امضای تفاهم نامه همکاری پزشکی قانونی و مجمع خیرین سلامت کشور


امضای تفاهم نامه همکاری پزشکی قانونی و مجمع خیرین سلامت کشور

تهران - ایرنا - سازمان پزشکی قانونی اعلام کرد: به منظور توسعه زمینه های همکاری مشترک و همه جانبه و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود خیرین کشور، تفاهم نامه همکاری بین سازمان پزشکی قانونی کشور و مجمع خیرین سلامت کشور به امضا رسید.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از سازمان پزشکی قانونی کشور، در این تفاهم نامه که امروز (چهارشنبه) به امضای عباس مسجدی رییس سازمان پزشکی قانونی کشور و حسینعلی شهریاری دبیرکل جامعه خیرین سلامت کشور رسید، بر تقویت و توسعه همکاری دوجانبه تأکید شده است.

موضوع این تفاهم نامه مشترک توسعه همکاری های دوجانبه به منظور فراهم کردن زمینه گسترش عدالت در دسترسی به خدمات سازمان و نیز کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش سلامت جسمی و روانی جامعه با رویکرد جلب مشارکت مردمی در امر احداث، تکمیل و تجهیز مراکز و آموزش و پژوهش مورد نیاز سازمان است.

برنامه ریزی و هماهنگی مشترک به منظور کمک به ساخت، تکمیل و تجهیز مراکز سازمان، ایجاد زمینه های مناسب برای معرفی خدمات سازمان به جامعه خیرین و آحاد جامعه، فرهنگسازی در امر خیر و جهت دهی در امر عدالت در دسترسی به خدمات و برنامه ریزی مشترک برای تجلیل و قدردانی از خیرین و شخصیت‌های فعال از جمله موارد مورد تاکید در این تفاهم نامه مشترک است.

بر اساس این گزارش، به منظور پیگیری هر چه بهتر اجرای این تفاهم‌نامه و نیز تهیه و تدوین دستورالعمل های لازم، ارائه راهکارهای اجرایی و نظارت و پیگیری اجرای موضوعات تفاهم نامه، کمیته‌ای تحت عنوان کمیته مشترک همکاری و نظارت متشکل از نمایندگان طرفین تشکیل خواهد شد که نسبت به برگزاری جلسات در موعد مقرر اقدام می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو