رفت و آمد به مدرسه با قایق!


رفت و آمد به مدرسه با قایق!

«طارق عچرش»، معلم جوان خوزستانی یکی از آموزگاران ناب روزگار است که هر روز برای رسیدن به دانش‌آموزان ساکن در روستایی محروم و فاقد راه ارتباطی در خشکی باید مسیری را با قایق طی کند.

"'طارق عچرش" معلم جوان روستای مقطوع در استان خوزستان است. روستایی دورافتاده از توابع شهر کارون که اطرافش را آب احاطه کرده است و اینترنت و راه زمینی ندارد و ۲۳ خانوار ساکن در آن در اوج محرومیت زندگی می‌کنند.

«طارق عچرش»، معلم جوان خوزستانی یکی از آموزگاران ناب روزگار است که هر روز برای رسیدن به دانش‌آموزان ساکن در روستایی محروم و فاقد راه ارتباطی در خشکی باید مسیری را با قایق طی کند. البته حضور آقا معلم در روستا باعث شده تا دل اهالی روستا و ۱۸ دانش‌آموزش حسابی به او گرم باشد.

به گفته این معلم، من ۵ سال پیش کار در آموزش و پرورش را از روستای عطیش آغاز کردم. عطیش با وجود محرومیت، اما راه دسترسی دارد، ولی روستای مقطوع که در مجاورت آن قرار دارد، فاقد راه ارتباطی است و دانش‌آموزان روستای مقطوع مجبور بودند که برای حضور در کلاس درس با قایق از آب رودخانه عبور کنند.

یک روز رودخانه مواج شد، قایق حامل دانش‌آموزان واژگون شد و دیگر خانواده‌ها اجازه ندادند که دانش‌آموزان به کلاس درس بیایند از این رو من تصمیم گرفتم برای تدریس به روستای مقطوع بروم و به ۱۸ دانش‌آموز ساکن در این روستا درس بدهم.

.album_list_content .album_list_content img .album_list_desc


عکس: امین نظری- شایان حاجی نجف

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه عکس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