ثبت جهانی روستای کندوان هدف نهایی میراث فرهنگی آذربایجان شرقی است


ثبت جهانی روستای کندوان هدف نهایی میراث فرهنگی آذربایجان شرقی است

به گزارش «دنیای سفر»، احمد حمزه زاده شامگاه چهارشنبه با حسین فیروزی فرماندار اسکو دیدار و گفت وگو کرد. حمزه زاده در این دیدار با تأکید به اینکه روستای تاریخی کندوان، یکی از مقاصد اصلی گردشگران ورودی به کشور است، ادامه داد: اینکه کندوان همواره در تیرراس توجه گردشگران قرار دارد، واقعیتی است که می بایست در این راستا اقدامات لازم برای ساماندهی و...

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، ثبت جهانی روستای کندوان را هدف غایی این اداره کل عنوان کرد.

به گزارش «دنیای سفر»، احمد حمزه زاده شامگاه چهارشنبه با حسین فیروزی فرماندار اسکو دیدار و گفت وگو کرد.

حمزه زاده در این دیدار با تأکید به اینکه روستای تاریخی کندوان، یکی از مقاصد اصلی گردشگران ورودی به کشور است، ادامه داد: اینکه کندوان همواره در تیرراس توجه گردشگران قرار دارد، واقعیتی است که می بایست در این راستا اقدامات لازم برای ساماندهی و فراهم سازی زیرساخت های گردشگری آن انجام پذیرد که این مهم با همکاری همه جانبه بخش دولتی و خصوصی فراهم خواهد شد، چراکه هدف غایی ما ثبت جهانی این روستای تاریخی است و می بایست تمامی تلاش خود را در این راستا انجام دهیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، ادامه داد: ساماندهی پارکینگ ورودی، جلوگیری از آسیب رسانی به کران ها و تأمین زیرساخت های گردشگری از مهم ترین اهدافی است که این اداره کل با همکاری همه جانبه دستگاه های دولتی و بخش خصوصی پیش خواهد برد.

حمزه زاده اظهار داشت: در راستای سبک سازی حجم ترافیک داخل این روستای تاریخی، با ایجاد پارکینگ ورودی و تعریف طرحی برای حمل ونقل گردشگران به داخل روستا می توانیم فرصت درآمدزایی مفید را نیز برای این روستا فراهم کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403