مدیرکل جدید امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی معرفی شد


مدیرکل جدید امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی معرفی شد

تبریز - ایرنا - با حضور ارتباط از راه دور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر اقتصاد و دارایی واقف بهروزی به عنوان مدیرکل جدید امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی معرفی و از خدمات علی اصغر عباس زاده قدردانی شد.

به گزارش ایرنا، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر اقتصاد و دارایی روز چهارشنبه در معارفه مدیرکل جدید امور اقتصاد و دارایی آذربایجان شرقی از طریق ارتباط تصویری با اشاره به تفویض اختیارات به استان ها به عنوان اولین وزارت خانه، خاطرنشان کرد: انتظار داریم مدیران استانی این اختیارات را به نحو احسن و در راستای رفع مشکلات مردم استان استفاده کنند.

ذبیح الله سلمانی با بیان اینکه وظایف و اختیارات مهمی در این تفویض آمده است، گفت: برخی از تفویض اختیارات نیازمند اصلاح سامانه ها و نرم افزار است که حداکثر تا پایان خرداد ماه اصلاحات مورد نظر انجام می شود تا رسیدگی به امور مردم تسریع شود.

معاون وزیر اقتصاد و دارایی با اشاره به نامگذاری های سال از سوی رهبر معظم انقلاب و برجسته کردن امر تولید و رفع موانع و مشکلات، با تاکید بر حمایت از واحدهای تولیدی و اعطای تسهیلات در این راستا، اظهار کرد: سال گذشته ۳۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات و امسال ۸۵ هزار میلیارد تومان برای حمایت از تولید در نظر گرفته شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری آذربایجان شرقی نیز با اشاره به فلسفه نامگذاری سال ها توسط رهبر معظم انقلاب و اهمیت موضوع اقتصاد در این باره، گفت: رویکرد اصلی استانداری مبتنی بر اقتصاد به خصوص اقتصاد دانش بنیان است.

جهانبخش سلمانیان یکی از ارکان مقبولیت نظام را کارآمدی به خصوص در حوزه اقتصاد عنوان کرد و افزود: از دستگاه اقتصادی استان می خواهیم سند تحول دولت سیزدهم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی با تاکید بر ایجاد گفتمان بومی در استان، ایجاد نظم اقتصادی، تکمیل زنجیره ارزش افزوده، تشویق سرمایه گذاران داخلی و خارجی، ارتقای همکاری های اقتصادی با همسایگان را از مدیران امور اقتصاد و دارایی استان خواستار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید