نشانه ها : حسودهای اطرافتان را بشناسید ! / 5 مورد را بخوانید


نشانه ها : حسودهای اطرافتان را بشناسید ! /  5 مورد را بخوانید

رکنا: حسادت یکی از احساسات ناخوشایند است که ممکن است سراغ هرکسی بیاید. بسیاری بر این باورند که حسادت قاتل روابط است که در نتیجه بهتر است هرچه سریعتر متوجه شوید چه کسی به شما حسادت می ورزد.

اگر در زندگی کار های خوبی انجام داده اید، موفق، ثروتمند یا مشهور هستید و یا چیزی دارید که دیگران می خواهند، در نتیجه ممکن است برخی از افراد به شما حسادت ورزند. در ادامه می توانید نشانه های این افراد را ببینید تا آنها را به خوبی بشناسید.

1. افراد حسود علاقه ای ندارند تا شما در زندگی خود موفق باشید در نتیجه هنگامی که اتفاق خوبی برایتان می افتد آنها با تمجید و تعریف های غیر صادقانه باعث شرمندگی شما می شوند.

2. افراد حسود تقلید کننده های خوبی هستند. آنها برای شبیه شدن به شما تلاش می کنند تا رفتار هایتان را تقلید کنند. ابتدا ممکن است این رفتار آنها را از روی چاپلوسی بدانید اما پس از مدتی کاملا آزار دهنده می شوند.

3. این افراد عموما دست آورد های خود را به شکلی بیان می دارند تا دست آورد های شما را در برابر آنها کوچک جلوه دهند. به خصوص اگر دست آورد های بسیار کوچکی داشته باشند این کار را بیشتر انجام می دهند.

4. افرادی که به شما حسادت می کنند نمی خواهند که شما به موفقیت دست پیدا کنید در نتیجه بدترین پیشنهاد ها را به شما می دهند. برای مثال آنها به راحتی شما را از تلاش بیشتر برای برنامه هایتان منصرف می کنند.

5. تحقیقات نشان داده است افرادی که زیاد غیبت می کنند دارای سطوح بسیار بالایی از پرخاشگری، اضطراب و نارضایتی هستند. اگر این نشانه ها را مشاهده کردید فرد مقابل به شما حسودی می کند.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روانشناسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403