فرماندار جوانرود: نظارت و بازرسی بازار باید عامل بازدارنده باشد


فرماندار جوانرود: نظارت و بازرسی بازار باید عامل بازدارنده باشد

کرمانشاه- ایرنا- فرماندار جوانرود با تاکید بر تشدید نظارت‌ها در سطح بازار گفت: نظارت و بازرسی‌ها باید عامل بازدارنده باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ «رستگار یوسفی» روز پنجشنبه در جلسه کمیته اقدام مشترک بازار شهرستان جوانرود افزود: نتیجه این نظارت ها بایستی تاثیرات خود را در سطح بازار، معیشت مردم به ویژه اقشار کم درآمد جامعه نشان دهد و مردم آثار آن را لمس کنند.

وی اظهار داشت: دستگاه های ذیربط باید نظارت‌ها و بازرسی بر بازار را به طور کامل و دقیق و با جدیت بیشتر انجام دهند و با قیمت‌های نامتعارف کالاهای اساسی برخورد قانونی صورت گیرد.

یوسفی خاطرنشان کرد: نظارتی که مردم آن را حس نکنند نظارت نیست و نظارت باید بازدارنده باشد نه صوری.

وی بر اهمیت کیفیت و کمیت نان تاکید کرد و یادآورشد: نظارت بر واحد های نانوایی باید اثر بخش و تاثیر آن در بین مردم ملموس باشد.

رییس بسیج اصناف شهرستان جوانرود نیز گفت: از ۱۳ فرودین ماه تاکنون ۳۱۷ مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان جوانرود انجام گرفته که از این تعداد بازرسی ۲۱ واحد صنفی متخلف شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

«جبار عثمانی» افزود: از یکم تا ۱۳ فروردین نیز ۲۷۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی انجام گردیده که در این راستا ۹۴ واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.

وی اظهار داشت: با همکاری سایر ادارات شهرستان نیز ۱۷ گشت مشترک انجام گرفته است.

وی یادآور شد: از اول اسفند سال گذشته تاکنون یک هزار و ۲۰۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان انجام شده است.

نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی از لبنیات فروشی ها، برنامه زمان بندی بسیج اصناف و ادارات ذیربط در راستای گشت مشترک، نظارت مستمر بر بازار و مایحتاج عمومی مردم و برخود با واحدهای صنفی متخلف معرفی به مردم در قالب نصب بنر، نظارت و کنترل نانوایی ها به صورت محسوس و نامحسوس از مصوبات این جلسه بود که یوسفی فرماندار جوانرود به آن اشاره کرد.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزارنفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا