آموزش بازی دریم لیگ ساکر | چطور در DLS 22 برنده شویم؟


آموزش بازی دریم لیگ ساکر | چطور در DLS 22 برنده شویم؟

بازی دریم لیگ ساکر یکی از بازی‌های ورزشی محبوب برای گوشی‌های موبایل است. این بازی ویژگی‌های جذابی دارد که توانسته مورد توجه هواداران فوتبال قرار بگیرد. اما چگونه در DLS 22 برنده شویم؟ آموزش بازی دریم لیگ ساکر بازی‌‌های ورزشی باکیفیتی برای گوشی‌های موبایل منتشر شده است. یکی از این آثار، بازی دریم لیگ ساکر […]

آموزش بازی دریم لیگ ساکر

بازی‌‌های ورزشی باکیفیتی برای گوشی‌های موبایل منتشر شده است. یکی از این آثار، بازی دریم لیگ ساکر است که مورد توجه گیمرها قرار گرفته است. این بازی توسط استودیو انگلیسی First Touch Games توسعه یافته است.

بازی DLS 22 ویژگی‌های جذابی دارد که توانسته خود را به عنوان یک بازی فوتبالی ثابت کند. همچنین آخرین نسخه از این بازی دچار تغییرات و بهبودهای مثبتی شده است.

گیمرها برای برنده شدن در DLS 22 باید به یک‌سری نکات مهم توجه کنند. در ادامه به آموزش بازی دریم لیگ ساکر می‌پردازیم.

آموزش بازی دریم لیگ ساکر | چطور در DLS 22 برنده شویم؟آموزش بازی دریم لیگ ساکر | چطور در DLS 22 برنده شویم؟چینش درست ترکیب تیم، شانس برنده شدن را افزایش می‌دهد

متناسب با سبک خود ترکیب بچینید

ترکیب چیدن در فوتبال از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، به طوری که چینش درست تاکتیک‌ها، شانس برنده شدن را افزایش می‌دهد. توسعه‌دهندگان بازی DLS 22 ترکیب‌های متنوعی را ایجاد کرده‌اند.

سعی کنید متناسب با سبک بازی خود، یک ترکیب مناسب و کاربردی بچینید. ناگفته نماند حتما به مهارت‌های بازیکنان خود توجه کنید تا بتوانید به ترکیب نهایی تیم خود برسید.

بازی دریم لیگ ساکر ترکیب‌های ۲-۱-۲-۱-۴ و ۲-۴-۴ را به صورت پیش‌فرض پیشنهاد داده است، اما سعی کنید ترکیب‌های جدید بازی را باز کنید تا بتوانید تاکتیک ایده‌آل خود را بچینید.

آموزش بازی دریم لیگ ساکر | چطور در DLS 22 برنده شویم؟آموزش بازی دریم لیگ ساکر | چطور در DLS 22 برنده شویم؟آیتم‌های DLS 22 بسیار ارزشمند هستند

آیتم‌های بازی را به درستی مدیریت کنید

در بازی DLS 22 آیتم‌های متنوعی وجود دارد که به پیشرفت تیم شما کمک می‌کنند. این آیتم‌ها مهم هستند و باید آن‌ها را به خوبی مدیریت کنید. آیتم‌هایی مثل کوین و جِم از جمله منابعی هستند که باید در مسیر صحیح استفاده شوند.

آیتم‌های غیرضروری و بدون استفاده را بفروشید یا زودتر خرجشان کنید تا جا برای آیتم‌های ویژه باز شود. گفتنی است جم‌ها را برای آیتم‌ها و موارد بسیار مهم استفاده کنید. به عنوان مثال خرج کردن جم برای استخدام ایجنت اشتباه است.

جم‌ها آیتم‌های بسیار مهمی هستند و جمع کردن آن‌ها چالش‌های زیادی دارد، بنابراین جم‌ها را در مواقع ضروری خرج کنید تا سطح تیمتان افزایش پیدا کند. توصیه می‌شود برای خرید این نوع آیتم‌ها از کوین استفاده کنید.

آموزش بازی دریم لیگ ساکر | چطور در DLS 22 برنده شویم؟آموزش بازی دریم لیگ ساکر | چطور در DLS 22 برنده شویم؟شوت از راه دور بسیار کاربردی است

برای گلزنی از شوت راه دور استفاده کنید

شوت‌ راه دور یکی از شیوه‌های مرسوم گلزنی است که می‌توان گل‌های زیبایی را به ثمر رساند. قدرت شوت‌زنی بازیکنان تیم خود را افزایش دهید. پس از بالا رفتن مهارت آن‌ها، در طول مسابقات از شوت راه دور اقدام به گلزنی کنید.

سعی کنید خارج از محوط جریمه، به سمت دروازه شوت بزنید. زمان ضربه زدن به توپ، زاویه شوت را به سمت کنج دروازه تنظیم کنید. با این روش شرایط مناسبی برای گلزنی پیدا خواهید کرد.

آموزش بازی دریم لیگ ساکر | چطور در DLS 22 برنده شویم؟آموزش بازی دریم لیگ ساکر | چطور در DLS 22 برنده شویم؟چالش‌های روزانه پیشرفت تیم را بالا می‌برد

چالش‌های روزانه را تجربه کنید

یکی از مهم‌ترین ترفندها برای پیشرفت در بازی دریم لیگ ساکر، افزایش سطح و آپگرید کردن تیم است. چالش‌های روزانه و مأموریت‌های داخل بازی کمک بسزایی در پیشرفت تیم شما می‌کند.

در چالش‌های روزانه DLS 22 شرکت کنید. تمامی مأموریت‌های Division Objectives را هم انجام دهید. با این کار سرعت پیشرفت سطح بازیکنان و تیم شما افزایش پیدا خواهد کرد. همچنین با انجام دادن چالش‌های روزانه، آیتم‌های جذابی را هم دریافت می‌کنید.

آموزش بازی دریم لیگ ساکر | چطور در DLS 22 برنده شویم؟آموزش بازی دریم لیگ ساکر | چطور در DLS 22 برنده شویم؟بازیکن موردنظر خود را از لایو ترانسفر مارکت خریداری کنید

از لایو ترانسفر مارکت غافل نشوید

زمانی که تیم شما پیشرفت می‌کند، نیاز به بازیکنان باکیفیت‌ و سطح بالا پیدا خواهید کرد. بخش Live Transfer Market به شما کمک می‌کند بازیکنان جدیدی خریداری کنید.

این بخش به صورت روزانه بازیکنان جدیدی را در لیست فروش قرار می‌دهد، بنابراین به بخش لایو ترانسفر مارکت توجه ویژه‌ای کنید. متناسب با نیاز خود بازیکنان موردنظر را خریداری کنید. با این روش سطح تیم شما به خوبی ارتقا پیدا خواهد کرد.

همچنین در کلیک بخوانید: آموزش تبدیل گوشی به دسته پلی‌استیشن

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022