هروی: هدفمان تکرار موفقیت‌های کاراته است


هروی: هدفمان تکرار موفقیت‌های کاراته است

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی کاراته ایران گفت: هدف ما تکرار موفقیت‌های سال‌های اخیر است اما کار سختی برای رسیدن به این مهم داریم.

«سیدشهرام هروی» روز پنجشنبه در گفت‌گو با ایرنا، اظهار داشت: مرحله سوم اردوهای آماده‌سازی تیم ملی، امروز پنجشنبه به اتمام می‌رسد. مرحله بعدی اردو نیز از پنج تا ۱۱ اردیبهشت در مجموعه ورزشی انقلاب برپا خواهد شد.

وی در مورد زمان برگزاری انتخابی تیم ملی گفت: اردونشینان طبق برنامه تمریناتشان را برگزار می‌کنند تا به شرایط مناسب برسند. مبارزات انتخابی چهار وزن طی روزهای هفتم و هشتم خردادماه برگزار می‌شود. همچنین انتخابی وزن ۷۵ کیلوگرم هم، ۲۵ خرداد انجام خواهد شد.

هروی در مورد بازگشت «بهمن عسگری» به تمرینات تیم ملی کاراته عنوان کرد: او مدتی از میادین دوره بود، اما تمریناتش را به صورت شخصی انجام می‌داد. اکنون چند روزی است به اردو بازگشته و انگیزه خوبی هم دارد.

سرمربی تیم ملی کاراته در خصوص شانس عسگری برای حضور در مسابقات مختلف توضیح داد: او در وزن ۷۵ کیلوگرم، حریفانی چون علی‌اصغر آسیابری، سامان عدالتی، علیرضا حیدری و مهدی شه‌گل دارد که باید در انتخابی به مصاف هم بروند.

هروی در خصوص اینکه برای حضور در مسابقات مهم پیش‌رو (بازی‌های کشورهای اسلامی، قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی) چه تصمیمی گرفته است؟ گفت: کادر فنی تصمیم‌گیرنده نهایی است. امکان دارد یک کاراته‌کا در هر سه رویداد شرکت کند و یا ممکن است ترکیب مجزایی را اعزام کنیم. ما مسابقات تدارکاتی نداریم و چند وقتی است به رویدادی اعزام نشده‌ایم و بر همین اساس کادر فنی باید تمامی جوانب را در نظر بگیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نیت کنید و فال حافظ 29 اسفند را بخوانید / فیلم