سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی معرفی شد


سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی معرفی شد

بیرجند - ایرنا - جواد اشرفی با حکم استاندار خراسان جنوبی به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری منصوب و معرفی شد.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، جواد قناعت حکم سرپرستی جواد اشرفی را به جهت پذیرش تصدی سرپرستی معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری امضا کرد.

در متن این حکم که مدیرکل دفتر استاندار خراسان جنوبی آن را اعطا کرد، آمده است: نظر به تعهد، توانمندی و تجربیات جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری تعیین می‌شوید.

استاندار در حکم خود افزود: امید است با توکل به خداوند متعال، ضمن تلاش در راستای ایجاد هماهنگی و تعامل با تمامی نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های کشوری و لشکری و بهره‌گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد با اتخاذ تدابیر مناسب در مسیر تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، اندیشه‌های والای بنیانگذار انقلاب اسلامی، رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و برنامه‌های دولت سیزدهم تلاش نموده و در انجام وظایف محوله جهت تحقق اهداف سازمانی و مأموریت‌های حوزه اقتصادی موفق و مؤید باشید.

"حسین موهبتی زهان" مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی از آذر سال گذشته با حفظ سمت، سرپرستی این معاونت را برعهده داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط