رهایی یک مادر محکوم مالی از زندان در اهواز


رهایی یک مادر محکوم مالی از زندان در اهواز

اهواز- ایرنا- معاون قضایی و رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: یک مادر محکوم مالی با همت قاضی و اعضای شعبه سه اجرای احکام شورای حل اختلاف اهواز از زندان رهایی یافت.

به گزارش جمعه ایرنا به نقل از روابط عمومی شورای حل اختلاف خوزستان، علیرضا باوی بیان کرد: در راستای" پویش زندان جای مادران نیست و به حرمت علی می بخشم" قاضی و اعضای شعبه سه اجرای احکام شورای حل اختلاف اهواز و همچنین ستاد صبر استان توانستند در ایام شب های قدر، یک مادر محکوم مالی را از بند زندان رها و به آغوش خانواده خود بازگردانند.

وی اظهار داشت: این مادر که دارای ۲ فرزند است بدلیل ناتوانی در پرداخت و تعهدات مالی، پس از طی مراحل قانونی محکوم به حبس و در آبان ماه ۱۳۹۹ نیز روانه زندان شد.

باوی در ادامه افزود: این مادر چندین پرونده بدهی مالی در شعبه ۳ اجرای احکام شورای حل اختلاف اهواز دارد که با تلاش، کوشش و پیگیری مستمر قاضی احمدی نسب و اعضای این شعبه با استفاده از ظرفیت ستاد صبر استان و برگزاری چندین جلسه با طلبکاران وی، خوشبختانه این تلاش ها به ثمر نشست و تعدادی از طلبکاران از حق و حقوق خود گذشت کردند و عده ای هم مبالغ کمتری دریافت کرده و از شکایت های خود صرف نظر و رضایت دادند.

رییس توسعه حل اختلاف خوزستان بیان کرد: در راستای پویش زندان جای مادران نیست و به حرمت علی می بخشم این خانم در ایام شهادت امام علی (ع) و شب های قدر پس از یکسال و ۶ ماه از زندان رهایی یافت و به آغوش گرم خانواده خود بازگشت.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: در طول این مدت مادر پیر این خانم مستمر پیگیر کار آن بود و قاضی و اعضای شعبه ۳ اجرای احکام شورای حل اختلاف اهواز همکاری بسیار خوبی با وی داشتند که جا دارد از این عزیزان بابت حل و فصل این موضوع تشکر و قدردانی کرد.

وی افزود: یکی از سیاست ها و اهداف خداپسندانه مرکز توسعه حل اختلاف، صلح و سازش پرونده ها با موضوعات مختلف با استفاده از ظرفیت های مختلف از جمله ستاد مردمی صبر است که معاونت توسعه حل اختلاف خوزستان در این زمینه پرونده های زیاد و مختلفی را منتهی به صلح و سازش کرد و امیدواریم در سال ۱۴۰۱ صلح و سازش در پرونده ها توسعه و گسترش پیدا کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید