سپک‌تاکراکار مراغه‌ای مدرک مربیگری بین‌المللی دریافت کرد


سپک‌تاکراکار مراغه‌ای مدرک مربیگری بین‌المللی دریافت کرد

مراغه- ایرنا- رییس هیات انجمن‌های ورزشی آذربایجان‌شرقی گفت: مدرک مربیگری بین‌المللی غلامرضا عبدی سپک‌تاکراکار مراغه‌ای و 16 مربی آقا و 10 مربی خانم کشورمان توسط حلیم بن قادر دبیرکل فدراسیون جهانی و رئیس کنفدراسیون سپک تاکرا آسیا در محل آکادمی ملی المپیک اعطا شد.

علی حسن‌پور روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: حلیم بن قادر دبیرکل فدراسیون جهانی و رئیس کنفدراسیون سپک تاکرا آسیا برای بررسی آخرین وضعیت رشته سپک‌تاکرا هفته گذشته به کشورمان سفر کرده بود و یکی از برنامه‌هایش تجلیل از قهرمانان و مربیان برتر کشور بود که در آکادمی ملی المپیک در تهران برگزار شد.

وی بیان کرد: غلامرضا عبدی در خرداد ماه سال ۹۹ به همراه مربیانی از کشورهای آسیایی و دیگر کشورها از جمله کلمبیا، آرژانتین، لهستان، صربستان و ترکیه در نخستین دوره مربیگری بین‌المللی سپک تاکرا که به علت همه‌گیری کرونا به صورت آنلاین و به مدت ۲ هفته برگزار شد، شرکت کرده بود.

وی افزود: اساتیدی از کشورهای فیلیپین، اندونزی، مالزی، تایلند، سنگاپور و هندوستان تدریس این دوره بین‌المللی را عهده‌دار بودند.

تجلیل از قهرمانان مراغه‌ای سپک‌تاکرا توسط دبیر کل فدراسیون جهانی


سپک‌تاکراکار مراغه‌ای مدرک مربیگری بین‌المللی دریافت کرد
رئیس هیات انجمن‌های ورزشی آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: همچنین در مراسم اعطای احکام مربیان کشورمان، حلیم بن قادر دبیرکل فدراسیون جهانی و رئیس کنفدراسیون سپک تاکرا آسیا از ۱۰ سپک‌تاکراکار برتر و ملی پوش کشورمان تجلیل کرد که چهار نفر از آنان مراغه‌ای بودند.

حسن‌پور ادامه داد: ساسان ملک‌نژاد و محمدعرفان امین‌پور، سعید حسامی و امیرمحمد شبستری‌فام سال گذشته در نخستین دوره مسابقات جهانی مهارت‌های انفرادی سپک‌تاکرا موفقیت کسب کرده و در جمع ۱۰ سپک‌تاکراکار برتر جهان قرار گرفته بودند.

به گزارش ایرنا، در حال حاضر غلامرضا عبدی رییس کمیته سپک تاکرای آذربایجان شرقی و همچنین سرپرستی تیم های ملی جوانان سپک تاکرای کشورمان را عهده‌دار است و به عنوان داور بین المللی سپک تاکرا، قضاوت فینال مسابقات جام جهانی تایلند در سال ۲۰۱۷ را در کارنامه خود دارد.

مراغه از قطب‌های رشته ورزشی سپک‌تاکرا در کشورمان است و بازیکنانی از این شهرستان در رده‌های مختلف تیم ملی بانوان و آقایان حضور دارند.

سپک‌تاکراکار مراغه‌ای مدرک مربیگری بین‌المللی دریافت کردسپک‌تاکراکار مراغه‌ای مدرک مربیگری بین‌المللی دریافت کردسپک‌تاکراکار مراغه‌ای مدرک مربیگری بین‌المللی دریافت کردسپک‌تاکراکار مراغه‌ای مدرک مربیگری بین‌المللی دریافت کرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاهش مصرف سوخت و آلایندگی با حرکت به سمت خودروهای برقی