لاماری ایما به زودی در بازار؛ اما با چه قیمتی؟


لاماری ایما به زودی در بازار؛ اما با چه قیمتی؟

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) شرکت آرین پارس موتور قصد دارد طی هفته آینده کراس اوور جدید خود با نام لاماری ایما را پیش فروش کند؛ اما قیمت این خودرو و مشخصات آن چیست؟ گروه‌های خودروسازی زیادی در کشور وجود دارند که کم و بیش مشغول فعالیت هستند. بیشتر این شرکت‌های خودروسازی مشغول مونتاژ خودروهای چینی هستند و یکی از... نوشته لاماری ایما به زودی...

شرکت آرین پارس موتور قصد دارد طی هفته آینده کراس اوور جدید خود با نام لاماری ایما را پیش فروش کند؛ اما قیمت این خودرو و مشخصات آن چیست؟

گروه‌های خودروسازی زیادی در کشور وجود دارند که کم و بیش مشغول فعالیت هستند. بیشتر این شرکت‌های خودروسازی مشغول مونتاژ خودروهای چینی هستند و یکی از این شرکت‌های داخلی، آرین پارس موتور است که مدتی پیش از اولین کراس اوور خود با نام لاماری ایما رونمایی کرد.

لاماری ایما با چه قیمتی عرضه خواهد شد؟

این کراس اوور جذاب و دیدنی در همان بدو معرفی‌اش توانست نظر بسیاری از کارشناسان را جلب خود کند. طراحی جمع و جور و متفاوت آن نسبت به دیگر کراس اوورهای بازار در کنار خطوط منحنی و زیبایی که روی بدنه جاخوش کرده است، لاماری ایما را تبدیل به یک خودروی مونتاژی محبوب کرده است.

لاماری ایما به زودی در بازار؛ اما با چه قیمتی؟لاماری ایما به زودی در بازار؛ اما با چه قیمتی؟

می‌توان این محصول جدید را از نظر زبان طراحی متفاوت از هم رده‌های خود دانست و در این زمینه واقعا عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته است. قوای محرکه و مشخصات موتوری این کراس اوور نیز جالب توجه است و اعداد و ارقام نشان می‌دهند که لاماری ایما آمده تا برای رقبای خود خط و نشان بکشد.

محصول آرین پارس موتور قادر است نهایت قدرت 195 اسب بخار را از طریق گیربکس 7 سرعته دو کلاچه به محور چرخ‌ها انتقال دهد. تبلیغات این خودرو نیز جالب و بی‌نظیر بود و برای مراسم رونمایی، رنگ سبز آن انتخاب شده بود و توانست از زوایای مختلف عرض اندام کند. حالا همین تبلیغات محیطی گسترده باعث شده تا علاقه‌مندان و خریداران چشم انتظار شروع پیش فروش آن باشند، اما متاسفانه تا به امروز خبری از پیش فروش این خودرو در دست نبود.

لاماری ایما به زودی در بازار؛ اما با چه قیمتی؟لاماری ایما به زودی در بازار؛ اما با چه قیمتی؟

اکنون اخباری منتشر شده که نشان می‌دهد پیش فروش لاماری ایما از هفته آینده آغاز می‌شود و آن طور که بازار شایعات پیرامون این کراس اوور جمع و جور داغ است، گفته می‌شود قیمت آن بیشتر از یک میلیارد تومان خواهد بود. جالب اینجاست که هنگام رونمایی از این محصول و زمانی که در حال طی کردن تست‌های اولیه بود، مدیران شرکت آرین پارس موتور اعلام کرده بودند که قیمت لاماری ایما زیر یک میلیارد تومان است.

با این اوصاف امری بدیهی است که اگر قیمت این خودرو بیشتر از یک میلیارد تومان هم باشد، باز هم خریداران زیادی برای آن صف خواهند کشید، زیرا در بازار داخلی ما متاسفانه همواره عطش زیادی برای خرید خودرو وجود دارد. از طرفی به محض عرضه این خودرو در تعداد محدود باید منتظر عرضه آن در بازار آزاد با قیمت‌های بالاتر باشیم. این روند برای دیگر خودروهای چینی نیز وجود دارد و آنها با وجود قیمت‌های گزاف، رکورد فروش را می‌زنند.

لاماری ایما به زودی در بازار؛ اما با چه قیمتی؟لاماری ایما به زودی در بازار؛ اما با چه قیمتی؟

البته مطمئناً اگر از آن دسته خریدارانی باشید که هدفی جز مصرف شخصی ندارد، قیمت زیر یک میلیارد تومان می‌تواند احساس بهتری را به شما منتقل کند و میزان رضایت مشتری را در سطح بالاتری نگه دارد. با این حال باید کمی دیگر منتظر بمانیم و ببینیم که قیمت لاماری ایما در چه سطحی خواهد بود.

لازم به ذکر است که اگر قیمت این کراس اوور چینی بیشتر از یک میلیارد تومان باشد باید رقابت سختی را با سایر کراس اوورهای هم‌رده طی کند، اما اگر مدیران این شرکت بتوانند قیمت لاماری را زیر یک میلیارد تومان بیاورند، مطمئناً پیش فروش آن به سرعت صورت خواهد پذیرفت و هیچ مشکلی از این بابت وجود نخواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق