رابطه همسر و خواهر بهرام رادان جنجالی شد + عکس


رابطه همسر و خواهر بهرام رادان جنجالی شد + عکس

غزل شاکری عکسی جدید در اینستاگرام منتشر کرده است. به گزارش اقتصاد آنلاین، غزل شاکری ایفاگر نقش ملک‌زاده در سریال جیران با انتشار عکسی از خود و پریناز ایزدیار در پشت صحنه سریال جیران در اینستاگرام نوشت: جیران خانوم جان

به گزارش اقتصاد آنلاین، غزل شاکری ایفاگر نقش ملک‌زاده در سریال جیران با انتشار عکسی از خود و پریناز ایزدیار در پشت صحنه سریال جیران در اینستاگرام نوشت:

جیران خانوم جان

چه خوش است همکاری و همنشینی

با تو

که شیرینی و هنرمند و تماشایی

پریناز ایزد یار بازیگر نقش جیران، در کامنتی برای ملک‌زاده سریال جیران نوشت: قشنگترین خواهر شوهر

رابطه همسر و خواهر بهرام رادان جنجالی شد + عکس

داستان سریال جیران

نقش جیران که سریال نام خود را از او گرفته را پریناز ایزدیار ایفا می کند. او در اثر قبلی فتحی، سریال شهرزاد هم یکی از نقش های اصلی را برعهده داشت. بهرام رادان در نقش ناصر الدین شاه ظاهر شده و رعنا آزادی ور نیز نقش تاج الدوله، نوه ی فتحعلی شاه و نخستین همسر عقدی ناصر الدین شاه را برعهده داشته است. مریلا زارعی و امیر جعفری نیز به ترتیب نقش های مادر ناصرالدین شاه، مهد علیا و میرزا آقاخان نوری، صدر اعظم شاه قاجار را ایفا کرده اند. غزل شاکری هم ایفاگر نقش ملک زاده، خواهر ناصر الدین شاه و همسر امیر کبیر است.

داستان این سریال درباره ی جیران، سوگلی ناصر الدین شاه است که در حقیقت یکی از ندیمه های او بود و شاه قاجار طی دیداری اتفاقی به او علاقه‌ مند می‌ شود و با او ازدواج می‌ کند. این سریال روایتگر دوران عشق این شاه قاجار به جیران است. قصه ی سریال جیران پس از مرگ امیرکبیر و آشنایی ناصرالدین شاه با جیران آغاز می‌ شود و تا حدود شش سال از زندگی ناصرالدین شاه و جیران را در بر می‌ گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل