چگونه عروسک بافی با ماشین بافندگی را فرا بگیریم؟


عروسک بافی با ماشین بافندگی از جمله مشاغل خانگی و مناسب برای خانم های خانه دار است که می توان آن را با سرمایه اولیه کم در منزل شروع کرد. در مطلب پیش رو قصد داریم یکی از منابع آموزشی معتبر در ایران را به شما معرفی کنیم. مزیت های کسب و کار عروسک بافی […] نوشته چگونه عروسک بافی با ماشین بافندگی را فرا بگیریم؟...

عروسک بافی با ماشین بافندگی از جمله مشاغل خانگی و مناسب برای خانم های خانه دار است که می توان آن را با سرمایه اولیه کم در منزل شروع کرد. در مطلب پیش رو قصد داریم یکی از منابع آموزشی معتبر در ایران را به شما معرفی کنیم.

چگونه عروسک بافی با ماشین بافندگی را فرا بگیریم؟

مزیت های کسب و کار عروسک بافی با ماشین بافندگی

در مورد عروسک بافی با ماشین می توان به مزیت های زیر اشاره کرد:

عدم نیاز به فضا و مکان اختصاصی در بیرون منزل عدم نیاز به سرمایه اولیه زیاد عدم نیاز به اجاره مغازه جهت فروش محصولات تنوع در تولید محصولات فصلی نبودن شغل وجود آموزش های معتبر عروسک بافی با ماشین بافندگی در ایران آسانی فراگیری مهارت عروسک بافی با ماشین

میزان سرمایه لازم برای کسب و کار عروسک بافی با ماشین

در ابتدای راه نیاز به صرف هزینه بالا ندارید. کار خود را با خرید یک دستگاه بافندگی مدل برادر آغاز کنید. دستگاه های بافندگی دارای دو نوع سیلندر، ساده بافت و کش بافت، هستند. برای کار عروسک بافی تنها به سیلندر ساده بافت نیاز دارید!

در شرایط فعلی با هزینه ای حدود ۶ میلیون تومان می توان یک دستگاه بافندگی برادر باکیفیت را خریداری کرد. جهت انجام کار به کاموا و خرده ریزهایی نیاز دارید که در خراطی ها یافت می شود. در صورتی که مشکل مالی دارید می توانید مواد اولیه مورد نیاز را به مقدار کم تهیه کنید و پس از فروش عروسک ها مجدد از سود حاصله مواد اولیه تهیه کنید.

عروسک بافی با ماشین را از کجا فرا بگیریم؟

اولین و تنها منبع رسمی آموزش عروسک بافی با ماشین در ایران توسط آکادمی کسب و کار تک ایده ارایه شده است. در دوره عروسک بافی با ماشین بافندگی تک ایده، آموزش ۱۸ نوع عروسک به طور جامع در قالب ۵ جلد کتاب تمام رنگی و فلش مموری حاوی فیلم های آموزش اوریجینال و ۶ ماه پشتیبانی فنی ارایه شده است. در دوران پشتیبانی هر گونه پرسش کارآموز توسط مربی ارایه دهنده دوره پاسخ داده می شود.

چگونه عروسک بافی با ماشین بافندگی را فرا بگیریم؟

چگونه عروسک های تولید شده را به فروش برسانیم؟

بهترین منبع برای بازاریابی و فروش تولیدات فضای مجازی، به ویژه شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، می باشد. از طریق شبکه های اشتراک فیلم نظیر آپارات، یوتیوب، تماشا، نماشا می توانید ویدیوهایی از محصولات تهیه و در کانال خود در این رسانه ها منتشر کنید. همچنین از طریق وبسایت های درج آگهی رایگان نظیر دیوار، شیپورمی توان آگهی های رایگان محصولات خود را ارایه دهید. همچنین وبسایت هایی برای فروش محصولات خانگی نظیر وبسایت باسلام وجود دارند که می توانید غرفه خود را در این وبسایت ها راه اندازی و محصولات خود را عرضه کنید. از سوی دیگر می توانید به عنوان فروشنده در وبسایت هایی نظیر دیجی کالا ثبت نام کنید و از طریق دیجی کالا عروسک های خود را به فروش برسانید. انواع وبسایت های همکاری در فروش جهت عرضه تولیدات شما وجود دارند که می توانید از آن ها بهره ببرید. همچنین از طریق راه اندازی وبسایت، با استفاده از وردپرس (رایگان)، و یا راه اندازی وبلاگ محصولات خود را معرفی کنید.

در صورتی که ابهام یا سوالی در رابطه با فراگیری عروسک بافی با ماشین بافندگی دارید به وبسایت آکادمی کسب و کار تک ایده به نشانی takideh.ir مراجعه فرمایید و یا در واتساپ به شماره ۰۹۱۳۷۱۰۲۰۷۴ پیام دهید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بافتنی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