گل های مناسب فصل بهار + گل های خانگی


گل های یکی از مهم ترین چیزهایی است که می تواند باعث ایجاد جلوه زیبا در خانه می شود. اگر می خواهید ظاهر خانه خود را تغییر دهید می توانید از گل های طبیعی استفاده کنید. در این پست به بررسی گل های مناسب فصل بهار و گل های خانگی می پردازیم. گل های مناسب […] نوشته گل های مناسب فصل بهار + گل های خانگی...

گل های یکی از مهم ترین چیزهایی است که می تواند باعث ایجاد جلوه زیبا در خانه می شود. اگر می خواهید ظاهر خانه خود را تغییر دهید می توانید از گل های طبیعی استفاده کنید. در این پست به بررسی گل های مناسب فصل بهار و گل های خانگی می پردازیم.

گل های مناسب فصل بهار + گل های خانگی

گل های مناسب فصل بهار

گل‌های بهاری به مثابه نشانه‌‌ای هستند که به ما می‌گویند فصلی سبز و گرم در راه است. این گل‌های زیبا و رنگارنگ قبل از این‌که هر گیاه دیگری از خواب زمستانی بیدار شود، شکوفا می‌شوند و جشن بهار را آغاز می‌کنند. حتی اگر در خانه تقویم نداشته باشید با دیدن اولین نشانه‌های شکوفا شدن این گل‌ها متوجه می‌شوید که فصل بهار آغاز شده است و آن زمان است که با یک گل هم بهار می‌شود.

گل بنفشه

گل های مناسب فصل بهار + گل های خانگی

یکی از گل های زیبای مناسب برای فصل بهار که امروزه در بسیاری از باغچه های خانه ها و حتی سطح شهرها کاشته می شودند بنفشه ها هستند. چیزی که این گل را به بهترین گل برای کاشت در فصل بهار تبدیل کرده است علاقه زیاد آن به نور آفتاب و دمای هوا در فصل بهار است. بهترین روش برای کاشت آن نیز گرفتن نشاء آن ها از گلخانه ها و کاشت آن ها در باغچه در اواخر زمستان است.

گل آستر(ستاره‌ای)

گل های مناسب فصل بهار + گل های خانگی

گل آستر یا Astron (نام یونانی این گل که به معنای ستاره است) نماد صبر زیاد و عشق می‌باشد. گل آستر در رنگ های مختلفی دیده میشود اما در تابستان تنها در رنگ های صورتی ، بنفش و یاسی دیده می‌شود.

سنبل

گل های مناسب فصل بهار + گل های خانگی

یکی از مشهورترین گل های مناسب فصل بهار سنبل است. این گیاه در فرهنگ ایرانی ریشه زیادی دارد و یکی از سین‌های فرعی در هفت سین نوروزی به‌شمار می‌رود. سنبل رنگ‌های زیادی دارد و جالب است بدانید که هر رنگ آن بوی مخصوص خودش را دارد. در ایران همه رنگ‌های این گل نمادی از شروع بهار و آغازی تازه است، اما در جهان رنگ صورتی آن نمادی از خوشی و لذت است. پیاز این گل زیبا می‌تواند باعث ایجاد حساسیت‌های پوستی شود بنابراین بهتر است با دستکش به آن دست بزنید و آن را از دسترس کودکان یا حیوانات خانگی دور نگه دارید.

گل لاله عباسی

گل های مناسب فصل بهار + گل های خانگی

گل های لاله عباسی به دلیل نیاز زیادشان به نور آفتاب، از گل های بهاری باغچه ای در مناطق معتدل هستند. در مناطقی که آب و هوای گرم تری دارند نیز می توان از آن ها در گلدان ها نگهداری کرد. شیوه کاشت این گل های مناسب بهار، از طریق نگهداری پیاز است. البته می توانید گلدانی از این گل را از گلخانه ها خریداری کنید و نزدیک بهار در باغچه منزل خود بکارید. هرچه زودتر این کار را انجام بدهید بهتر است، چرا که عمر آن ها کوتاه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دکوراسیون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کی یف طی یک هفته بیش از 3500 سرباز خود را در محور دونتسک از دست داد