دریافت رایگان نسخه نرم افزار همراه نور در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم


دریافت رایگان نسخه نرم افزار همراه نور در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

معاون بازرگانی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی از عرضه محصولات قرآنی همراه و نسخه های وب به صورت رایگان ویژه مخاطبان در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم خبر داد.

«محمد قربانی» در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با اشاره به عرضه محصولات این مرکز در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم اظهار کرد: در این دوره از نمایشگاه بین المللی قرآن کریم مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی(نور) محصولات قرآنی و نسخه های همراه و وب را به صورت رایگان به مخاطبان عرضه کرده است.

معاون بازرگانی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی(نور) با اشاره به اینکه ما نسخه های رومیزی که توسط این مرکز تولید شده است را در دو مجموعه محصولات جدید و فاخر به مخاطبان در نمایشگاه قرآن کریم معرفی کرده ایم، گفت: یکی از محصولات ما قرآن همراه نور است که این قرآن دارای 120 ترجمه،24 دوره تلاوت قرآن کریم است و محصول دیگر نسخه های متنی قرآن کریم در نسخه های نی ریزی،عثمان طاها و نسخ خطی است که برای کاربران به نمایش گذاشته است.

قربانی به عرضه نرم افزار نهج البلاغه همراه نیز اشاره کرد و افزود: بخش نهج البلاغه این نرم افزار دارای 5 نسخه نهج البلاغه و 32 ترجمه و 12 شرح است. از دیگر نرم افزارهایی این مرکز نسخه جامع الحادیث است که دارای 199 عنوان حدیث است که در اختیار کاربران قرار گرفته است.

معاون بازرگانی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی(نور) خاطر نشان کرد: کاربران می توانند با مراجعه به سایت www.noorsoft.org و یا با ارسال عدد یک به شماره 3101084 لینک دریافت قرآن نور را دریافت کنند.

قربانی خاطر نشان کرد: پایگاه جامع قرآنی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی(نور) به صورت اشتراک رایگان به مخاطبان خدمات ارایه می دهد و کتابخانه دیجیتال نیز دارای 87 هزار جلد کتاب است که در نمایشگاه قرآن کریم به مخاطبان ارایه شده است، همچنین از دانشنامه تفسیر صافی،طبری، دیگر آثار جدید قرآنی و فلسفه و کلام نیز نرم افزارهایی در نمایشگاه قرآن کریم عرضه شده است که مخاطبان با حضور در غرفه این مرکز این محصولات را دریافت کنند.

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار«قرآن کتاب،امید و زندگی» از 27 فروردین تا 9 اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی(ره) برپا است.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل