راهنمای خرید اینترنتی لباس بچگانه؛ کدام لباس را برای فرزندمان بخریم؟


زمانی که در گوگل عبارت انواع لباس بچگانه را جست‌وجو می‌کنید، تنوع بسیار زیادی از انواع لباس‌ها و البته برخی نام‌های عجیب و غریب را می‌بینید که شما را گیج می‌کنند. این موضوع که لباس‌های بچگانه در مقایسه با بزرگ‌سالان بسیار متنوع‌تر باشد، طبیعی است؛ اما همه پدر و مادرها همواره با این سوال مواجه‌ […] نوشته راهنمای خرید اینترنتی لباس بچگانه؛ کدام...

زمانی که در گوگل عبارت انواع لباس بچگانه را جست‌وجو می‌کنید، تنوع بسیار زیادی از انواع لباس‌ها و البته برخی نام‌های عجیب و غریب را می‌بینید که شما را گیج می‌کنند. این موضوع که لباس‌های بچگانه در مقایسه با بزرگ‌سالان بسیار متنوع‌تر باشد، طبیعی است؛ اما همه پدر و مادرها همواره با این سوال مواجه‌ هستند که کدام‌یک برای کودک من مناسب‌تر است؟ در ادامه این مطلب قصد داریم خرید اینترنتی لباس بچگانه را با معرفی انواع آن برای شما آسان‌تر کنیم.

راهنمای خرید اینترنتی لباس بچگانه؛ کدام لباس را برای فرزندمان بخریم؟

انواع لباس‌های نوزادی

طبیعتا همه ما خرید لباس بچگانه را از لباس‌های نوزادی شروع می‌کنیم که بر خلاف چیزی که تصور می‌شود، بسیار متنوع هستند. خوشبختانه در این مورد نیازی نیست به فکر جنسیت فرزند خود باشید؛ زیرا می‌توانید تفاوت بین دختر و پسر را با رنگ‌ها یا برخی المان‌های ساده مانند گل و پاپیون حل کنید. در ادامه انواع لباس‌های نوزادی را به شما معرفی خواهیم کرد.

ست‌های نوزادی

ست‌های نوزادی بهترین گزینه برای بیمارستان هستند و البته می‌توانند شما را از خرید هر نوع لباس دیگری راحت کنند. در این ست‌ها انواع تیشرت، لباس آستین بلند، کلاه، دستکش، شلوار و… وجود دارد.

بادی و رامپر

بادی و رامپر بسیار شبیه به هم هستند؛ هر دوی این لباس‌ها در انواع سرهمی دسته‌بندی می‌شوند و خرید آن‌ها برای نوزادان از ضروریات است. استفاده از این دو نوع لباس به‌جای زیرپوش باعث می‌شود که در زمان بغل کردن، لباس نوزاد بالا نرود و کمر و پهلوهایش سرما نخورد.

سرهمی

سرهمی‌ها را می‌توان به‌جای بلوز و شلوار تن نوزاد کرد؛ این نوع از لباس بچگانه برای زمان بیرون رفتن بسیار خوب است و در آغوش گرفتن او را راحت‌تر می‌کند. به‌علاوه به دلیل اینکه در قسمت زیرین آن‌ها دکمه خورده است، عوض کردن پوشک نیز بسیار آسان‌تر خواهد بود.

راهنمای خرید اینترنتی لباس بچگانه؛ کدام لباس را برای فرزندمان بخریم؟

انواع لباس‌های دخترانه و پسرانه

خرید لباس بچگانه در سنین بالاتر کمی سخت‌تر است؛ چراکه تنوع لباس‌ها بیشتر می‌شود و البته باید تفاوت‌هایی هم بین دخترها و پسرها قائل شوید. در ادامه انواع ایده‌های مختلف مناسب برای هر دو جنس را بیان خواهیم کرد.

بلوز و شلوار

بلوز و شلوار از راحت‌ترین لباس‌های بچگانه است که می‌توانید آن را برای دخترها و پسرها استفاده کنید. زمانی که کودک شما به‌تازگی راه افتاده است یا قصد دارید او را به یک میهمانی ساده ببرید، نیازی نیست لباس‌های رسمی و ناراحت را تن او کنید. یک بلوز و شلوار ساده با رنگ‌های جذاب می‌تواند دختر یا پسر شما را بسیار شیک جلوه دهد.

هودی

هودی، نوعی بلوز جلو بسته و کلاه‌دار است که می‌توانید آن را در همه فصول سال به کودک خود بپوشانید. این نوع لباس بچگانه در رنگ و طرح، دارای تنوع بسیار زیادی است و یک لباس فوق‌العاده شیک و راحت برای فرزند شما خواهد بود. برای دخترها می‌توانید آن را با یک دامن یا شلوارک ست کنید و برای پسرها نیز استفاده از شلوارهای لش، کشی یا رسمی ایده خوبی خواهد بود.

سرهمی‌ها

در زمان خرید لباس بچگانه، سرهمی می‌تواند یکی از بهترین ایده‌ها باشد؛ برای بچه‌های بزرگ‌تر این لباس بسیار راحت است و جلوی حرکت و بازی آن‌ها را نمی‌گیرد. به‌علاوه دیگر نیازی نیست بلوز و شلوار جداگانه بخرید و با یک تیر دو نشان زده‌اید.

انواع تیشرت

تیشرت‌ها تنوع بسیار زیادی دارند و مدل‌های دخترانه و پسرانه متنوعی در میان آن‌ها پیدا می‌شود؛ شما می‌توانید این نوع لباس را با هر چیزی ست کنید و برای تابستان و بهار از آن‌ها بهره ببرید. البته در فصول سرد سال نیز می‌توانید تیشرت را به عنوان زیرپوش هم به کار ببرید.

لباس زیر

زمانی که کودک شما بزرگ می‌شود، لباس زیر یکی از مهم‌ترین انواع لباس بچگانه است که باید برای او بخرید. توجه داشته باشید که این لباس باید پارچه نرمی داشته باشد که باعث ایجاد حساسیت نشود. همچنین بهتر است از لباس‌های زیر نخی استفاده کنید تا عفونت ایجاد نکند. برخی شورت‌های فانتزی برای دختربچه‌ها وجود دارد که البته نمی‌توانید به عنوان لباس زیر اصلی، تن کنید.

راهنمای خرید اینترنتی لباس بچگانه؛ کدام لباس را برای فرزندمان بخریم؟

انواع لباس بچگانه را از نی نی بازار بخواهید

خوشبختانه گسترش فروشگاه‌های اینترنتی، خرید را برای شما بسیار راحت‎تر کرده است؛ چراکه می‌توانید قیمت‌ها را با هم مقایسه و بدون مزاحمت فروشنده‌ها یا دردسرهای مسیر و خستگی، با خیال راحت از میان مدل‌ها انتخاب کنید. نی نی بازار یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی انواع لباس نوزاد و کودک و وسایل آن‌هاست که اجناس خود را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به شما ارائه می‌دهد. در این فروشگاه می‌توانید تنوع بالایی از رنگ و طرح را برای کودکان در هر سنی پیدا کنید و برای همه فرزندتان لباس بخرید.

راهنمای خرید اینترنتی لباس بچگانه؛ کدام لباس را برای فرزندمان بخریم؟

چرا از نی نی بازار بخریم؟

ارسال سریع به سراسر کشور قیمت‌های منصفانه و کیفیت بالا امکان مشاوره با کارشناسان در زمان خرید لباس بچگانه تنوع بالای انواع لباس دخترانه و پسرانه از نظر مدل، رنگ و طرح ضمانت بازگشت کالا درصورت وجود هرگونه مشکل بی قید و شرط تا ۷ روز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مدل لباس کودک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق