امام‌جمعه مهریز همراهی مردم و مسئولان برای برگزاری راهپیمایی روز قدس را خواستار شد


امام‌جمعه مهریز همراهی مردم و مسئولان برای برگزاری راهپیمایی روز قدس را خواستار شد

یزد- ایرنا- امام‌جمعه مهریز گفت: روز قدس از یادگارهای حضرت امام راحل (ره) است و باید امسال در تمام دنیا و کشورهای اسلامی با همت ملت‌ها، مردم قهرمان ایران و همراهی مردم و مسئولان باشکوه برگزار شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی سه‌شنبه شب در نشستی با مسئولان شهرستان افزود: ۲ سال گذشته به واسطه بیماری کرونا مراسم روز قدس تعطیل بود ولی امسال برگزاری این مراسم با اجازه ستاد ملی کرونا و دستورات لازم که داده شد با حفظ رعایت مسائل و رعایت پروتکل‌های بهداشتی مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: به تعبیر حضرت امام (ره) روز قدس پاره تن اسلام است و باید به این مساله توجه ویژه‌ای داشته باشیم و همه مسلمانان مثل فرزندخودشان که مورد مظلومیت قرار می‌گیرد باید احساس مسئولیت کنند بنابراین امسال باید مراسم را باشکوه‌تر برگزار کنیم.

امام‌جمعه مهریز گفت: با توجه به اهمیت روز قدس امسال باید این مراسم هرچه با شکوه تر برگزار شود و مردم قطعا این آرزو را دارند که حضور پر رنگ تری در این اجتماع داشته باشند و همانطوریکه در مساجد و نماز جمعه شکوه و عظمت مردم را شاهد هستیم با برنامه‌ریزی دقیق و منظم یک برنامه خوب و متنوع فرهنگی و ایجاد تغییری در این راهپیمایی داده شود.

محی‌الدینی با اشاره به اینکه فضای مجازی در حال تخریب اینگونه مناسبت‌های ملی و مذهبی است گفت: در این راستا آگاه‌سازی جوانان بسیار مهم است و فضا سازی شهری و سطح مدارس و برگزاری برنامه‌های فرهنگی متنوع طبق سلیقه و نظر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انجام شود تا حرکت بزرگ فرهنگی در سطح شهرستان انجام شود.

همچنین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهریز گفت: روز قدس یک حرکت سیاسی است، حرکتی که امام تشکیل داد و الان جریان دارد و اقدام مهم از کشور ایران اسلامی شروع شد بنابراین چشم همه دنیا به منشا این حرکت و ایران ماست.

مصطفی زارع زاده افزود: امروز همه کشورهای اسلامی این جریان بزرگ را با قدرت و قوت در حال پیش بردن هستند و از آنجایی که دشمن در حال رصد کردن است بنابراین بعد از تعطیلی ۲ ساله این حرکت بزرگ امسال باید با قدرت مضاعف و بلکه بیشتر برگزار شود.

مرکز شهرستان مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنج عضو استان قم به باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی "قاف" راه یافتند