اراک مقام نخست مسابقات بوکس قهرمانی بزرگسالان استان مرکزی را به دست آورد


اراک مقام نخست مسابقات بوکس قهرمانی بزرگسالان استان مرکزی را به دست آورد

اراک - ایرنا - رئیس هیات بوکس استان مرکزی گفت: تیم منتخب اراک مقام نخست مسابقات بوکس قهرمانی بزرگسالان این استان را به دست آورد.

«احمد میرزایی» روز جمعه در گفت و گو با ایرنا، افزود: مسابقات بوکس قهرمانی بزرگسالان استان مرکزی با حضور ۶ شهرستان این استان برگزار و ۴۰ بوکسور در قالب ۲۰ مسابقه با یکدیگر به رقابت‌ پرداختند.

وی ادامه داد: در پایان این رقابت‌ها شهرستان اراک مقام نخست را کسب کرد و شهرستان‌های کمیجان و ساوه به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

رئیس هیات بوکس استان مرکزی خاطرنشان کرد: «مهرداد قاسمی» از شهرستان خمین، «سجاد پارسا»، «صادق حق‌بین»، «محمدبختیاری»، «مصطفی صالحی»، «بهنام محمدی»، «کیان سیلانی» از شهرستان اراک ، «حامد قنبری»، «علیرضا قهاری»، «اسماعیل ابن یمنی» از شهرستان ساوه و «سعید و فرهاد اعلایی‌پور» نیز از شهرستان کمیجان نفرات برتر این مسابقات بودند که توسط کمیته فنی هیأت بوکس استان برای شرکت در اردوی مسابقات کشوری انتخاب شدند.

میرزایی افزود: احکام ارکان هیأت بوکس استان مرکزی در سال جاری نیز اعطا و« نعیم رضائی» به عنوان مدیر روابط عمومی، «کیارش محمدحسینی» به عنوان رئیس کمیته داوران، «ولی‌اله امیدی» به عنوان رئیس کمیته اجرائی، «رضا داودیان» به عنوان رئیس کمیته فنی هیات بوکس این استان معرفی شدند.

رئیس هیات بوکس استان مرکزی گفت: «سعید ذوالفقاری» به عنوان رئیس کمیته مربیان، «سعید اعلایی» به عنوان رئیس کمیته آموزش، «محسن بابایی» به عنوان رئیس کمیته انضباطی و سید«حمید صفایی» به عنوان رئیس کمیته استعدادیابی هیات بوکس استان معرفی و منصوب شدند.

میرزایی یادآور شد: مسابقات بوکس قهرمانی بزرگسالان کشور قرار بود اسفندماه سال گذشته در استان سیستان و بلوچستان برگزار شود که با توجه به شیوع گسترده موج ششم ویروس کرونا و قرمز شدن شرایط شهر زاهدان زمان برگزاری این رقابت‌ها، به ۲۷ تا ۳۱ اردیبهشت‌ ماه امسال موکول شد.

بیش از ۲ هزار بوکسور در نقاط مختلف استان مرکزی زیر نظر هیات بوکس این استان فعالیت می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوکس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان