بازیگر پیشکسوت: 60 سال است کار می‌کنم و الحمدالله هنوز مستاجرم!


بازیگر پیشکسوت: 60 سال است کار می‌کنم و الحمدالله هنوز مستاجرم!

عنایت بخشی از جمله هنرمندانی بود که در مراسم افطار رئیس‌جمهور با هنرمندان شرکت کرد، او در صحبت‌هایی کوتاه خطاب به رئیس‌جمهور گفت 60 سال است کار بازیگری می‌کند، از موقعی که تلویزیون فقط یک کانال داشت تا به حال. بخشی به کنایه اضافه کرد احمدالله هنوز سقفی بالای سر ندارد و خدا را شکر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم افطار رییس‌جمهور با اهالی هنر از جمله موسیقی، سینما، تئاتر و تجسمی عصر پنجشنبه ۲۵ فروردین برگزار شد.

حمیدرضا نوربخش، منوچهر شاهسواری، جواد شمقدری، شاهین فرهت، امیر دژاکام، مسعود ده‌نمکی، سیدضیاء هاشمی، مرتضی شعبانی، جواد بختیاری و انسیه شاه‌حسینی هنرمندانی بودند که در مراسم افطار با رئیس‌جمهور دغدغه‌ها و پیشنهادات خود را برای رفع مشکلات هنرمندان مطرح کردند.

عنایت بخشی، بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون نیز از جمله هنرمندانی بود که در این دیدار در صحبت‌هایی کوتاه با رئیس‌جمهور چنین گفت: «من نماینده کانون هنرمندان پیشکسوت هستم که در راس آن آقای عباس عظیمی حضور دارند. بارتان خیلی سنگین است و ان‌شاالله خدا به شما قوت بدهد. کانون ما ۵۰۰، ۶۰۰ عضو دارد و همه‌شان هم مثل من پیرمرد هستند و هنوز سقفی بالای سرشان نیست. من ۶۰ سال است کار بازیگری می‌کنم، موقعی که من وارد تلویزیون شدم فقط یک کانال بود و بیشتر نبود، ۶۰ سال است از آن تاریخ در حال کارم، هنوز هم احمدالله سقفی بالای سرم ندارم و خدا را شکر می‌کنم.»

متن کامل گزارش آن‌چه در مراسم افطار رئیس‌جمهور با هنرمندان گذشت را در سیدجواد هاشمی به رئیسی: هنرمندانی هستند که دوست نداشتند شما رئیس‌جمهور شوید/ در افطار رئیس‌جمهور چه گذشت؟ بخوانید.

۲۵۹۲۵۹

کد خبر 1623494

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا از سال 1969 انسان دیگر بر روی ماه فرود نیامد؟