طالع بینی سال 1401 برای متولدین ماه ها


بیشتر افراد دوست دارند بدانند در سال 1401 برایشان چه اتفاقی می افتد. در این پست طالع بینی سال 1401 و پیشگویی برای متولدین ماه ها را قرار داده ایم تا بتوانید از این طریق چیزی که قرار است برایتان در سال جدید رقم بخورد مطلع شوید. طالع بینی سال 1401 برای متولدین ماه ها […] نوشته طالع بینی سال 1401 برای متولدین ماه ها...

بیشتر افراد دوست دارند بدانند در سال ۱۴۰۱ برایشان چه اتفاقی می افتد. در این پست طالع بینی سال ۱۴۰۱ و پیشگویی برای متولدین ماه ها را قرار داده ایم تا بتوانید از این طریق چیزی که قرار است برایتان در سال جدید رقم بخورد مطلع شوید.

طالع بینی سال 1401 برای متولدین ماه ها

طالع بینی سال ۱۴۰۱ برای متولدین ماه ها

حیوان سال ۱۴۰۱ ببر (پلنگ) است. این تقسیم بندی بر اساس طالع بینی چینی صورت می گیرد. ببر نماد شجاعت، دلیری و بی باکی است. ببر پر قدرت و با شکوه است. ببر در عشق و زندگی روزمره خود شتاب زده عمل می کند. توصیه می شود که در تمام امور صرفا دنباله رو ببر نباشید.

متولدین سالهای ببر
متولدین سال ببر ۱۲۸۱ – ۱۲۹۳ – ۱۳۱۵ – ۱۳۱۷ – ۱۳۲۹ – ۱۳۴۱ – ۱۳۵۳ – ۱۳۶۵ – ۱۳۷۷ – ۱۳۸۹ و …

متولدین سال ببر ۱۹۳۸ – ۱۹۵۰ – ۱۹۶۲ – ۱۹۷۴ – ۱۹۸۶ – ۱۹۹۸ – ۲۰۱۰- ۲۰۲۲ و …

نقاط قوت: شجاع، پرشور، خوش بین، عاشق چالش ها و ماجراجویی ها

نقاط ضعف: سرکش، با اعتماد به نفس بیش از حد، سرسخت، احساساتی

خصوصیات مردان متولد سال ببر

اکثر مردان ببر در کار خوش بین و جاه طلب هستند. آنها از وضعیت موجود راضی نیستند و برای تعالی تلاش می کنند. حتی در مواجهه با مشکلات، ببرها به راحتی تسلیم نخواهند شد و فقط به جلو می روند. علاوه بر این، آنها هرگز یک بار حرف خود را زیر پا نمی گذارند.

خصوصیات زنان متولد سال ببر

زنان ببر در مراقبت از اعضای خانواده خوب هستند. آنها مورد علاقه کودکان هستند و همیشه می توانند با بازی کردن و قصه گویی با آنها به خوبی کنار بیایند. آنها همچنین از زندگی لذت می برند و ممکن است آنها را در مهمانی ها و فعالیت های بیرون از خانه پیدا کنید. به جای تنها ماندن، ترجیح می دهند با مردم بمانند.

طالع بینی متولدین فروردین در سال ۱۴۰۱

طالع بینی سال 1401 برای متولدین ماه ها

طالع بینی چینی سال ۲۰۲۲ برای فروردین ماهی‌ها سال نسبتاً خوبی را پیش‌بینی می‌کند که انتظارات شما تا حد زیادی برآورده می‌شود. سال ۲۰۲۲ سال ببر است و برای فروردین ماهی‌ها خوش یمن است. البته شاید در موارد مختلفی در زندگی رضایت پیدا نکنند اما به طور کل شرایط برای متولدین فروردین معمولی پیش می‌رود. گاهی اوقات ناامید می‌شوند اما باید خودشان را دوباره پیدا کنند.سختی‌هایی در پیش دارید که می‌توانید آن‌ها را کنار بزنید و خیلی شما را به چالش نمی‌کشد. آب یک عنصر قوی در سال ۲۰۲۲ برای شما محسوب می‌شود و از آن انرژی می‌گیرید. احتمالاً در این سال دیگر تنها نباشید و زمان زیادی را با دوستان نزدیک خود سپری کنید.ناامنی‌هایی را در زندگی عشقی و عاطفی احساس می‌کنید و باید در خودتان، انگیزه و قدرت مواجه شدن با مشکلات را ایجاد کنید و اعتماد به نفس‌تان را بالا ببرید.

هر اتفاقی که بیفتد، شما نباید از انجام کار‌های مهم کنار بکشید. ارزش‌های خود را بشناسید. از لحاظ کاری وضعیت خوبی پیدا می‌کنید و به تعادل می‌رسید. گاهی اوقات به صورت موقتی احساس ضعیف بودن به شما دست می‌دهد و استرس و اضطراب به شما غلبه می‌کند اما باید از یک مشاور کمک بگیرید تا دوباره درایت و خوش بینی خود را برگردانید.با کمی انعطاف‌پذیری و هوش بالا می‌توانید از آسیب‌های احتمالی جلوگیری کنید و در بلند مدت به موفقیت‌های بزرگی برسید.

متولدین اردیبهشت

طالع بینی سال 1401 برای متولدین ماه ها

اردیبهشت ماهی عزیز، بلند شوید و بهترین لباس خود را تا سال ۱۴۰۱ بپوشید، یک سال جشن خواهید گرفت. شما ممکن است شاهد رشد بزرگی در زمینه شخصی و حرفه ای داشته باشید. دانش آموزانی که امیدوارند از دانشگاه های مورد علاقه خود قبول بشنوند، ممکن است چمدان های خود را آماده کنند چون خبر قبولی ممکن است در دقیقه آخر برسد. اتفاقات غیر منتظره ممکن است در آغاز سه ماهه دوم سال برایتان گران تمام شوند، با این حال، برنامه ریزی دقیق مالی ممکن است دارایی مالی شما را تا پایان سال به بالاترین حد برساند. ورزش کردن را بهتر است از یاد نبرید تجار و کارمندان دولت در سال ۱۴۰۱ پاداش بزرگی دریافت می کنند. تغییرات در رژیم غذایی در سه ماهه دوم سال موجب بهبود سلامت کلی شما خواهد شد. در مورد افراد متاهل، شما و همسرتان احتمالاً قبل از شروع سه ماهه سوم در زندگی زناشویی لذت بیشتری خواهید برد. برخی از شما نیز ممکن است در نیمه دوم سال یک جایزه معتبر دریافت کنید.​ ​

رنگ خوش شانسی: زرد

عدد شانس: ۳، ۹

ماه های خوش: تیر، شهریور

طالع بینی متولدین خرداد در سال ۱۴۰۱

طالع بینی سال 1401 برای متولدین ماه ها

سال ۲۰۲۲ برای خرداد ماهی‌ها ترکیبی از اتفاقات مختلف است. بعضی از تصمیماتشان با موفقیت‌های خیلی بزرگ و بعضی‌ها با شکست‌های بزرگ مواجه می‌شود. در مورد کار و شغل باید روی تخصص خودشان تمرکز کنند و به دنبال کاری غیر از این نروند. باید کمی رقابتی عمل کنند، خودشان را ارتقا دهند و مراقب آینده شغلی خود باشند. باید کمی عمیق‌تر فکر کنند. اگر لازم است محل کار خود را تغییر دهند.

باید با اعتماد به نفس در قرار‌های ملاقات و مصاحبه‌های شغلی آماده شوند تا تصمیم درست بگیرند. سخنرانی‌های انگیزشی می‌تواند تا حد زیادی به آن‌ها کمک کند. باید سعی کنند منابع مالی را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنند و از بهترین فرصت‌های زندگی کمک بگیرند. خیلی تعهدات مالی پر از ریسک و خطر نداشته باشند. باید مراقب بدشانسی‌ها باشند و در نتیجه هیچ تصمیم غیر منطقی نگیرند و به شانس تکیه نکنند، زیرا امسال از لحاظ شانس، اتفاقات خوبی برایشان نمی‌افتد. اگر بخواهند تصمیم ناگهانی بگیرند و به یکباره تصمیم به سفر به خارج از کشور داشته باشند، احتمالاً پشیمان می‌شوند. باید سعی کنند که قدم‌های کوچک و موثر بردارند و به طور ناگهانی بلندپروازی نکنند.

متولدین تیر

طالع بینی سال 1401 برای متولدین ماه ها

سال ۱۴۰۱ دلایل فراوانی برای لبخند زدن دارد، تیرماهی عزیز! فرصت ها و امکانات جدید در بخش شغلی منتظر شما هستند. پول سرمایه گذاری شده در گذشته احتمالا با سود چند برابر همراه خواهد بود. کسانی که می خواهند یک وسیله نقلیه لوکس یا یک ملک بزرگ تر خریداری کنند، احتمالا امسال شانس زیادی خواهند داشت. کسانی که می خواهند یک وسیله نقلیه لوکس یا یک ملک بزرگ تر خریداری کنند، احتمالا امسال شانس بیشتری خواهند داشت. دستاوردهای فرزندان شما می تواند به شما کمک کند موقعیت اجتماعی خود را ارتقا دهید. جویندگان کار ممکن است سه ماهه دوم سال را نسبتا مفید بیابند چون ممکن است با امنیت شغلی بهتر استخدام شوند. مراجعه به داروهای گیاهی همراه با داروهای قبلی ممکن است برای برخی از شما باعث یک تغییر بزرگ و بهبود سلامتی باشد. یوگا و مدیتیشن به احتمال زیاد باعث قدرت گرفتن شما می شود. رانندگی طولانی، مهمانی های خانوادگی و دیگر فعالیت های تفریحی در سال جاری به احتمال زیاد باعث بهبود حال شما خواهد شد. ​

رنگ خوش شانسی: سفید

عدد شانس: ۶، ۹

ماه های خوش: دی، اردیبهشت، شهریور.

طالع بینی متولدین مرداد در سال ۱۴۰۱

طالع بینی سال 1401 برای متولدین ماه ها

سال ۲۰۲۲ برای مرداد ماهی‌ها پر از چالش از لحاظ شغلی است. آن‌ها می‌توانند در زمینه مالی اتفاقات هیجان‌انگیزی را تجربه کنند. از لحاظ احساسی ساختار زندگی‌شان تغییر می‌کند. می‌توانند یکی از بهترین حمایت کنندگان از اطرافیانشان باشند. باید کمی به خودشان فشار بیاورند و خودشان را قوی کنند تا در برابر مشکلات زندگی مقاوم‌تر باشند.مرداد ماهی‌ها در سال ۲۰۲۲ تصمیمات سختی پیش روی خود دارند. معمولاً پروژه‌های خود را به تعویق می‌اندازند که بعداً باعث پشیمانی‌شان می‌شود. موانع کمی بر سر راهشان قرار می‌گیرد که آن‌ها را با موفقیت کنار می‌گذارند و به رضایت حداکثری می‌رسند. البته گاهی اوقات تصمیمات غلطی هم می‌گیرند و احساس پشیمانی می‌کنند. علت آن هم احساسی عمل کردن است.

معمولاً مرداد ماهی‌ها در سال آینده پروژه‌های خود را به تعویق می‌اندازند و نمی‌توانند خیلی قوی باشند و از لحاظ مالی هم به مشکل بر می‌خورند.در روابط اجتماعی فرصت‌های زیادی برایشان اتفاق می‌افتد که روی خودشان سرمایه‌گذاری کنند و استعداد خود را به دیگران نشان دهند. احتمالاً با کسی که دوستش دارند، دچار اختلاف می‌شوند و از لحاظ احساسی مشکلات زیادی سر راهشان قرار می‌گیرد اما باید سعی کنند قوی باشند، خجالت را کنار بگذارند و احساسات خود را مدیریت کنند.

