شلاق و تبعید؛ مجازات آزار دختر جوان در باغ


شلاق و تبعید؛ مجازات آزار دختر جوان در باغ

متهم در جلسه دادگاه تعرض به دختر جوان را انکار کرد و گفت این اتهام یک پاپوش است.

پسر جوانی که متهم است دختری را در یک باغ مورد آزار و اذیت قرار داده بود از سوی دادگاه به شلاق و تبعید محکوم شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، این مرد جوان ادعا کرد به اشتباه به باغ رفته و از قبل با شاکی ارتباطی نداشته است.

پرونده این تعرض سال ۹۹ به جریان افتاد و دختری جوان به پلیس مراجعه کرد و مدعی شد مورد تعرض قرار گرفته است. این دختر گفت همراه دوستانش و پسرانی که با آنها ارتباط داشتند به باغی در شهریار رفتند و او در آنجا از سوی پسری غریبه مورد تعرض قرار گرفت.

این دختر گفت: ۲ دوستم من را به باغ دعوت کردند. آنها گفتند با دو پسر که از قبل با او ارتباط داشتند به باغ می‌روند. من هم همراهشان رفتم وقتی به باغ رسیدیم متوجه شدم یکی از پسرها دوست دیگرش را هم به باغ دعوت کرده است.

پسر غریبه به زور مقابل چشم دیگران دست من را کشید و به سمت دستشویی برد و در آنجا مورد آزار و اذیت قرار داد. من هر چه درگیری ایجاد کردم و بعد التماس کردم فایده نداشت و او به من تعرض کرد.

با شکایت دختر جوان پسر مورد نظر تحت تعقیب قرار گرفت و بازداشت شد. او گفت تعرض اتفاق نیفتاده است و دختر خودش به رابطه تمایل داشته است.

متهم پای میز محاکمه رفت و با توجه به ادعای دختر جوان و شواهد به دست آمده از سوی شعبه ۷ دادگاه کیفری استان تهران به اعدام محکوم شد.

متهم به رأی صادره اعتراض کرد و مدعی شد هر چه شاکی گفته دروغ است و خواستار رسیدگی دوباره شد. با توجه به انکارهای متهم دیوان عالی کشور رأی صادره را مورد بررسی قرار داد و نقض کرد.

در گزارش دیوان آمده بود باید از شهود مورد ادعای دختر جوان نیز تحقیق شود. با توجه به نقض پرونده مرد جوان یک بار دیگر در شعبه ۱۰ دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه رفت.

در جلسه رسیدگی به این پرونده که در شعبه ۱۰ برگزار شد شهود در جایگاه قرار گرفتند. آنها گفتند ندیده‌اند متهم به شاکی تعرض کند، اما شاهد بودند که متهم دست دختر جوان را کشید و او را به زور به پشت دستشویی باغ برد. از آن به بعد متوجه نشدند که چه اتفاقی افتاده است.

یکی از شهود گفت: ما شوکه شده بودیم و نمی‌توانستیم واکنشی نشان دهیم. اصلاً باور نمی‌کردیم چنین اتفاقی افتاده است.

وقتی نوبت به متهم رسید او گفت: من اشتباه کردم به باغ رفتم. نباید این کار را می‌کردم. من نمی‌دانستم دوستانم در آن باغ چه می‌کنند. این اتهام یک پاپوش است. من همسر دارم و زندگی‌ام خوب است. من این کار را نکردم.

با پایان جلسه دادگاه قضات شعبه ۱۰ وارد شور شدند و متهم را به شلاق و ۲ سال تبعید محکوم کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در