۰ هزار تومانی را تجربه کرده است. آخرین قیمت معاملاتی این سکه در روز گذشته ۴ میلیون و۳۰۲ هزار تومان بود.

هر سکه یک گرمی نیز با قیمت ۲میلیون و ۵۸۲ هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به روز گذشته آن کاهش قیمت ۲۰هزارتومانی را ثبت کرده است.

حباب سکه چقدر است؟

هم زمان با کاهش قیمت سکه و افزایش تقاضا حباب سکه افزایش یافت؛ به این ترتیب هر سکه امامی ۳۶۲ هزارتومان، نیم سکه، ۸۸۳ هزارتومان، ربع سکه، یک میلیون و ۶۷ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، یک میلیون و ۱۳ هزار تومان حباب دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا