لوازم آرایش ضروری برای مسافرت + لوازم آرایشی ضروری در سفر


همانطور که همه می دانید باید در سفر تنها لوازم ضروری را با خود ببرید، این نکته در مورد لوازم آرایشی نیز صدق می کند. ما در این مقاله تصمیم داریم در مورد لوازم آرایش ضروری برای مسافرت و لوازم آرایشی ضروری در سفر صحبت کنیم، پس با ما همراه باشید. لوازم آرایش ضروری برای […] نوشته لوازم آرایش ضروری برای مسافرت + لوازم آرایشی ضروری در سفر...

همانطور که همه می دانید باید در سفر تنها لوازم ضروری را با خود ببرید، این نکته در مورد لوازم آرایشی نیز صدق می کند. ما در این مقاله تصمیم داریم در مورد لوازم آرایش ضروری برای مسافرت و لوازم آرایشی ضروری در سفر صحبت کنیم، پس با ما همراه باشید.

لوازم آرایش ضروری برای مسافرت + لوازم آرایشی ضروری در سفر

لوازم آرایش ضروری برای مسافرت

وقتی برای رفتن به یک سفر وسایلتان را جمع و جور می کنید باید به یاد لوازم آرایشی مهم و ضروری هم باشید و با دانستن نکات ریز اما کاربردی یک کیف لوازم آرایش سبک اما به دردبخور به خود ببرید .جا گذاشتن لوازم آرایشی در خانه وقتی که عازم سفر شده اید، حتما آزاردهنده خواهد بود؛ اما زیاده روی در برداشتن این لوازم هم صورت چندان خوشی ندارد. این کار صرفا موجب ایجاد زحمت می شود و شما را در بستن چمدان تان به دردسر می اندازد. بهترین راه برای جلوگیری از این کار این است که از پیش برنامه ریزی کنید. تنها لوازم ضروری را بردارید و در چمدان بگذارید؛ درست مثل یک مینیمالیست.

ضدآفتاب های رنگی

لوازم آرایش ضروری برای مسافرت + لوازم آرایشی ضروری در سفر

فرقی نمی کند که به دل کوهستان یا کویر زده اید یا شهری ساحلی را برای سفر خود انتخاب کرده اید، اولین کرمی که باید در کیف آرایش شما قرار بگیرد همین کرم ضدآفتاب است. ضدآفتاب رنگی اوریاژ با حداکثر حفاظت در برابر آفتاب در دو رنگ روشن و برنزه طبیعی یکی از موثرترین کرم ها برای جلوگیری از ایجاد لک و دانه های قهوه ای ناشی از آفتاب در سفر است. این کرم که تا ساعت ها در برابر نور مقاوم است برای خانم هایی که پوست چرب و مستعد جوش دارند توصیه می شود پس بهتر است ۲۰ دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب از آن استفاده و هر چند ساعت یک بار آن را تمدید کنید.

بالم لب

لوازم آرایش ضروری برای مسافرت + لوازم آرایشی ضروری در سفر

این یکی هم دقیقا مانند ضدآفتاب ضروری است. خیلی از خانم ها موقع مسافرت به دلیل شرایط آب و هوایی و تغییرات آنف دچار خشکی و ترک لب می شوند. یک بالم لب دارای SPF و از نوع رنگی که برایتان رژلب هم باشد، در کیف لوازم آرایشتان قرار دهید.

لوازم بهداشتی موردنیاز برای شست‌وشوی دهان و دندان‌ها

لوازم آرایش ضروری برای مسافرت + لوازم آرایشی ضروری در سفر

مسواک و خمیردندان دو تا از مهم‌ترین لوازم بهداشتی در لیست لوازم بهداشتی ضروری در سفر هستند. بهتر است برای پُر نکردن چمدان‌های‌مان، خمیردندان‌های کوچک و مسافرتی همراه داشته باشیم. همچنین از آن‌جا که رعایت بهداشت مسواک و دورنگاه‌داشتن‌اش از آلودگی‌ها در سفر سخت است، بهتر است حین سفر از مسواک‌های یک‌بارمصرف استفاده کنیم.

اسپری آب معدنی

لوازم آرایش ضروری برای مسافرت + لوازم آرایشی ضروری در سفر

از آنجایی که معمولا بیشتر محصولات بهداشتی برای تمام اعضای خانواده در سفر توصیه می شود با این حال در برنامه های سلامت و مراقبتی، خانم ها در اولویت هستند. اسپری آب معدنی هم از دیگر محصولاتی است که در سفر توصیه می کنیم همراه داشته باشید. این اسپری برای درمان التهاب، آفتاب سوختگی ها و مبارزه با خشک شدن آب پوست بدن مفید است و استفاده روزانه از آن باعث درخشندگی پوست تان می شود. این محصول استثنائا برای استفاده در موقعیت هایی مانند خشکی پوست بعد از اصلاح آقایان و خارش و ادرار سوختگی هم پیشنهاد می شود اما بهترین زمان مصرف آن هنگام مسافرت بعد از ورزش و قبل از بیرون رفتن از منزل است .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آرایش صورت و سلامت پوست

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403