شیری: مس کار را برای ما سخت کرده بود/ هواداران از دقیقه یک تا 120 نساجی را تشویق کردند


شیری: مس کار را برای ما سخت کرده بود/ هواداران از دقیقه یک تا 120 نساجی را  تشویق کردند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حامد شیری درباره برتری یک بر صفر نساجی مقابل مس کرمان در نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: مس می‌خواست بازی را به پنالتی بکشاند و خیلی کار را برای ما سخت کرده بود. با تمام وجود بازی...

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حامد شیری درباره برتری یک بر صفر نساجی مقابل مس کرمان در نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: مس می‌خواست بازی را به پنالتی بکشاند و خیلی کار را برای ما سخت کرده بود. با تمام وجود بازی می‌کردند اما خدا را شکر برنده از زمین بیرون آمدیم.

وی ادامه داد : به مردم مازندران تبریک و به ویژه افرادی که این همه راه را با تمام سختی‌ها به تهران آمدند و از دقیقه یک تا ۱۲۰ تیم را تشویق کردند، تبریک می‌گویم. آنها ما را تنها نگذاشتند و خوشحالیم که خوشحال به خانه خود بازمی‌گردند. امیدوارم هفته آینده هم بتوانیم دل طرفداران را شاد کنیم.

کاپیتان نساجی درمورد دیدار فینال مقابل آلومینیوم گفت: اولین بار است چنین شرایطی را تجربه می‌کنم. امیدوارم بتوانیم بهترین شرایط را داشته باشیم و دل مردم را شاد کنیم. می‌خواهیم این جام را به مازندران ببریم و به مردم این استان تقدیم کنیم.

انتهای پیام /

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سوئیس دارایی‌های روسیه را مسدود کرد