هوتن شکیبای و «تو رو خدای» بچه !


هوتن شکیبای و «تو رو خدای» بچه !

هوتن شکیبا کـه سه فصل سریال پرمخاطب «لیسانسه‌ها» را در کارنامه دارد و با «شبی که مـاه کامل شد»، «ابـلـق»، «تـی تـی» و «ملاقات خصوصی» در دوره ۳۷، ۳۹ و ۴۰ جشنواره فجر حضور پرسروصدایی داشته است، با کارنامه‌ای موفق در سینما و تلویزیون، این...

هوتن شکیبای و «تو رو خدای» بچه !

هوتن شکیبا کـه سه فصل سریال پرمخاطب «لیسانسه‌ها» را در کارنامه دارد و با «شبی که مـاه کامل شد»، «ابـلـق»، «تـی تـی» و «ملاقات خصوصی» در دوره ۳۷، ۳۹ و ۴۰ جشنواره فجر حضور پرسروصدایی داشته است، با کارنامه‌ای موفق در سینما و تلویزیون، این روزها در جمع میزبانان «مهمونی» به عنوان صداپیشه عروسک «بچه» با تکیه‌کلام دل‌نشین «تو رو خدا!» حضور دارد.


به گزارش خراسان ؛ یـکـی از شـخـصـیـت‌هـای مـحـبـوب مجموعه «مـهـمـونـی» کــه از هـمـان ابــتــدا مـــورد توجه مخاطبان قـرار گرفت، کاراکتر «بچه» است. عـلاوه بر ظاهر دوست‌داشتنی و ویژگی‌های رفتاری جالب و معنادار او به عنوان یک کودک کار که سهم زیادی در جذابیت «بچه» دارد، این صدای بامزه و لحن ویژه هوتن شکیباست که به خوبی به ایـن شخصیت جـان بخشیده و کاملا بــا چـهـره او هماهنگی دارد. موفقیت شکیبا در سینما، ایـــن روزهــــا در نمایش خانگی و با «مهمونی» ایــرج طهماسب ادامـه پیدا کرده است.

صـــداپـــیـــشـــه نه چندان آشنای «کلاه قرمزی»
هوتن شکیبا همزمان با بازیگری، فعالیت خود را در زمینه صداپیشگی نیز دنبال کرد و در همان سال‌های آغاز فعالیت رسمی‌اش در سینما، به عنوان صداپیشه با مجموعه «کـلاه قرمزی» همکاری داشــت. او در این مجموعه به جای یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های آن یعنی «دیبی» صحبت می‌کرد و از سال ۹۳ در سه فصل پایانی «کلاه قرمزی» حضور داشت.

هوتن شکیبا در سال‌های ۹۳ و ۹۴ در مقایسه با امروز جایگاه متفاوتی در سینما داشت. هرچند که او به عنوان بازیگر باتجربه تئاتر نزد عـده‌ای از مخاطبان شناخته شده بود اما طبیعتا عموم مردم و به ویژه مخاطبان تلویزیون شناخت زیــادی از صداپیشه «دیبی» نداشتند تا این که شکیبا سال ۹۵ در سریال «لیسانسه‌ها» درخشید و توجهات را به خود معطوف کرد. این بازیگر در سینما نیز با فیلم «شبی که ماه کامل شد» محبوبیت و شهرت بیشتری به دسـت آورد و از سال ۹۷ به عنوان ستاره سینما جایگاه خودش را تثبیت کرد.


مـیـزبـان پرافتخار «مهمونی»
هـــوتـــن شــکــیــبــا ایـــن روزهـــا در اوج دوران محبوبیت و موفقیت خــــود بــــار دیـــگـــر با ایـرج طهماسب همکاری داشته و به عنوان صداپیشه در نمایش خانگی حضور پیدا کــرده اســت. او اکـنـون در روزگـــاری کـه سه فصل سریال پرمخاطب «لیسانسه‌ها» را در کارنامه دارد، با «شبی که مـاه کامل شد»، «ابـلـق»، «تـی تـی» و «ملاقات خصوصی» در دوره سی‌وهفتم، سی‌ونهم و چهلم جشنواره فجر حضور پرسروصدایی داشته و تحسین بسیاری از مخاطبان و منتقدان را برانگیخته، با کارنامه‌ای موفق در سینما و تلویزیون در جمع میزبانان «مهمونی» حضور دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور