فرمانده مرزبانی کشور: خون شهدا ضامن امنیت این مرز و بوم است


فرمانده مرزبانی کشور: خون شهدا ضامن امنیت این مرز و بوم است

ارومیه - ایرنا - فرمانده مرزبانی کشور گفت: خون شهدا ضامن امنیت امروز ایران است و مردم و مسوولان باید همواره قدردان مجاهدت‌های شهدا و صبر و بردباری خانواده معظم آنها باشند.

به گزارش ایرنا، سردارسرتیپ احمدعلی گودرزی عصر جمعه در دیدار با خانواده مرزبان شهید زین العابدین زاده در روستای سوره سلماس با بیان رشادت‌های شهدای نیروی انتظامی و مرزبانی اظهار کرد: یکی از بزرگترین آرمان‌های شهدای عزیز، اعتلای ارزش‌های بلند اسلام و پاسداری از دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی است.

وی افزود: ما به عنوان سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید به این آرمان‌ها و اصول پایبند باشیم و راه آن عزیزان را تا رسیدن به اهداف عالی نظام مقدس ادامه دهیم.
سردار گودرزی شهدا را الگوی همیشه جاوید حافظان نظم و امنیت دانست و گفت: بدون تردید استقلال و آزادی ما نتیجه پایمردی و جانفشانی‌های شهدای سرافراز بود و مردم و مسوولان کشور باید قدردان مجاهدت‌ شهدا و صبر و بردباری خانواده هایشان باشند.
وی اضافه کرد: راه شهدا، راه عزت، استقامت و ایستادگی است و ادامه دادن سیره شهدا و پیاده کردن اهداف و آرمان‌های آنها در جامعه مهمترین تکلیف برای همه ما است.
سردار گودرزی یادآور شد: شهدا با ایثار و فداکاری‌های مثال زدنی شجاعانه در راه اعتلای امنیت و آرامش کشور تا پای جان ایستادگی کردند.

به گفته وی، ایران اسلامی به برکت رشادت‌ها و غیرتمندی غیورمندان نیروهای مسلح بویژه مرزبانان که تحت عنوان مدافعان حرم در خط مقدم تأمین امنیت کشورمان در حال جانفشانی هستند از امنیت کامل برخوردار است.
سروان شهید «شهروز زین العابدین زاده» اهل روستای سوره سلماس در شب لیله القدر در درگیری با اشرار مسلح در منطقه مرزی هشتراک سلماس به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا