گردهمایی امامان جماعت شهر جوانرود با تاکید بر برپایی راهپیمایی روز قدس برگزار شد


گردهمایی امامان جماعت شهر جوانرود با تاکید بر برپایی راهپیمایی روز قدس برگزار شد

کرمانشاه- ایرنا-گردهمایی امامان جماعت شهر جوانرود با حضور فرماندار، امام جمعه موقت جوانرود و رییس اداره اوقاف امور خیریه اورامانات با تاکید بر برپایی باشکوه راهپیمایی روز قدس، در سرسرای فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، فرماندار جوانرود در گردهمایی امامان جماعت شهر جوانرود با اشاره به جایگاه والای روحانیون در جامعه گفت : روحانیون طبیب روح و روان مردم هستند.

رستگار یوسفی، ضررت مشارکت روحانیون در مسائل فرهنگی و اجتماعی را یادآورشد وافزود: ماموستایان و امامان جمعه و جماعت مسائل روز را برای مردم تحلیل و تبیین کنند.

وی با ارائه آماری از وضعیت بررسی از واحدهای صنفی اظهارداشت : از مردم انتظارداریم در راستای تنظیم بازار با مامواران و بازرسان تنظیم بازار همکاری کنند.

یوسفی با اشاره به اهمیت روز قدس یادآورشد: روحانیون در مراسم راهپیمایی روز قدس حضور گسترده ای داشته باشند.

امام جمعه موقت جوانرود نیز با تاکید بر نهادینه سازی فرهنگ وقف در جامعه گفت : روحانیون مبلغ وقف در جامعه باشند و مردم را به این سنت حسنه تشویق کنند.

ماموستا محمد عزیز حسامی افزود: ضرورت دارد آثار مادی و معنوی وقف از سوی روحانیون برای مردم بازگو و تبیین شود.

رییس اداره اوقاف و امورخیریه اورامانات هم با اشاره به توطئه های دشمنان برای ایجاد تفرقه میان مسلمانان گفت: روحانیت برای جامعه وحدت بخش و امید آفرین باشند.

ماموستا ملا هادی رمضانی با تاکید بر تبیین فرهنگ وقف در جامعه افزود: روحانیون نقش بسزایی در فرهنگ سازی وقف در جامعه دارند.

وی به احیای موقوفات در منطقه اورامانات اشاره کرد و یادآورشد: اگر موقوفات در منطقه ما احیا شود، مدارس علوم دینی، و نیازمندان جامعه از کاستی ها و مشکلات اقتصادی بی نیاز خواهند شد.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نتایج آزمون استخدامی معلمان چه زمانی اعلام می‌شود؟