متولدین شهریور

طالع بینی سال 1401 برای متولدین ماه ها

برخیز و بدرخش، شهریورماهی عزیز! سال ۱۴۰۱ سال شما برای رسیدن به تمام آرزوهایتان است. اما سواری ممکن است به آن راحتی که به نظر می رسد، نباشد. به خود یادآوری کنید که قوی تر از چالش هایی هستید که با آن ها روبرو می شوید! منابع منفعل درآمد ممکن است در طول سه ماهه دوم سال ظاهر شوند و رشد مالی شما را بالا ببرند. آغاز سال ۱۴۰۱ ممکن است در بخش خانواده خوب نباشد اما اواسط سال ممکن است شادی بسیاری را برای شما به ارمغان بیاورد. خانه شاد می تواند منبع آرامش ذهنی شما شود. حجم کار به احتمال زیاد افزایش و بنابراین شانس شما برای ترفیع نیز افزایش خواهد یافت. فعالیت ها و یا تمرینات بدنی پر خطر خود را از لیست کارهایی که باید انجام دهید، حذف کنید. . زندگی تو ممکنه بدون اون هم بهتر باشه از گرفتن تصمیمات اساسی در مورد عشق در سه ماهه اول سال اجتناب کنید. درک متقابل و علاقه به یکدیگر به احتمال زیاد رابطه شما را به سمت نیمه دوم سال بالا می برد. ​

رنگ خوش شانس: سبز

عدد شانس: ۶، ۸

ماه های خوش: فروردین، شهریور

طالع بینی متولدین مهر در سال ۱۴۰۱

طالع بینی سال 1401 برای متولدین ماه ها

سال ۲۰۲۲ برای مهر ماهی‌ها سالی پر از هیجان است. این افراد در این سال خوش بینی زیادی به زندگی دارند. ماجراجویی‌های زیادی انجام می‌دهند و شاید تاخیر در بعضی از کارها شرایط را برایشان سخت کند اما بالاخره در لحظات آخر راه حل‌های مفید پیدا می‌کنند. خیلی خوب به موانع و مشکلات زندگی غلبه می‌کنند و هر کاری را تا انت‌ها پیش می‌برند.از لحاظ کاری اگر کمی مطالعه داشته باشند و از افراد متخصص مشاوره بگیرند، به همه اهداف خود می‌رسند. احتمالاً درآمدشان افزایش پیدا می‌کند، ارتقای شغلی می‌گیرند و پاداش تلاش‌هایشان به آن‌ها داده می‌شود.

مهر ماهی‌هایی که محصل هستند، پیشرفت زیادی را تجربه می‌کنند. کلاً مهر ماهی‌ها در سال ۲۰۲۲ از لحاظ امرار معاش رضایت حداکثری را پیدا می‌کنند. البته بعضی از آن‌ها از لحاظ احساسی و عاطفی تصمیماتشان کمی نگران کننده می‌شود و شاید آن‌ها را با شکست مواجه کند اما خوشبختانه این شکست‌ها خیلی عمیق نیست و می‌توانند دوباره خودشان را پیدا کنند.مهم‌تر از همه اینکه مهر ماهی‌ها باید یاد بگیرند که صبور باشند و در ازدواج طرف مقابل را محدود نکنند و با او همراه و همدل باشند.

متولدین آبان

طالع بینی سال 1401 برای متولدین ماه ها

آبان ماهی عزیز خوشحال باش! بار کاری اضافی به احتمال زیاد امسال کنار گذاشته می شود. ممکن است کسی داوطلب شود که به شما کمک کند و یا ممکن است به دنبال کسی باشید که به شما کمک کند. خط آخر منتظر شماست. کارها به موقع انجام می شود. برخی از شما ممکن است بخواهید یک کسب وکار جدید با یک ایده نوآورانه شروع کنید. هم هزینه ها و هم درآمد شما ممکن است در ابتدا افزایش شدیدی داشته باشند. در صورتی که یک معامله املاک و مستغلات به دست آوردید، یک مسیر دقیق را در نظر بگیرید. ممکن است یکی از اعضای بزرگ خانواده بیمار شده و به کمک پزشکی احتیاج داشته باشد. موفقیت از لحاظ حرفه ای بسیار محتمل است. فداکاری، سخت کوشی و عزم راسخ عواملی هستند که ممکن است باعث رشد شما در سال جاری شوند. برای اجتناب از احساس رخوت، سبزیجات بیشتری را در بشقاب خود جای دهید. به طور کلی همه چیز در حوزه سلامت عالی به نظر می رسد و این به شما فشار می آورد تا یک رژیم غذایی جدید را امتحان کنید به جای این که از کاری که در حال حاضر انجام می دهید، دوری کنید. برخی اصطکاک بین شما و معشوقتان ممکن است در اواسط سال تجربه شود اما شما می توانید همه چیز را به خوبی مدیریت کنید. ​

رنگ خوش شانسی: هلویی

عدد شانس: ۵، ۹

ماه های خوش: دی، اردیبهشت، مهر.

طالع بینی متولدین آذر در سال ۱۴۰۱

طالع بینی سال 1401 برای متولدین ماه ها

شرایط آذر ماهی‌ها در سال ۲۰۲۲ کمی پیچیده یا کلافه کننده می‌شود. چالش‌های زیادی پیش رو دارند. باید از خودشان بیشتر مراقبت کنند و در دوره زمانی گیر می‌کنند که اتفاقات سخت، مشکلات و ناامنی‌های به آن‌ها غلبه می‌کند.از لحاظ کاری باید تلاش‌شان را بیشتر از حالت معمولی کنند. احتمالاً نتایج کم‌تری هم می‌گیرند اما باید هر طور که شده، گلیم خود را از آب بیرون بکشند. تمایل آن‌ها به رقابت جویی در سال ۲۰۲۲ خیلی شدید می‌شود.هنگامی که از لحاظ ایده با تیم و گروه خود اختلاف نظر داشته باشند، عصبانی می‌شوند. آن‌ها باید سعی کنند که آرامش داشته باشند تا بتوانند بازی را برنده شوند. به دنبال انتقام هستند اما خودشان قربانی انتقام می‌شوند.

توصیه ما به آذر ماهی‌ها در سال جدید این است که صبر خود را افزایش دهند و از چیزهایی که آن‌ها را عصبانی می‌کند فاصله بگیرند. اگر خیلی فشار به آن‌ها وارد شود، باید مدتی سفر کنند. در سال آینده هیچ سرمایه‌گذاری مطمئنی را به تعویق نیندازند و حتما با مشورت افراد با تجربه کارهای بزرگی را به انجام برسانند.مطمئن باشند که توانایی غلبه به سختی‌ها و مشکلات را دارند؛ فقط باید ریلکس کنند و آرامش داشته باشند. در سال جدید خیلی خوب می‌توانند روی دیگران تاثیر بگذارند و حتی از هر اتفاق ناخوشایندی، بهترین استفاده و نتیجه گیری را داشته باشند.

متولدین دی

طالع بینی سال 1401 برای متولدین ماه ها

سال ۱۴۰۱ آرامش و خرسندی را در زندگی شما به همراه دارد. همه افکاری را که تو رو عقب نگه داشته بودن رو ول کن احتمالا با ارتقا شغلی و افزایش حقوق به شما این امکان را می دهد که در نهایت در یک ملک، وسیله نقلیه و یا بازار سهام سرمایه گذاری کنید. نبوغ اقتصادی شما ممکن است شما را در طول سال ثروتمند نگاه دارد. صلح احتمالا در خانه غالب است. سفرهای متعدد به خارج از کشور پیش بینی می شوند که احتمالا راه ارتباطی جدیدی را برای برخی باز خواهند کرد. جشن هایی پیشبینی می شوند چون ممکن است یک فرد جدید به خانواده شما اضافه شود. روابط دوستانه با همکاران و کارمندان اداری به احتمال زیاد به نفع شما خواهند بود. به هر حال، جرات شما برای رویاپردازی و گریز از آرزوهای قلبی، باعث رسیدن اخبار خوبی خواهد شد. همه چیز در بخش رمانتیک زندگی شما به راحتی پیش می رود، اما جای تعجب نیست که تلاش بیشتری را به خود جلب خواهد کرد. برنامه ریزی برای شب های تاریخی، مخصوصا تعطیلات آخر هفته باعث افزایش صمیمیت و احساس خاص در شخص مورد علاقه شما می شود. در سه ماهه آخر سال شما باید مواظب سلامتی خود باشید. ​

رنگ خوش شانسی: آبی تیره

عدد شانس: ۴، ۸

ماه های خوش: دی، اردیبهشت، شهریور

طالع بینی متولدین بهمن در سال ۱۴۰۱

طالع بینی سال 1401 برای متولدین ماه ها

سال ۲۰۲۲ برای بهمن ماهی‌ها سالی پر از زیبایی، غافلگیری و سوپرایز‌های بسیار جذاب است. آن‌ها در این سال احساس قدرت بسیار بالایی دارند و با دوستان‌شان زمان زیادی را در کنار هم سپری می‌کنند. آن‌ها شبیه به یک نگین در هر مجلسی می‌درخشند و در هر کاری که تلاش و اراده داشته باشند، به موفقیت می‌رسند. سرمایه گذاری‌های آن‌ها نتیجه می‌دهد و می‌توانند به عنوان یک زن یا یک مرد، کاملا موفق شده و به سایرین دیگران تبدیل شوند.

از لحاظ مالی تعادل پیدا می‌کنند و سرمایه گذاری‌هایشان سود می‌دهد.توصیه ما این است که از لحاظ تحصیلی و علمی خودشان را ارتقا دهند. حس رقابت جویی را در خودشان ایجاد کنند. خیلی به ظاهر اهمیت ندهند و در سطح اجتماع تاثیر گذار باشند و سعی کنند کارهای فرهنگی به انجام برسانند.البته ممکن است بعضی از بهمن ماهی‌ها در سال جدید به مشکلات قلبی دچار شوند اما بدون شک با پیگیری، همه چیز بهبود پیدا می‌کند.شاید بتوانند عشق واقعی زندگی خود را پیدا کنند و در کنار او موفقیت‌های بزرگی را رقم بزنند. البته به خاطر غروری که دارند، احتمالاً فرصت‌های عشقی را از دست می‌دهند و بهتر است که در رفتارشان تجدید نظر داشته باشند. برای خودشان بیشتر زمان بگذارند و خود را بهتر بشناسند.به طور کلی زندگی آن‌ها در سال جدید بسیار خوب پیش خواهد رفت.

متولدین اسفند

طالع بینی سال 1401 برای متولدین ماه ها

بهترین راه برای شروع سال ۱۴۰۱ این است که تمام نقاط قوت خود را درک کنید و عیب های خود را بپذیرید. از دیپلماسی به عنوان یک سلاح برای خارج شدن از موقعیت های ناخوشایند بدون آشکار کردن دست خود استفاده کنید. هر گونه دعوی قضایی در مورد اموال اجدادی ممکن است به نفع شما و حق قانونی شما باشد. تو لیاقت یه جایزه بعد از رسیدن به شغلت رو داری از استدلال منطقی برای حل هر گونه سو تفاهم بین شما و شریکتان استفاده کنید. امسال باید به یکدیگر متصل بمانید و با یکدیگر ارتباط برقرار کنید و در واقع باید تمرکز اصلی شما عشقتان باشد. والدین جدید به احتمال زیاد بهترین زمان زندگی خود را سپری می کنند و هر لحظه ای را با بچه کوچک خود مزه مزه می کنند. (مبارکتون باشه) اگر به دنبال تغییر شغل خود هستید، باید حرکت جدیدی را طراحی کنید. تحقیق و برنامه ریزی صحیح ممکن است به شما در هر چیزی که به آن فکر می کنید کمک کند تا با موفقیت به آن برسید. شما به احتمال زیاد در تمام طول سال، سالم سالم خواهید بود. ​

رنگ خوش شانسی: قرمز

عدد شانس: ۲، ۹

ماه های خوش: اسفند، خرداد، آذر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


روش‌های نوین مقابله با آلودگی صوتی در شهرها؛ از فواره‌های صوتی تا کاشت درخت