در انتظار یک تابستان پر سر و صدا برای لوس بلانکوس؛/ کیلیان امباپه تنها به رئال مادرید نمی‌آید (عکس)


در انتظار یک تابستان پر سر و صدا برای لوس بلانکوس؛/ کیلیان امباپه تنها به رئال مادرید نمی‌آید (عکس)

به نظر می رسد که در تابستان پیش رو روزهای شلوغی در انتظار رئال مادرید خواهد بود و این باشگاه به شکل ویژه ای در نقل و انتقالات فعالیت خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در تابستان گذشته تمام تلاش خود را برای به خدمت گرفتن کیلیان امباپه انجام داد و حتی پیشنهاد 200 میلیون یورویی را نیز به پاری‌سن‌ژرمن ارائه کرد اما نهایتاً باشگاه فرانسوی راضی نشد تا امباپه حداقل یک فصل دیگر در پارک دو پرنس ماندگار شود.

حالا رفته رفته به پایان فصل نزدیک و نزدیک تر می‌شویم و بسیاری از گزارش‌ها حاکی از آن است که امباپه نهایتاً در تابستان پیش رو راهی رئال مادرید خواهد شد. البته پاری‌سن‌ژرمن هنوز ناامید نشده و گفته می شود که آنها در هفته های پیش رو تلاش نهایی خود را برای حفظ ستاره فرانسوی انجام خواهند داد.

با این حال به نظر می‌رسد که جذب کیلیان امباپه تنها هدف تابستانی رئال مادرید محسوب نمی‌شود. موضوعی که آاس نیز با تیتر "امباپه تنها نمی‌آید" در شماره امروز خود به آن اشاره کرده است.

در انتظار یک تابستان پر سر و صدا برای لوس بلانکوس؛/ کیلیان امباپه تنها به رئال مادرید نمی‌آید (عکس)

آاس در بخشی از گزارش خود پیرامون این موضوع آورده است: "رئال مادرید به دنبال این است که با حضور ستاره فرانسوی تیم بزرگی ایجاد کند. رئال سعی می‌کند تا مشکل دستمزد آنتونیو رودیگر را حل کند و او را به خدمت بگیرد. همچنین جذب شوامنی نیز اتفاق خوبی خواهد بود. از طرف دیگر رئال در ماه ژوئن با وینیسیوس جونیور، ادر میلیتائو و لوکا مودریچ تمدید خواهد کرد.

هالند از لیست رئال مادرید خارج شد و حالا باشگاه تصمیم گرفته که برنامه خود را تغییر ندهد و خط حمله را با امباپه که تمام تلاش ها بر روی او متمرکز شده است، تقویت کند. ورود مهاجم جوان نروژی تنها در صورتی امکان پذیر خواهد بود که هم او و هم ایجنتش، مینو رایولا، مطالبات خود را بسیار فراتر از آنچه منچسترسیتی به آنها پیشنهاد کرده است، کاهش دهند، که آسان به نظر نمی رسد. علاوه بر این، هالند به دلیل سابقه مصدومیت خود تردیدهایی را مطرح می کند. با بنزما، وینیسیوس و امباپه برتری کافی خواهد بود. اما برای کیلیان باید تا 30 ژوئن صبر کنیم. گ نه یک روز کمتر و نه یک روز بیشتر.

رئال مادرید تمام توان خود را به کار گرفته تا تیم را برای فصل بعد تقویت کند. تلاش زیادی در مورد امباپه انجام خواهد شد اما موقعیت‌های دیگری نیز وجود دارد که رئال مادرید در آنها نیاز به تقویت شدن دارد.
در خط دفاعی، این باشگاه امکان به خدمت گرفتن رودیگر، مدافع میانی که قراردادش با چلسی در حال اتمام است، را از سر گرفته است. باشگاه تنها چند ماه پیش حضور او را رد کرد، اما وضعیت جدید تیم لندنی، تمایل بازیکن آلمانی به حضور در مادرید و البته نمایش درخشان او در سانتیاگو برنابئو مقابل رئال همه چیز را تغییر داد.

در انتظار یک تابستان پر سر و صدا برای لوس بلانکوس؛/ کیلیان امباپه تنها به رئال مادرید نمی‌آید (عکس)

اما یک مشکل در مورد جذب آنتونیو رودیگر وجود دارد و آن هم حل کردن بحث دستمزد اوست. باشگاه در حال کار برای تمدید قرارداد وینیسیوس جونیور، ادر میلیتائو و لوکا مودریچ است. هر سه این تمدید قرارداد ها در پایان فصل اعلام خواهد شد؛ درست قبل از تور پیش فصل در ایالات متحده آمریکا که قرار است رئال مادرید در آن با تیم های بارسلونا یوونتوس و میلان بازی کند.

از طرف دیگر خروج ایسکو بیل و مارسلو اجتناب ناپذیر است. یک نگرانی در مورد پست دفاع چپ برای رئال مادرید وجود داشت اما در صورت جذب رودیگر این نگرانی نیز برای کارلو آنچلوتی رفع خواهد شد چرا که آنگاه او می تواند از داوید آلابا نیز در پست دفاع چپ استفاده کند.

همچنین ممکن است مارکو آسنسیو نیز باشگاه را ترک کند و شوامنی یکی دیگر از گزینه هایی محسوب می‌شود که در لیست خرید رئال مادرید حضور دارد. رئال قصد دارد این بازیکن که در پست کاسمیرو به میدان می‌رود را به خدمت بگیرد تا هافبک برزیلی بتواند در طول فصل استراحت بیشتری داشته باشد."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل