فیلم گاف عجیب خانم مجری روی آنتن زنده / کیمیا گیلانی کیست ؟! + عکس ها


فیلم گاف عجیب خانم مجری روی آنتن زنده  /  کیمیا گیلانی کیست ؟! + عکس ها

مجری در برنامه «دو در دو» که به صورت زنده از شبکه دوی سیما پخش می‌شود گاف عجیبی داد.

کیمیا گیلانی متولد 12 مرداد 1371 در تهران است.کیمیاگیلانی مجری حال و بازیگر سابق است.کیمیا گیلانی فارغ التحصیل رشته مدیریت صنعتی از دانشگاه شهید بهشتی می باشد.کیمیا گیلانی در کنار اجرا نویسندگی هم می کند و می گوید عاشق بچه هاست.کیمیا گیلانی از سال 1380 وقتی 9 ساله بوداز برنامه امیدهای ایران شبکه جام و جم شروع کرد. کیمیا گیلانی بصورت جدی از سال 85 در 14 سالگی با برنامه نردبان کار کرد.مجری در برنامه «دو در دو» که به صورت زنده از شبکه دوی سیما پخش می‌شود گاف عجیبی داد.

فیلم گاف عجیب خانم مجری روی آنتن زنده  /  کیمیا گیلانی کیست ؟! + عکس هاش

کیمیا گیلانی مجری دو در دو کیست؟

کیمیا گیلانی دارای مدرک بازیگری از مؤسسه کارنامه، مدرک فن بیان و مدیریت ارتباط با مخاطبین از مرکز آموزش های سیما، مدرک دوبله از فنی حرفه ای بوده و از 9 سالگی وارد تلویزیون شده اند و از سال 85 با برنامه نردبان، مثل تو و مثبت من به صورت جدّی کار خویش را آغاز کرد.

کیمیا گیلانی از سال 1391 به عنوان مجری و بازیگر در برنامه کودک رنگین کمان شبکه 5 کارش را به عنوان بازیگر آغاز نمود و بعد از مدتی نویسندگی این برنامه را هم به عهده گرفت و همین اتفاق شروع کار نویسندگی او است.

کیمیا گیلانی خودش سریال روزهای بزرگ را که در آن ایفای نقش کرده است را موفقترین اثرش می داند. او به تله فیلم علاقه دارد و توانست سال 1396 با بازی کردن در سریال کمدی افسانه هزار پایان بار دیگر ستاره شود او می گوید بازیگری را دوست دارم زیرا شیرین است.

کیمیا گیلانی در سریال مثل هیچ کس در سال 87 به کارگردانی عبدالحسین برزیده و سریال افسانه هزار پایان سال 96 به کارگردانی شهاب عباسی ایفای نقش کرد.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
1 0

حجم ویدیو: 194.97K | مدت زمان ویدیو: 00:00:09

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی