تمایل دو ورزشکار سرشناس برای خرید سهام چلسی


تمایل دو ورزشکار سرشناس برای خرید سهام چلسی

لوئیز همیلتون راننده انگلیس تیم فرمول یک مرسدس به همراه سرنا ویلیامز ستاره آمریکایی تنیس بانوان به طور مشترک پیشنهادی را برای خرید باشگاه چلسی ارائه کرده‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، قرار گرفتن نام رومن آبراموویچ در فهرست افراد تحریم شده از سوی دولت انگلیس به دلیل حمله نظامی دولت روسیه به اوکراین، باعث شد که کار برای باشگاه چلسی دشوار شود.
مالک این باشگاه پیش از این اعلام کرده بود که قصد فروش این باشگاه لیگ برتری را دارد اما پیش از آن که با هر یک از خریداران به توافق برسد تحت تحریم قرار گرفت و به همین دلیل حالا شرایط فروش این باشگاه کمی پیچیده شده است.

تمایل دو ورزشکار سرشناس برای خرید سهام چلسی

از یک ماه پیش که فرآیند فروش این باشگاه آغاز شده، پیشنهادهای متعددی ارائه شده که متقاعدکننده نبوده اند.

اکنون لوئیز همیلتون دارنده 7 قهرمانی رقابت‌های فرمول یک و سرنا ویلیامز دارنده بیش از 20 عنوان قهرمانی در گرنداسلم‌های تنیس، می‌خواهد شانس خود را برای خرید سهام باشگاه امتحان کنند.

تمایل دو ورزشکار سرشناس برای خرید سهام چلسی

طبق گزارش شبکه اسکای نیوز انگلیس، این دو چهره سرشناس دنیای ورزش هر یک با رقمی در حدود 10 میلیون پوند سرمایه‌گذاری خود را در پروژه خرید باشگاه چلسی آغاز کرده‌اند. در واقع آنها قصد دارند در پیشنهاد یکی از سه مشتری اصلی باشگاه چلسی، فردی به نام مارتین براتون سهیم شوند. گروه براتون یکی از سه طرفی است که از میان همه پیشنهاد دهندگان هنوز شانس تملک باشگاه چلسی را دارد. دو مشتری دیگر، تاد بوئلی مالک تیم بیس‌بال لس‌آنجلس داجرز و استفن پالیوکا رئیس تیم بسکتبال بوستون سلتیکس آمریکا است.

تمایل دو ورزشکار سرشناس برای خرید سهام چلسی

در حالی که همیلتون 10 میلیون پوند از دارایی 224 میلیون پوندی‌اش را به سرمایه‌گذاری در پروژه خرید باشگاه چلسی اختصاص داده است، ویلیامز نیز همین مبلغ را از دارایی 190 میلیون پوندی‌اش برای خرید سهام آبی‌های لندن کنار گذاشته است.

در صورتی که پیشنهاد گروه براتون مورد پذیرش مالک چلسی قرار بگیرد، همیلتون و ویلیامز باز هم اولین ورزشکاران غیرفوتبالی نخواهند بود که در این برای خرید یک تیم سرمایه گذاری می‌کنند. لبران جیمز ستاره تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز از سال 2011 جزو سهامداران باشگاه لیورپول بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر