بروزرسانی اندروید 12 برای سامسونگ گلکسی M21 منتشر شد


بروزرسانی اندروید 12 برای سامسونگ گلکسی M21 منتشر شد

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) پس از گذشت ماه‌ها از معرفی و انتشار اندروید 12، حالا نوبت به گوشی گلکسی M21 رسیده تا این بروزرسانی را دریافت کند. این مدل جزو اولین میان‌رده‌های اقتصادی سامسونگ است که Android 12 را دریافت می‌کند. سامسونگ مدتی است مشغول توسعه و انتشار بروزرسانی اندروید 12 برای بسیاری از گوشی های میان‌رده و بالارده... نوشته...

پس از گذشت ماه‌ها از معرفی و انتشار اندروید 12، حالا نوبت به گوشی گلکسی M21 رسیده تا این بروزرسانی را دریافت کند. این مدل جزو اولین میان‌رده‌های اقتصادی سامسونگ است که Android 12 را دریافت می‌کند.

سامسونگ مدتی است مشغول توسعه و انتشار بروزرسانی اندروید 12 برای بسیاری از گوشی های میان‌رده و بالارده خود است. با توجه به این که تقریبا بیشتر میان‌رده‌ها و بالارده‌های جدید سامسونگ آپدیت وان یو آی 4.0 و 4.1 بر پایه اندروید 12 را دریافت کرده‌اند، حالا کم‌کم برخی از گوشی‌های قدیمی‌تر سامسونگ نیز این بروزرسانی بزرگ را دریافت می‌کنند. گلکسی M21 یکی از این گوشی های قدیمی است که حالا در حال دریافت آپدیت اندروید 12 است.

سامسونگ به تازگی آپدیت اندروید 12 را برای گوشی‌های گلکسی ای 42 و ای 52 منتشر کرد. بروزرسانی اندروید 12 به طور کلی چندان پایدار نبود و یکی از پرباگ‌ترین نسخه‌های تاریخ اندروید بود.

بروزرسانی اندروید 12 برای سامسونگ گلکسی M21 منتشر شدبروزرسانی اندروید 12 برای سامسونگ گلکسی M21 منتشر شد

حالا این نسخه پرباگ با شماره ورژن M215FXXU2CVCC و با پچ ماه آوریل راهی گوشی گلکسی ام 21 سامسونگ شده است. آپدیت جدید گوشی گلکسی M21 سامسونگ 88 ضعف امنیتی گوشی را نیز از بین می‌برد و می‌تواند خیال کاربران بابت امنیت گوشی را راحت کند. قابلیت جذاب متریال یو اندروید 12 نیز با این آپدیت به گوشی گلکسی M21 سامسونگ می‌آید.

ویژگی های آپدیت اندروید 12 گوشی گلکسی M21 سامسونگ

با آپدیت اندروید 12، گوشی گلکسی M21 سامسونگ به ویجت های متنوع‌تری در هوم اسکرین و لاک اسکرین مجهز می‌شود. قابلیت تصویر در تصویر هم در این نسخه از اندروید بهبود یافته است. طراحی بخش Device Care نیز در نسخه جدید وان یو آی تغییراتی داشته است.

با انتشار آپدیت وان یو آی 4.1 به همراه اندروید 12 برای گوشی گلکسی ام 21 سامسونگ، برنامه‌های رسمی سامسونگ مانند گالری، سامسونگ اینترنت، کیبورد و … هم تغییراتی داشته‌اند و حالا کار کردن با آن‌ها لذت‌بخش‌تر از همیشه است.

در کنار این موارد، حالا ویژگی‌های حریم خصوصی و امنیتی جدیدی نیز راهی گوشی گلکسی ام 21 سامسونگ شده است. با آپدیت اندروید 12 کاربران گوشی گلکسی M21 سامسونگ می‌توانند به راحتی دسترسی برنامه‌ها به دوربین و میکروفون را قطع کنند. لیست برنامه‌هایی که به میکروفون و دوربین دسترسی داشته‌اند نیز قابل مشاهده خواهد بود. در صورتی که برنامه‌ای از میکروفون یا دوربین استفاده کند، در سمت چپ نوار نوتیفیکشن‌ها هشداری به رنگ سبز یا نارنجی به نمایش در می‌آید تا کاربران را مطلع کند.

بروزرسانی اندروید 12 برای سامسونگ گلکسی M21 منتشر شدبروزرسانی اندروید 12 برای سامسونگ گلکسی M21 منتشر شد

طبق اطلاعاتی که در حال حاضر منتشر شده، تنها کاربران هندی گوشی گلکسی ام 21 سامسونگ به بروزرسانی اندروید 12 دسترسی دارند. در هر حال برای بررسی بیشتر، می‌توانید با رفتن به بخش تنظیمات و زدن روی گزینه Software Update، از وضعیت انتشار آپدیت برای گوشی گلکسی M21 خود مطلع شوید.

در گجت نیوز بخوانید: ۹ مورد از بهترین گوشی های اندروید ۱۲ بازار

با توجه به مشکلاتی مانند کند شدن که برای گوشی گلکسی A52s سامسونگ پس از آپدیت اندروید 12 اتفاق افتاده، پیشنهاد می‌کنیم منتظر بمانید تا دیگر کاربران ابتدا آپدیت را نصب کنند و در صورتی که مشکلی جدی گزارش نشد، نسبت به نصب بروزرسانی اندروید 12 روی گوشی گلکسی ام 21 خود اقدام کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رفع مشکل دوربین آیفون، 96میلیون‌تومان ناقابل!