رسمی: اریک تن هاگ سرمربی منچستریونایتد شد


سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد نوشت: منچستریونایتد خوشحال است که انتصاب اریک تن هاگ را به عنوان سرمربی تیم اول مردان، مشروط به شرایط ویزای کاری، از پایان این فصل تا ژوئن 2025، با امکان تمدید برای یک سال دیگر، اعلام کند.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رسمی: اریک تن هاگ سرمربی منچستریونایتد شد

ایلنا: سرمربی تیم آژاکس به عنوان سرمربی جدید تیم منچستریونایتد معرفی شد.

با اعلام باشگاه منچستریونایتد، اریک تن هاگ به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شد.

سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد نوشت: "منچستریونایتد خوشحال است که انتصاب اریک تن هاگ را به عنوان سرمربی تیم اول مردان، مشروط به شرایط ویزای کاری، از پایان این فصل تا ژوئن 2025، با امکان تمدید برای یک سال دیگر، اعلام کند.

جان مورتاگ، مدیر فوتبال باشگاه، گفت: «در طول چهار سال گذشته در آژاکس، اریک ثابت کرده است که یکی از هیجان‌انگیزترین و موفق‌ترین مربیان اروپاست که به خاطر فوتبال جذاب، هجومی تیمش و تعهد به جوانان شهرت دارد. در صحبت‌هایمان با اریک که منتهی به این انتصاب شد، عمیقاً تحت تأثیر چشم‌انداز بلندمدت او برای بازگرداندن منچستریونایتد به سطحی که می‌خواهیم در آن رقابت کنیم، و انگیزه و عزم او برای دستیابی به آن، تحت تأثیر قرار گرفتیم. ما برای اریک آرزوی موفقیت داریم زیرا او بر روی رسیدن به پایان موفقیت آمیز فصل در آژاکس تمرکز می کند و مشتاقانه منتظر استقبال از او در منچستریونایتد در تابستان هستیم."

اریک تن هاگ گفت: "منصوب شدن به عنوان سرمربی منچستریونایتد افتخار بزرگی است و من از چالش پیش رو بسیار هیجان زده هستم. من تاریخ این باشگاه بزرگ و اشتیاق هواداران را می شناسم و کاملا مصمم هستم که تیمی را توسعه دهم که بتواند موفقیت هایی را که شایسته آنهاست به دست آورد. ترک آژاکس پس از این سال‌های باورنکردنی دشوار خواهد بود و من می‌توانم به هوادارانمان اطمینان دهم که تعهد کامل و تمرکز خود را بر پایان موفقیت‌آمیز این فصل قبل از انتقال به منچستریونایتد می گذارم."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !