مهرداد باقری رییس سازمان فرهنگی هنری شد


مهرداد باقری رییس سازمان فرهنگی هنری شد

با صدور حکمی از سوی علیرضا زاکانی شهردار تهران، مهرداد باقری به عنوان رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا زاکانی شهردار تهران به استناد مصوبه هیئت‌امنای سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، با صدور حکمی مهرداد باقری را به عنوان رییس این سازمان منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

«جناب آقای مهرداد باقری پبدنی
به استناد مصوبه هیئت محترم امنا، جنابعالی را که بحمدلله از نخبگی و توانمندی مدیریتی لازم در عرصه فرهنگ و هنر برخوردار هستید، به عنوان «رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران» منصوب می‌نمایم.
امید است با استعانت از پروردگار متعال و در راستای تحقق چشم‌انداز «تهران، کلان‌شهر الگوی جهان اسلام» با بهره‌گیری و هم‌افزایی ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، نخبگان فرهنگی و هنری شهر تهران، ظرفیت عظیم مجموعه‌های مردمی و به صورت خاص به صحنه آوردن ظرفیت‌های جبهه انقلاب اسلامی و رویش‌های نسل جدید و همچنین تحول در ساختار و نوآوری در الگوها و روش‌ها، موجبات تعالی و شکوفایی هنر و فرهنگ غنی اسلامی-ایرانی را فراهم آورید.
علیرضا زاکانی»

مهرداد باقری رییس سازمان فرهنگی هنری شد

باقری که متولد 1364 و دارای دکترای آینده‌پژوهی است در کارنامه خود سوابقی نظیر معاونت راهبردی ستاد قرب فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیه الله (عج)، مدیرکلی سازمان تبلیغات اسلامی، دبیری کارگروه تحول کتابخانه ملی ایران، مدیرکل دانشگاه مذاهب اسلامی، عضویت در ستاد راهبری پیشرفت جامع منطقه‌ای ستاد اجرایی فرمان امام، دبیری کمیسیون فرهنگی و اجتماعی دولت و نیز همکاری‌های پژوهشی متعدد با آستان قدس رضوی، ستاد بودجه 1401 و نیز بخش فرهنگ برنامه پنج ساله هفتم توسعه را دارد.

هیئت امنای سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از وزیر ارشاد، وزیر آموزش و پرورش، رئیس صداوسیما، رئیس سازمان بسیج، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، رئیس سازمان تبلیغات، رئیس شورای شهر، شهردار تهران، رئیس شورای فرهنگی و اجتماعی شورای عالی انقلاب فرهنگی، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و رئیس حوزه هنری تشکیل شده است.

پیش از این حجت الاسلام والمسلمین میثم امرودی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بود. امرودی حکم ریاستش بر این سازمان را با امضای پیروز حناچی شهردار وقت تهران دریافت کرده بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین میثم امرودی بر اساس مصوبه مورخ 16 / 07 / 1398 هیئت امنا به عنوان رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران منصوب شده بود.

به این ترتیب دوران ریاست امرودی بر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران پس از حدود دو سال و نیم به پایان رسید و این سِمت هم‌اکنون به مهرداد باقری سپرده شده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا