معرفی کامل تلویزیون 75 اینچ سامسونگ 75QN85A از سایت رکسوند


تلویزیون 75 اینچ سامسونگ 75QN85A هر چه اینچ تلویزیون بالاتر برود، قیمت آن نیز مناسبتر میشود. قیمت تلویزیون سامسونگ 32 اینچ جزو ارزانترین تلویزیون های موجود در بازار است. تلویزیون سامسونگ مدل 75QN85A یکی از محصولات عالی...

تلویزیون 75 اینچ سامسونگ 75QN85A

هر چه اینچ تلویزیون بالاتر برود، قیمت آن نیز مناسبتر میشود. قیمت تلویزیون سامسونگ 32 اینچ جزو ارزانترین تلویزیون های موجود در بازار است. تلویزیون سامسونگ مدل 75QN85A یکی از محصولات عالی برند سامسونگ است. این تلویزیون در زمینه کیفیت تصویر سیستم صوتی و امکانات و قابلیت‌های هوشمند حرف‌های بسیار زیادی برای گفتن دارد. تلویزیون 2021 سامسونگ 75QN85A علاوه بر طراحی بسیار زیبا و چشم نوازی که دارد از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. این محصول توسط کشور کره ساخته شده است و با جدیدترین متد‌های استاندارد روز دنیا هم گام میباشد. تلویزیون 75QN85A به کیفیت تصویر فورکا مجهز شده است و تراکم پیکسلی گسترده ای دارد. صفحه نمایش این تلویزیون از نوع QLED می‌باشد. با وجود این صفحه نمایش جزئیات بیشتری از تلویزیون را مشاهده می‌کنید.

معرفی کامل تلویزیون 75 اینچ سامسونگ 75QN85A از سایت رکسوند

تلویزیون 75QN85A به فناوری کوانتوم مجهز شده است و پردازنده تصویری بسیار قدرتمندی دارد. این پردازنده تمامی تصاویر را در کوتاه‌ترین زمان ممکن پردازش می‌کند و اگر جایی از محتوا نیاز به اصلاح یا بازسازی داشت آنها را برطرف و سپس برای شما نمایش میدهد. تلویزیون 75QN85A به قابلیت Quantum HDR 24X مجهز شده است و می‌تواند تصاویر را به بهترین شکل ممکن ارائه دهد. این تلویزیون به نرخ رفرش ریت 120 هرتز مجهز شده است و تصاویر سریع را نیز با کیفیت بالایی نمایش می‌دهد. تلویزیون 75QN85A در زمینه کیفیت تصویر بسیار قدرتمند عمل می‌کند اما از سوی دیگر این تلویزیون به فناوری بلوتوث مجهز شده است و قابلیت اتصال به وای فای نسل 5 را دارد و شما می‌توانید با استفاده از دستگاه‌های صوتی گوگل و الکسا این تلویزیون را مدیریت کنید. همچنین تلویزیون 75 اینچ سامسونگ QN85A با دستیار صوتی بیکسبی نیز کاملا سازگار است. با استفاده از قابلیت وای فای دایرکت می‌توانید اطلاعات و داده‌های خود را به اشتراک بگذارید. تلویزیون 75 اینچ سامسونگ QN85A 60 وات توان صوتی دارد و به سیستم صوتی با کیفیت مجهز شده است. اگر قصد خرید تلویزیون 75 اینچ سامسونگ 75QN85A را دارید برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت تلویزیون ال جی 4k فورکا در بانه وارد سایت رکسوند شوید.

طراحی تلویزیون 2021 سامسونگ 75QN85A

تلویزیون 75QN85A تلویزیونی است که فریمی بسیار باریکی دارد. همچنین بدنه این تلویزیون ضخامت کمی دارد و در طراحی پایه‌ها بیشترین ظرافت به کار رفته است. به همین دلیل تلویزیون 75 اینچ سامسونگ ا QN85Aبرای افراد خوش سلیقه و خوش ذوق مورد پسند می‌باشد. این تلویزیون با نظم و ترتیب بسیار خاصی طراحی شده است و در هر محیطی از دکوراسیون خانه شما قرار بگیرد آن را زیباتر و شیک تر می‌کند. به طور کلی تلویزیون 75 اینچ سامسونگ QN85A با اینکه سایز بزرگ دارد اما فضای زیادی از خانه شما را اشغال نمی کند. شما می‌توانید این محصول را بر روی پایه‌ها قرار داده و آن را با استفاده از براکت به دیوار متصل کنید. پایه تخته مرکزی کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و می‌تواند سایز 75 را به راحتی تحمل کند. تلویزیون 75QN85A اگر به دیوار متصل شود به خاطر داشتن فریم بسیار نازک و باریک طراحی بسیار خاصی را برای خانه شما ایجاد می‌کند. این تلویزیون طراحی بسیار شکیل دارد و در رنگ مشکی جذابیت خاصی دارد. بدنه تلویزیون فریم اطراف و پایه تلویزیون رنگ مشکی تولید شده است. اگر از کنار تلویزیون نگاه متوجه باریک بودن و زیبایی این محصول می‌شوید.

معرفی کامل تلویزیون 75 اینچ سامسونگ 75QN85A از سایت رکسوند

کیفیت تصویر تلویزیون QN85A

تلویزیون هوشمند سامسونگ مدل 75QN85A بسیار شیک و زیبا طراحی شده است و می‌تواند تصاویر را به بهترین شکل ممکن ارائه دهد. شما با خرید تلویزیون 75QN85A تمامی جزئیات را با وضوح عالی دریافت می‌کنید. تمامی تصاویر بر روی نمایشگر این محصول به صورت واقعی ارائه می‌شود. تلویزیون 75QN85A طیف گسترده ای از رنگ‌ها را به بهترین شکل ممکن نمایش می‌دهد. این تلویزیون به پردازنده قدرتمند کوانتوم مجهز شده است. این پردازنده‌ها قدرتمند است و می‌تواند صدا و تصویر و با سرعت بالا پردازش کند.

کیفیت تصویر فورکا باعث شده است تلویزیون تراکم پیکسلی بالایی داشته باشد و تصاویر با جزئیات بسیار بالایی ارائه شود. نرخ رفرش تلویزیون 120 هرتز است. این موضوع یک نقطه قوت برای تلویزیون محسوب می‌شود. تلویزیون 75 اینچ سامسونگ 75QN85A به فناوری Supreme UHD Dimming مجهز شده است و از قابلیت‌های بسیار مختلف پشتیبانی می‌کند. این تلویزیون دارای فرمت HDR10+ و HLG است و محدوده دینامیکی بالایی دارد. همچنین شما می‌توانید جزئیات بسیار زیادی از تصاویر و صحنه‌ها را مشاهده کنید. تلویزیون 75QN85A قدرت بی نظیری در پردازش اطلاعات دارد و به زاویه دید گسترده مجهز شده است.

امکانات و قابلیت‌های تلویزیون 75QN85A

تلویزیون اسمارت سامسونگ مدل 75QN85A به سیستم عامل تایزن مجهز شده است. می‌توانید ساعت‌ها پای تلویزیون و امکانات و قابلیت‌های هوشمند فراوانی دسترسی داشته باشید. سیستم عامل تایزن در انحصار سامسونگ قرار دارد. تلویزیون هوشمند می‌تواند از امکانات هوشمند فراهم کنند. یعنی شما می‌توانید زندگی بهتر و راحت تری داشته باشید زمانی که شما در خانه هستید می‌توانید لامپهای اتاق خواب خودتان را خاموش و روشن کنید و حتی در مقابل تلویزیون می‌توانید دمای یخچال را کنترل کنید حتی از راه دور می‌توانید به تلویزیون دستور دهید کانال را عوض کند یا صدا را کم یا زیاد کند. همچنین تلویزیون 75QN85A قابلیت اتصال به اینترنت دارد و امکان وبگردی در صفحات مختلف برای شما فراهم شده است. شما می‌توانید در صفحات مجازی جستجو کرده و به انواع وب سایت‌ها اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های آنلاین دسترسی داشته باشید. این تلویزیون مرورگر و قدرتمندی دارد و برنامه‌های نتفلیکس و یوتیوب را نیز برای شما ارائه می‌دهد. همچنین تلویزیون دارای دستیارهای صوتی الکسا و بیکسبی است و شما میتوانید با تلویزیون تعامل صوتی داشته باشید. تلویزیون 75QN85A برای انجام بازی‌ها و گیم‌های مختلف این گزینه مناسبی می باشد. زیرا به قابلیت‌های گیمینگ مجهز شده است و می‌تواند تجربه بازی بسیار لذت بخشی را برای تان ایجاد کند.

معرفی کامل تلویزیون 75 اینچ سامسونگ 75QN85A از سایت رکسوند

سیستم صوتی تلویزیون 75QN85A

قدرت صوتی یک تلویزیون نقش بسیار مهمی در خرید تلویزیون است. تلویزیون 75QN85A صدای فراگیر ارائه می‌دهد و در شما احساس شور و هیجان ایجاد می‌کند. بلندگو‌های به کار رفته در تلویزیون باکیفیت است و چندین ساب ووفر دارد. سیستم صوتی باید هنگام خرید تلویزیون مورد توجه قرار بگیرد. تلویزیون 75 اینچ سامسونگ QN85A به بلندگوهای بسیار قدرتمندی مجهز شده است و سیستم صوتی 2.2 کانال دارد. همچنین این محصول ساب ووفر قدرتمندی دارد و به طور کلی از 60 وات توان خروجی برخوردار است. یکی از فناوری‌های صوتی به کار رفته در این تلویزیون فناوری دالبی دیجیتال پلاس Dolby Digital Plus می‌باشد. شما می‌توانید تلویزیون 75QN85A را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی رکسوند خریداری نمایید.

نویسنده: رپورتاژ

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حال خوش کمند امیرسلیمانی /عکس