اینستاگرام تب Recent را از صفحه جست‌وجوی هشتگ‌ها حذف می‌کند


اینستاگرام تب Recent را از صفحه جست‌وجوی هشتگ‌ها حذف می‌کند

اینستاگرام اعلام کرد در حال آزمایش حذف تب Recent از صفحه‌ی نتایج جست‌وجوی هشتگ‌ها است.

در اینستاگرام، وقتی روی هشتگی ضربه می‌زنید یا آن را جست‌وجو می‌کنید، پلتفرم صفحه‌ای را باز می‌کند تا محتوای مرتبط را به‌نمایش بگذارد. در این بخش، پست‌های مختلف در سه تب Top و Recent و Reels دسته‌بندی می‌شوند. البته اگر گزینه‌ی آخر را ندارید، نگران نباشید؛ زیرا تنها برای گروه کوچکی از کاربران دردسترس است.

تک‌کرانچ می‌نویسد امروز اینستاگرام گفت آزمایش کوچکی را آغاز کرده است که در آن تب «Recent» از نتایج جست‌وجوی هشتگ حذف می‌شود. درواقع، تنها دو گزینه‌های Top و Reels در صفحه‌‌ی اصلی باقی خواهد ماند.

اینستاگرام توضیح می‌دهد:

ما در حال آزمایش گزینه‌های جدیدی هستیم تا هشتگ‌ها را تاحدممکن برای مردم ارزشمند کنیم. برای گروهی کوچک، محتوای جدیدتر و به‌موقع‌تری را در تب‌های «Top» و «Reels» در هشتگ‌ها آزمایش و «Recent» را حذف می‌کنیم. می‌خواهیم ببینیم که آیا این کار به افراد کمک می‌کند با محتوای جالب‌تر و مرتبط‌تر در هشتگ‌ها ارتباط برقرار کنند و درعین‌حال از آنچه در حال اتفاق است، اطلاع داشته باشند.

اینستاگرام تب Recent را از صفحه جست‌وجوی هشتگ‌ها حذف می‌کند

اینستاگرام این آزمایش را چند هفته پس از آغاز آزمایش ویژگی جدیدی انجام می‌دهد که هدف آن آسان‌ترکردن کشف و پشتیبانی مستقیم مسائل اجتماعی به‌وسیله‌ی هشتگ‌ها برای کاربران است. اکنون، وقتی هشتگ‌های مرتبط با جنبش‌های اجتماعی خاص را جست‌وجو می‌کنید، این توانایی را خواهید داشت که ازطریق گزینه‌های جدید از آن‌ها حمایت کنید.

هنگامی که صفحه‌ی هشتگ باز شد، می‌توانید «Support» را انتخاب کنید تا درباره‌ی جنبش مذکور بیشتر بدانید. همچنین، دکمه‌ی «Spread the Word» وجود دارد که به شما امکان می‌دهد صفحه‌ی هشتگ را ازطریق دایرکت با دوستان خود به‌اشتراک بگذارید.

دو آزمایش اخیر نشان می‌دهد که اینستاگرام به‌دنبال اصلاح و بهبود هشتگ‌ها در پلتفرم خود است. با‌‌توجه‌‌به تمرکز آن روی هشتگ‌ها، ممکن است در ماه‌های آینده آزمایش‌های مشابه بیشتری را شاهد باشیم.

درنهایت، باید به این موضوع نیز اشاره کنیم که حذف تب Recent می‌تواند بعضی از کاربران را ناراحت کند؛ زیرا زمانی که آن‌ها هشتگی را جست‌وجو می‌کنند، قصد دارند پست‌های اخیراً منتشرشده را مشاهده کنند؛ درنتیجه، تب مذکور گزینه‌ی مهمی برای‌ آن‌ها محسوب می‌شود.

با‌‌توجه‌به این مسئله، به نظر شما حذف تب Recent کار عاقلانه‌ای به‌نظر می‌رسد؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نتایج آزمون استخدامی معلمان چه زمانی اعلام می‌شود؟