زیرساخت های لازم برای گزارش تخلفات را فراهم کنید


زیرساخت های لازم برای گزارش تخلفات را فراهم کنید

رییس جمهور، وزارت ارتباطات را مکلف کرد تا زیرساخت‌های لازم را برای نظارت مردم بر دستگاه‌های جرایی و گزارش تخلفات و رضایت‌سنجی از عملکرد کارکنان دولت را فراهم کند. به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، ساعاتی پیش «مهدی سالم»، مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در توییتی در صفحه توییتر خود از دستور ریاست جمهوری به وزارت ارتباطات خبر داد و نوشت...

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، ساعاتی پیش «مهدی سالم»، مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در توییتی در صفحه توییتر خود از دستور ریاست جمهوری به وزارت ارتباطات خبر داد و نوشت که دستور ریاست جمهوری به وزارت ارتباطات این است که زیرساخت‌های نظارت مردم بر دولت فراهم شود.

زیرساخت های لازم برای گزارش تخلفات را فراهم کنید

در همین راستا رییس جمهور، وزارت ارتباطات را مکلف کرد تا زیرساخت‌های لازم را برای نظارت مردم بر دستگاه‌های جرایی و گزارش تخلفات و رضایت‌سنجی از عملکرد کارکنان دولت را فراهم کند. حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی در جلسه شورای عالی اداری تاکید داشت که نظام استخدامی کشور نیازمند انقلابی برپایه عدالت است.

رییس‌جمهور اظهار داشت: «محور این انقلاب عدالت است؛ یعنی عدالت اداری را ما سخت در سازمان‌ها و اداراتمان نیازمندیم. عدالت در جذب، عدالت در بکارگیری، عدالت در ارتقا و عدالت در نظام پرداخت.»

رییسی افزود: «رییس‌جمهور دارای دو بازو است، یک سازمان اداری استخدامی و دوم سازمان برنامه و بودجه که وظایف آن‌ها شکل‌دهی، اجرا و نظارت بر برنامه و مطابق با قانون عمل کردن است.»

منبع: تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403