رهایی 20 محکوم به قصاص نفس از اعدام در آذربایجان‌شرقی


رهایی 20 محکوم به قصاص نفس از اعدام در آذربایجان‌شرقی

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌شرقی، گفت: طی سال گذشته با تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده 20 مورد پرونده قطعی قصاص نفس منجر به رضایت اولیای دم شده است.

پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: موسی خلیل‌اللهی-رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌شرقی- در نشست شورای سیاستگذاری شوراهای حل اختلاف استان با تاکید بهره‌مندی از ظرفیت شوراهای حل اختلاف در توسعه صلح و سازش در پرونده‌های ورودی، اظهار داشت: همکاران دادسرا و دادگاه پرونده‌های قابل صلح و سازش را به شورا ارجاع داده و مرکز شوراهای حل اختلاف باید از ظرفیت شوراهای تخصصی استفاده کنند.
وی در ادامه با اشاره به موضوع استفاده از ظرفیت خیرین به عنوان صلح یاران، افزود: در این خصوص هیأت‌های حسینی نقش موثری می‌توانند ایفا کنند و در رابطه با این موضوع باید هیأت‌های معروف و مورد تأیید شناسایی و منضبط شده و با نظارت شوراهای حل اختلاف موضوعات نیاز به صلح و سازش به این افراد سپرده شود.
رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی با تاکید بر بهره‌مندی از ظرفیت اعضای شوراهای حل اختلاف حاضر در زندان‌ها و اعضای مددکاری زندان‌ها، گفت: با تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده طی سال گذشته 20 مورد پرونده قطعی قصاص نفس منجر به رضایت اولیای دم شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر