9 مقاله و انشا درمورد فصل بهار با مقدمه و نتیجه کودکانه و ادبی


9 مقاله و انشا درمورد فصل بهار با مقدمه و نتیجه کودکانه و ادبی مقاله و انشا درمورد فصل بهار با مقدمه و نتیجه کودکانه و ادبی برای سنین کودک و نوجوان از ابتدایی کلاس دوم ، کلاس سوم ، کلاس چهارم تا کلاس پنجم و شش و انشا درباره فصل بهار را توصیف کنید […] نوشته 9 مقاله و انشا درمورد فصل بهار با مقدمه و نتیجه کودکانه و ادبی...

۹ مقاله و انشا درمورد فصل بهار با مقدمه و نتیجه کودکانه و ادبی

مقاله و انشا درمورد فصل بهار با مقدمه و نتیجه کودکانه و ادبی برای سنین کودک و نوجوان از ابتدایی کلاس دوم ، کلاس سوم ، کلاس چهارم تا کلاس پنجم و شش و انشا درباره فصل بهار را توصیف کنید (متن توصیفی- توضیحی در مورد بهار و ویژگی هایش به زبان ساده)، انشا درباره فصل بهار برای کودکان با مقدمه و نتیجه و انشا در مورد زیبایی های بهار و متن انشا در مورد فصل بهار برای کودکان ، مقاله تحقیق کوتاه در مورد فصل بهار و انشا در مورد میوه های فصل بهار، انشا درمورد ویژگی های فصل بهار و ماه های فصل بهار را در ادامه چند نمونه انشای جدید درباره فصل بهار و … را بطور کامل در این بخش از مجله حرف تازه دانلود کنید:

9 مقاله و انشا درمورد فصل بهار با مقدمه و نتیجه کودکانه و ادبی

انشا درمورد فصل بهار با مقدمه و نتیجه با چند نمونه انشای جدید درباره بهار

در این بخش انشا درمورد بهار با مقدمه و نتیجه با چند نمونه انشای جدید درباره فصل بهار را خواهید دید.

انشا درمورد بهار و وصف زیبای آن در جملات دلنشین دانش آموزان که بر خواسته از عمق وجود و ذوق ادبی آنهاست همیشه قابل تحسین بوده و خواندنی.
اما نوشتن انشا و استفاده درست از جملات و کلمات باعث شده تا برخی از دانش آموزان نوشتن انشا خوششان نیاید و از آن طفره بروند.
ما در این بخش از سایت از حرف تازه چند نمونه از انشاهای زیبا در مورد فصل بهار را برای گرفتن الگو و ایده منتشر کردیم تا برای نوشتن صحیح انشا از آنها استفاده کنید

انشا در مورد توصیف فصل بهار با مقدمه و نتیجه

🔸مقدمه:

فصل یکی از زیباترین فصل های سال است که فروردین و اردیبشه و خرداد ماه های آن هستند.

🔸بدنه:

با آمدن بهار، طبیعت با پوشیدن لباس سبز نوید بخش روزهای خوب و زیبا برای ماست. ما نیز می توانیم همچون طبیعت و بهار لباس نو بر تن کنیم و عید نوروز و بهار را جشن بگیریم.

تغییرات طبیعت در فصل بهار با رویش سبزه های و بیدار شدن درختان آغاز می شود، مخصوصا بعد از فصل زمستان وسرما، می توان گرم شدن هوا را حس کرد و درختان شکوفه زده زیبا را تماشا کرد.

میوه های مخصوص فصل بهار همه نوبرانه هستند و فصل رسیدن گوجه سبز و چاقاله بادام و توت فرنگی و سبزیجاتی مانند کنگر و ریواس و شینگ و گیاهان بهاری از دیگر زیبایی ها و خصوصیات آمدن بهار است.

فصل بهار فصل رویش و از نو زنده شدن است. سبزه های زیر خاک سبز می شوند و گل ها شکوفه می کنند، درختان با شکوفه های زیبا زینت بندی می شوند. خورشید پرفروغ تر می تابد، پرندگان لانه های جدید می سازند، آسمان آبی تر از قبل است. در فصل بهار به هر کجا که نگاه می کنیم نشانه ای از قدرت آفریدگار را می بینیم که به زیبایی تمام هر گوشه ای را به شکلی زیبا نقاشی کرده است.

در بهار رودخانه ها پرآب می شوند و چشمه ها خروشان و به طور کلی همه چیز تغییر شکل می دهد. آمدن بهار بعد از زمستان به ما می آموزد که سختی ها و سردی ها ناپایدارترند و همیشه روزهای زیباتر خواهند آمد. یکی از زیبایی های فصل بهار برای من چغاله بادام های خوشمزه هستند.

در بهار همه ی درخت ها پر از سرسبزی و شکوفه است، دشت ها پر از گل های تازه و زیبایی طبیعت صد چندان است.

در روزهایی از بهار، باران بهاری شروع به باریدن می کند و باعث شادی ما و کشاورزان می شود، اما بعضی وقت ها هم اگر باران زیاد باشد باعث ایجاد سیل و خسارت می شود.

بهار فصل شروع کار برای کشاورزان است، آن ها محصولاتی که نیاز دارند را در این فصل می کارند و به درخت های میوه نیز رسیدگی می کنند تا در تابستان از میوه های آن ها استفاده کنند.

🔸 نتیجه: همه فصل ها به نوبه خود زیبا هستند و یکی از پس از دیگری برای ما فواید زیادی دارند. پس بهارجان خوش آمدی و ما تو را دوست داریم

حس و حال خود را در فصل بهار توصیف کنید

🔸مقدمه:

من فصل بهار دوست دارم ، چون گوجه سبز و چاقاله بادام به بازار می آید و ما می توانیم این میوه های خوشمزه را بخوریم

🔸بدنه:

من حال و هوای بهار را دوست دارم چون احساس شروع دوباره، نو شدن و انرژی زیاد می کنم. همه ما معمولا با شروع فصل بهار تصمیمات مهم می گیریم و سعی می کنیم سال متفاوت و بهتری را شروع کنیم. بهار فصل نو شدن است پس ما هم باید سعی کنیم همه چیزمان را نو کنیم حتی اخلاقمان را و اگر با کسی مشکلی داریم باید آن را برطرف کنیم.

فصل بهار مرا به یاد باران های بهاری زیبا، رنگین کمان، قاصدک ها، آواز گنجشکان، مسافرت و گشت و گذار در طبیعت می اندازد.

چون در فصل بهار طبیعت زنده می شود ما هم حال بهتری داریم.

در این فصل معمولا شب ها و آخر هفته ها پارک ها شلوغ تر است، و همه به خاطر دیدن زیبایی های طبیعت و لذت بردن از هوای بهاری به بیرون از خانه می روند.

اولین ماه فصل بهار فرودین است که هم زمان با شروع سال جدید است، و همه به خاطر عید و آمدن فصل بهار خوشحال هستند.

در روز سیزدهم فروردین ما به طبیعت می رویم تا زیبایی های آن را ببینیم و از خداوند به خاطر این همه نعمتی که به ما داده است سپاس گزاری کنیم.

در این روز نباید به طبیعت آسیب بزنیم و باید حواسمان باشید زیبایی های آن را با آشغال ریختن از بین نبریم.

بهار به ما خوشحالی و امیدواری را یاد می دهد. بهار به ما می گوید که اگر زمستان است باید صبور باشیم چون بعد از زمستان فصلی به زیبایی بهار خواهد آمد.

🔸نتیجه:

حال وهوای فصل بهار ما را بر سر ذوق و شوق می اورد، اما باید بدانیم که ما می توانیم روییدن و جوانه زدن را و شروع دوباره را بهار یاد بگیریم

9 مقاله و انشا درمورد فصل بهار با مقدمه و نتیجه کودکانه و ادبی

انشا با موضوع باران بهاری

🔸مقدمه:

زندگی نیست بجز نم نم باران بهار، فصل بهار و زیبایی بارش باران یکی از صحنه هایی است که هر کسی را به ذوق و شوق می آورد و فضایی شاعرانه می سازد. من امروز انشایم را درباره باران بهاری را برای شما توصیف می کنم

🔸بدنه انشا:

باران بهاری و بوی خاک باران خورده یکی دیگر از زیبایی های فصل بهار است. دشت ها سرسبز می شوند و همه چیز نو می شود. صدای پرشور پرندگان از همه جا شنیده می شود و تمیزی خانه ها در کنار تمیزی و زیبایی طبیعت کامل می شود.

نم نم باران قطره قطره عشق و امید هستند که خیر و برکت در زندگی ما پدید می آورند

باران بهاری که نم نم می زند، حسی فوق العاده عاشقانه را به وجود می آورد و می توانی به آرامی در زیر باران پاییزی قدم به قدم راه بروی و حس و حال نو شدن پیدا کنی

بهار فصل باران است بارانی شویم و از درون جوشیم و طوفانی شویم، بوی خاک و بوی نمناک چمن، کیف دارد زیر باران تر شدن، در تمام قطره ها تکثیر شو، زیر باران خدا تطهیر شو

در بهار شب و روز برخلاف تابستان یا زمستان خیلی کوتاه یا خیلی بلند نیستند. بهار تنها فصلی است که در آن هوا مطبوع و دلپذیر است. در بهار همه دوست دارند صبح ها بیرون بروند و از آفتاب لذت ببرند و در هنگام شب از نسیم خنک و مطبوع بهره می‌برند. نسیم خنک ما را به حضور در فضای باز دعوت می کند و گلها عطر شیرین خود را به همه جهات پخش می کنند و ما را غرق در لذت می‌کنند.

طبیعت طراوت دهنده احساس خوبی ایجاد می کند و بدن و ذهن ما احساس شادابی و انرژی می کنند. همه دوست دارند چه در روز و چه در شب بیرون بروند و قبل از فرا رسیدن تابستان سوزان، مردم در بسیاری از فعالیت های خارج از منزل سرگرم می شوند.

فصل بهار که می شود حال و هوای همه چیز عوض می شود. لباس های زمستانی ما به باس های رنگارنگ بهاری تبدیل می شوند. هوای سرد زمستان به یک هوای دلچسب و بهاری تبدیل می شود. انگار همه چیز رنگ و بوی دیگری به خودش می گیرد. طبیعت زیبا و سرسبز می شود و لباس درختان هم عوض می شود. صدای پرندگانی که در فصل زمستان ساکت و بی صدا بودند در همه جا شنیده می شود.

در روزهایی از بهار، باران بهاری شروع به باریدن می کند و باعث شادی ما و کشاورزان می شود، اما بعضی وقت ها هم اگر باران زیاد باشد باعث ایجاد سیل و خسارت می شود.

🔸نتیجه گیری:

بهار، یکی از زیباترین فصل های سال است، فصل رویش و زنده شدن طبیعت است. به ما درس شروع دوباره و نو شدن می دهد.

مقاله و تحقیق در مورد فصل بهار

فصل بهار یکی از بهترین و زیباترین فصل‌های سال است. این فصل ۳ ماه دارد فروردین، اردیبهشت و خرداد. ماه‌ها در ۶ ماه اول سال ۳۱ روز دارند و فصل بهار با ماه فروردین آغاز می‌شود. فروردین برای ما فصل شادی و آغازی دوباره است. مخصوصا که ما مردم ایران مراسم و آیین خاصی در این ماه از فصل بهار داریم.

فصل بهار اولین فصل سال است و سه ماه فروردین، اردیبهشت و خرداد دارد. روزهای بهار طولانی تر از زمستان هستند، هوای بهار متعادل و خوب است اما در خرداد ماه کم کم هوا گرم می شود و آماده روزهای گرم تابستان می شویم.

بهار جشن طبیعت است به خصوص اردیبهشت ماه که همه جا مثل بهشت زیبا و دیدنی می شود، طبیعت سبز و زیبا می شود، صدای پرندگان از همه جا شنیده می شود، پروانه ها به هر سویی پرواز می کنند، بوی گل ها در فضا آکنده شده و به هر جا که نگاه می کنیم جلوه ای از قدرت خداوند را میبینیم. فصل بهار بهتر است با تغییرات طبیعت ما هم تغییر کنیم و سعی کنیم بهتر شویم.

در بعضی دیگر از کشورهای فارسی زبان هم، فصل بهار آغاز سال جدید در تقویم است، اما ایرانی‌ها این سنت را با شکوه‌تر از کشورهای همسایه برگذار می‌کنند. جشن باستانی سال نو نوروز نام دارد. ما قبل از نوروز به خانه تکانی می‌پردازیم و خانه‌هایمان را خوب تمیز و زیبا می‌کنیم.

برای سال نو لباس‌های جدید می‌خریم و سفره هفت سین پهن می‌کنیم. هفت سین چیدن در فرهنگ ما نماد خواستار رزق و برکت و خوشی شدن در سال پیش رو است. با تحویل سال ما برای دید و بازدید به خانه اقوام می‌رویم. بزرگترهای فامیل به بچه‌ها عیدی می‌دهند و همه جا صدای خنده و شادی و روبوسی به گوش می‌رسد.

بهار در هر لحظه خود پر از زیبایی و نشاط است و ما باید خداوند را به خاطر این فصل‌های زیبا و دل انگیز شکر کنیم چرا شکر نعمت، نعمت را زیاد می‌کند و به ما برکت و فراوانی می‌دهد.

با آمدن بهار انگار طبیعت هم جشن می‌گیرد. درختانی که به خواب زمستانی فرو رفته‌اند شکوفه می‌دهند و دوباره بیدار می‌شوند. پرنده‌هایی که به خاطر سرما و برف زمستان کوچ کرده‌اند باز می‌گردند و صدایشان در کوچه و خیابان می‌پیچد.

خورشید به زیبایی در پهنه آسمان می‌درخشد و گرمایش را به زمینی که انگار دوباره زنده شده می‌بخشد. همین زیبایی‌ها بوده که ایرانی‌ها رسم را بر این گذاشته‌اند که روز ۱۳ فروردین که روز طبیعت است به همراه اقوام و دوستان به دامن طبیعت بروند و این روز را به تفریح و خوشی بگذرانند.

در بهار حیات به زمین باز می‌گردد، اگر در اردیبهشت ماه به سفر بروید در هر جایی اثری از سر سبزی و رویش می‌بینید. در اردیبهشت درختان کاملا از برگ و بار پوشیده شده‌اند و جلوه زیبایی به هر کوچه و خیابان داده‌اند. شکوفه درختان میوه از شاخه برمی‌آیند و بوی گلشان را در فضای اطراف خود پراکنده می‌کنند. هوا گرم‌تر می‌شود ولی نسیم بهاری که می‌وزد این گرما را دلپذیر و لذت بخش می‌سازد.

در خرداد هوا کم کم رو به گرمای تابستانی می‌گذارد اما هنوز هم می‌شود از هوای خنک صبح‌ها بهره برد و برای ورزش بیرون رفت و از این هوای خوب و آفتاب گرمابخش استفاده کرد. خرداد برای ما دانش آموزان ماه امتحانات پایان سال هم هست و همین امر باعث می‌شود تلاشمان بیشتر شود تا با قبولی درامتحانات تابستان خوشی را رقم بزنیم. بعد از یکسال تلاش و درس خواندن هیچ چیز خوشحال کننده‌تر از نمره‌های عالی در پایان فصل بهار نیست.

انشا با موضوع میوه های فصل بهار

🔸مقدمه

فصل بهار فصل خوشمزه های سال است، اگر چه نوتع میوه های تابستان زیاد است، اما تابستان که مانند بهار گوجه سبز ترد و ترش و چاقاله های خوشمزه ندارد.

🔸تنه انشا:

میوه های بهاری همگی نوبرانه و خوشمزه هستند. از جمله گوجه سبز و چاقاله بادام و توت فرنگی و …

هر فصلی میوه های مخصوص به خودش رو داره. فصل بهار هم میوه های مخصوصی داره که خیلی خوشمزه هستن. مثل: گوجه سبز، زردآلو، توت فرنگی و… . علاوه بر خوشمزه بودن این میوه ها خاصیت های زیادی هم دارند

چاقاله بادام و یا همان چغاله بادام یکی از آن میوه‌هایی باشد که همه منتظر رسیدنش در فصل بهار هستند و بزرگ و کوچک آن را دوست دارند. این نوبرانه کرک‌دار و ترش مزه مزایای زیادی برای معده و دستگاه گوارش دارد و مانع از گرفتگی عضلات ناشی از ورزش می‌شود.

چاقاله بادام محصول مناطق کوهستانی است و معمولا از اواسط فروردین تا اواخر اردیبهشت با توجه به شرایط آب و هوای منطقه‌ای که درخت در آن قرار دارد در بازار موجود می‌شود.

چغاله بادام های خوشمزه نوبرانه های بهار هستند که طرفداران زیادی دارند. بعد از گذشت چند روز از بهار گوجه سبز های ترش میرسند که آن هم از میوه های فصل بهار است.

گوجه سبز نیز یکی از میوه های بهار است که مقدار زیادی ویتامین C دارد که می‌تواند به سلامت بدن کمک زیادی بکند. در کنار ویتامین C، گوجه سبز دارای کلسیم، پتاسیم، فسفر و آهن است و نیاز روزانه بدن به بسیاری از این مواد معدنی را تامین می‌کند. اما توجه داشته باشید که زیاده روی در مصرف این میوه ترش باعث دلپیچه و معده درد می‌شود.

گوجه سبز را می‌توان درست همان میوه‌ای دانست که طرفداران آن برای رسیدن فصل بهار و خوردن گوجه سبز ۹ ماه از سال لحظه شماری می‌کنند تا گوجه سبز به بازار بیاید. این میوه همزمان با چاقاله موجود می‌شود.

فصل بهار، فصل پادشاهی سیب‌هاست! از این رو که انواع متفاوت سیب از جمله سیب گلاب، سیب شمرون، سیب قندک، سیب سبز و قرمز از اواسط تا اواخر این فصل به بازار عرضه می‌شوند. سیب سرشار از پتاسیم، فسفر، کلسیم، سدیم، برم و ویتامین A و B است. به دلیل دارا بودن این مواد معدنی یک میان وعده کامل و مقوی محسوب می‌شود.

🔸نتیجه گیری:

میوه و سبزیجات فصلی طعم بهتری دارند! سعی کنید از میوهای تازه هر فصل نهایت لذت را ببرید،

انشای کودکانه درمورد فصل بهار برای کودکان (ابتدایی)

اولین ماه فصل بهار فرودین است که هم زمان با شروع سال جدید است، و همه به خاطر عید و آمدن فصل بهار خوشحال هستند.

در روز سیزدهم فروردین ما به طبیعت می رویم تا زیبایی های آن را ببینیم و از خداوند به خاطر این همه نعمتی که به ما داده است سپاس گزاری کنیم.

در این روز نباید به طبیعت آسیب بزنیم و باید حواسمان باشید زیبایی های آن را با آشغال ریختن از بین نبریم.

بهار به ما خوشحالی و امیدواری را یاد می دهد. بهار به ما می گوید که اگر زمستان است باید صبور باشیم چون بعد از زمستان فصلی به زیبایی بهار خواهد آمد.

مادرم می گوید: بهار عروس فصل هاست، فصلی که با تمام وجودش سعی می کند زیبایی های خلقت خداوند را به نمایش بگذارد.

وقتی بهار می آید همه جا سرسبز می شود و درختان، گل ها و چشمه ها دیدنی هستند. در فصل بهار باغ پدربزرگم نیز پر از شکوفه های سفید است به طوری که وقتی پایم را داخل باغ می گذارم انگار وارد بهشت خداوند شده ام. عطر گل ها فضای باغ را پر می کند و صدای پرندگان و وزوز زنبورهای عسل از همه جا به گوش می رسد.

بهار زندگی دوباره طبیعت است، زیرا طبیعت که در زمستان به خواب طولانی فرو رفته در فصل بهار از خواب بیدار می شود، انگار دوباره به دنیا آمده است.

همه ما بهار را دوست داریم چون سرشار از سرسبزی و زیبایی و شادی و انرژی است.

وقتی خوب به اطراف خود دقت می کنیم همه موجودات دنیا در حال جنب و جوش هستند، گل های مختلف در این فصل می رویند و پرندگان دسته دسته از کوچ زمستانی خود برمی گردند، حتی مورچه ها هم از لانه های خود بیرون آمده و شروع به جمع آوری آذوقه می کنند.

بهار برای ما بچه ها یادآور خیلی چیزها است، باران های شدید که هربار می بارند طبیعت سرسبزتر از قبل می شود، چغاله بادام و گوجه سبز که حتی فکر کردن به آن ها هم دلمان را آب می اندازد و فصل امتحانات!

🔸نتیجه گیری:

بهار جشن طبیعت است و گل ها لباس های رنگارنگ خود را به تن می کنند تا زیبایی خود را به رخ یکدیگر می کشند

انشا ساده درمورد فصل بهار و عید نوروز

هار با عید نوروز می آید. وقتی تعطیلات نوروز فرار میرسد همه به دیدار بزرگتر ها میروند و بعد از آن بزرگتر ها به بازدید کوچکتر ها میروند و این رسم بسیار خوبی است که ما از آن آداب احترام به بزرگتر را یاد میگیریم.

در فصل بهار و عید نوروز همه لباس نو به تن میکنند و بیشتر مردم خوشحال هستند ولی مانباید فراموش کنیم که قبل از عید به فقرایی که میشناسیم کمک کنیم تا آنها هم بتوانند لباس نو و آجیل و شیرینی بخرند و خوشحال شوند

در اواخر بهار فصل امتحانات فرا میرسد و در خرداد ماه همه ما سرگرم درس خواندن برای امتحانات آخر سال میشویم
تعطیلات نوروز فرصت مناسبی برای دوره کردن درسها است تا بتوانیم در پایان سال تحصیلی نمرات خوبی بگیریم و در آینده موفق باشیم.

در فصل بهار بچه گنجشکها به دنیا می آیند و میوه درختان توت میرسد و مردم در پارکها مشغول چیدن توت میشوند
ما باید در طول سال تحصیلی و مخصوصا در فصل بهار درس هایمان را مرور کنیم تا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم و با خیال راحت تعطیلات تابستان را شروع کنیم

بهار با عید نوروز شروع می شود و با امتحانات آخر سال تمام می شود و ما باید بعد از عید نوروز سعی و تلاش خود را دو برابر کنیم تا بتوانیم در امتحانات پایان سال تحصیلی موفق شویم.

من به خوبی می دانم اگر در طول عید به درس و تکالیفم بی اهمیت باشم بعد از سیزده روز تفریحات نوروزی و گشت و گذارها خیلی سخت است دوباره سراغ مشق و درس بروم برای همین در طول عید سعی می کنم هر روز یک ساعت وقت برای مرور کردن درس هایم بگذارم تا از آن ها عقب نمانم.

بوی بهار زیباست، بوی تازگی برگ درخت ها، عطر زمین و درخت های خیس و تازه، عطر شکوفه های سفید و صورتی و شب بوهای تر و تازه، بوی تن مادربزرگ و پدربزرگ، وقتی تو را در آغوش می گیرند و می بوسند. بوی لباس های نو و حتی غذایی که روی اجاق قل می خورد تا خانواده ها را دور هم جمع کند.

انشا در مورد شکوفه های فصل بهار

🔸مقدمه:

با نام خدا انشا درمورد فصل بهار و شکوفه های بهاری را آغاز میکنم

🔸بدنه:

شکوفه های روی درختان، خبر از رسیدن فصل بهار میدهند. شکوفه های گیلاس و سیب و آلو و زردالو و … در باغ ها بسیار تماشایی هستند.

شکوفه درختان، آسمان صاف و آفتابی که به ملایمی می تابد، همگی تصویری از بهار هستند. بهار فصل تازگی و نو شدن است اما چیزی که بهار را زیباتر می کند، سرسبزی طبیعت بعد از زمستان است و براستی که طبیعت، آمدن بهار را جشن می گیرد و برای شروع دوباره آماده می شود.

