مدیرعامل آلومینیوم: فینال جام حذفی در ورزشگاه آزادی برگزار شود/ برای حضور در آسیا مشکل ساختاری نخواهیم داشت


مدیرعامل آلومینیوم: فینال جام حذفی در ورزشگاه آزادی برگزار شود/ برای حضور در آسیا مشکل ساختاری نخواهیم داشت

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک گفت که این باشگاه از سازمان لیگ فوتبال درخواست کرده است فینال جام حذفی فوتبال به جای ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

حمید محرابی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره صعود آلومینیوم اراک به فینال جام حذفی اظهار داشت:‌ نتایج ما حاصل لطف خدا بود. تغییرات مثبتی در تیم انجام شد که چنین نتایجی را به دنبال داشت. تدبیر کادر فنی، هوشیاری بازیکنان و حمایت هواداران، مدیران ارشد استان و کارخانه باعث صعود آلومینیوم به فینال شد. بازیکنان ما آمادگی کامل دارند و از هوش آنها لذت می‌برم. این نفرات می‌دانند در چه جایگاهی هستند و مردم چه توقعی از آنها دارند.

شاید در 50 سال آینده هم به فینال جام حذفی صعود نکنیم
وی در مورد اینکه در صورت قهرمانی آلومینیوم اتفاقی تاریخی در فوتبال اراک رقم می‌خورد، بیان کرد: اگر قهرمان جام حذفی شویم، اتفاق بسیار بزرگ و تأثیرگذاری در ورزش استان اراک و باشگاه آلومینیوم رخ می‌دهد. شاید این اتفاق در 50 سال آینده هم تکرار نشود و همه کسانی که مسئولیت داشتند، تلاش کردند تا تیم ما به چنین هدفی برسد.

درخواست کردیم فینال در ورزشگاه آزادی برگزار شود
مدیرعامل آلومینیوم اراک درباره برگزاری فینال جام حذفی در تبریز تصریح کرد: تصمیم سازمان لیگ قطعی نیست. احتمالاً نساجی موافق برگزاری فینال در ورزشگاه آزادی است. این ورزشگاه امکانات خوبی دارد و ما درخواست انتقال فینال به استادیوم آزادی را ارائه کردیم. نساجی هواداران زیادی را با خود به تبریز می‌برد و آنها باید 800 کیلومتر را طی کنند که این باعث نگرانی خانواده هواداران می‌شود. ما هم هواداران زیادی داریم و با توجه به احتمال رخ دادن حوادث جاده‌ای، بهتر است بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

مدیرعامل آلومینیوم: فینال جام حذفی در ورزشگاه آزادی برگزار شود/ برای حضور در آسیا مشکل ساختاری نخواهیم داشت

اگر به لیگ قهرمانان آسیا برسیم، هیچ مشکلی برای شرکت در مسابقات نخواهیم داشت
محرابی در پاسخ به این پرسش که در صورت قهرمانی آلومینیوم در جام حذفی، آیا این باشگاه ساختار حرفه‌ای برای شرکت در لیگ قهرمانان آسیا را دارد یا خیر، عنوان کرد: الان زیرساخت شرکت در لیگ قهرمانان را نداریم، اما استاندار مرکزی و همکاران او در 10 روز گذشته اقدامات بسیار خوبی در ورزشگاه امام خمینی (ره) کرده‌اند و همه دستگاه‌ها از خودشان همدلی نشان داده‌اند. اگر به لیگ قهرمانان آسیا برسیم، هیچ مشکلی برای شرکت در مسابقات نخواهیم داشت و ساختار باشگاه به موقع آماده می‌شود.

اگر قرار نیست سهمیه آسیایی بگیریم، پس چرا جام حذفی را برگزار کردیم؟
وی در مورد نامعلوم بودن سهمیه‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا 24-2023 و احتمال عدم صعود قهرمان جام حذفی 01-1400 به این مسابقات به تسنیم گفت: فدراسیون باید این موضوع را حل کند. همه انگیزه ما این است که در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنیم و در جام حذفی محک می‌خوریم که از اعتبار فوتبال استان مرکزی و فوتبال ایران در آسیا دفاع کنیم. اگر قرار نیست سهمیه بگیریم، پس چرا بازی‌ها را برگزار می‌کنیم؟ اگر سهمیه‌ای در جام حذفی تقسیم نمی‌شود، بهتر بود رقابت‌ها را برگزار نکنند.

رحمتی را حتماً در آلومینیوم حفظ می‌کنیم
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در پاسخ به این پرسش که آیا بند تمدید قرارداد سیدمهدی رحمتی با این باشگاه به مدت یک سال دیگر فعال شده است یا خیر، خاطرنشان کرد: بله. وقتی رحمتی چنین عملکردی داشته است، کدام مدیریت می‌خواهد این مربی را تغییر بدهد؟ هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم به دنبال یک مربی با چنین ویژگی‌هایی بود و ما رحمتی را حتماً نگه می‌داریم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جشنواره طنز «دادخند» در یزد 2 ساله شد