بهار رستاخیر طبیعت اسـت و دانه های زیر خاک می رویند، درختان شکوفه می دهند و آسمان آبی تر از همیشه است. این ویژگی بهار باعث شده تا به زیباترین فصل سال تبدیل شود و گشت و کذار در طبیعت در ایام بهار را برای همه دلپذیر کند.

در بهار همه ی درخت ها پر از سرسبزی و شکوفه است، دشت ها پر از گل های تازه و زیبایی طبیعت صد چندان است.

بهار سبزی دوباره ی درختان خیابان هاست، باغ پر از شکوفه ی درخت های سیب، زرد آلو و گیلاس است. شکفتن لاله های واژگون است در دشت هایی که آدمی را محسور می کند و به طبیعت می کشاند.

بهار یعنی پیچیدن عطر شکوفه های بهار نارنج در باغ های شیراز، و گل دادن بوته های گل محمدی در قمصر کاشان که بعد تبدیل به گلابی خواهند شد که با آن خانه ی خدا عطر آگین می شود.

روزهای بهار شبیه احساسات آدمی ست که به یکباره تغییر می کند، لحظه ای آفتابی و صاف، و لحظه ای دیگر پر از رعد و برق و رگبار بهاری، و سپس نقش رنگین کمانی که در آسمان پدیدار می شود.

نتیجه گیری:

بهار جلوه ی زیبایی خداوند است، فصلی که پر از نعمت و رحمت است. سپاس خدا را برای تمام زیبایی های بهار.

انشا در مورد زیبایی های فصل بهار

🔸مقدمه

بهار فصل شکفتن است، فصل آغاز، فصل نو شدن

🔸مقدمه

فصل بهار بعد از زمستان می آید و دلپذیرترین فصل است. زمین لباس سبز می پوشد و باز هم زنده می شود. در این فصل طبیعت مهربان است. درختان، یک بار دیگر تازه و دوست داشتنی به نظر می رسند. این ما را به بیرون آمدن و شرکت در شادی دنیا دعوت می کند و یک چشم انداز زیبا به ما می‌دهد. ما از مادر مهربان طبیعت قدرت تازه می گیریم.

در روزهای آغازین بهار همه احساس شادابی و نشاط می کنند. زمستان کسل کننده ای گذشته است و حالا زمان آن است که با جشن های فراوان فصل جدید را با شادی شروع کنید. همه این زیبایی‌ها باعث شده شعر و ترانه‌های زیادی در وصف فصل بهار سروده شود.

در همه جا سرسبزی طبیعت دیده می‌شود، همه درختان و گیاهان برگ‌های جدید می‌دهند و گلهای تازه در این طرف و آن طرف شکوفا می شوند. جوجه پرندگان سر از تخم در می‌آورند و بسیاری از حیوانات دیگر هم زادآوری دارند. پرندگان که در زمستان سکوت می کردند، حالا ترانه می خوانند. آنها با هزاران نغمه خدا را شکر می کنند. جیرجیرک‌های زیادی در همه جا هستند و شنیدن آواز آنها بسیار لذت بخش است. طبیعت جشن بزرگی به نگاه منتظر ما می دهد.

بچه ها پر انرژی و شاد هستند و سعی می‌کنند از پرنده ها تقلید کنند و همراه آنها آواز بخوانند. همه باغ ها زیبا و دلپذیر به نظر می‌رسند. انواع مختلف گل و گیاه در طبیعت رشد می‌کند و سراسر زمین خیره کننده و سبز خواهد شد. پس از یک زمستان سرد و خشک طولانی، بهار آرامش بخش می‌آید و می توانید از دمای هوا لذت ببرید و سفرهای خوبی داشته باشید. مردم برای لذت بردن از طبیعت و تعطیلات بهاری، سفرها و پیک نیک های مختلفی را برنامه ریزی می کنند.

🔸نتیجه

بهار به یاد ما می‌آورد سرما و بی برگی پایان نیست. زندگی دوباره می‌آید و همه چیز سبز و زیبا می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انشا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا